Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttavapiirissäni moni 5-kymppinen nainen on ottanut 10v nuoremman miehen eron jälkeen.

Vierailija
10.01.2019 |

Onko tällainen joku trendi? Ja kaikki ovat siis ottaneet ihan fiksun miehen, jolla on järki päässä ja näyttävät ulkoisesti kyllä saman ikäisiltä mielestäni.
Naisten exät ovat sikailleet kaljamahoineen ja heille on sanottu vaan goodbye.
Että niin ne 5- kymppiset miehet haluavat sitten nuorempia. Mutta ketkä saavat? Vainb pieni rikas ja komea eliitti. Tavismiehille käy huonosti.
( Thai- ja muita postimyyntitilauksia ei lasketa tähän sitten, koska ovat ostettuja)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama miehen ikä jos mies muuten on mun mieleinen ja molemmat ollaa kiinnostuttu toisistamme. Mun ikä varmaa näkyy naamasta noin suurin piirtein ja nii se näkyy miehenkin. Tyyli, tapa elää, asiat joista puhutaan, huumori .. ne on ne mitkä muhun vetoaa eikä ikä.

Vierailija
22/28 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50+ nainen. Ylipainoinen. Löysin upean miehen, näistä maahamme saapuneista. (Omanikäiseni). Suomalaisille miehille ei kelpaa omanikäisensä nainen. Suomalaiset miehet etsivät nuoria ja hoikkia naisia, vaikka itse ovat rupsahtaneita ja vanhoja. Onneksi meille keski-ikäisille naisille on ottajia muualta tulevista. Hyvä, että myös suomimiehet voivat hakea kumppanin, esim. Thaimaasta. Kaikki hyvin. Miksi asiasta täytyy kinastella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse nelikymppisenä miehenä voin sanoa, että harvassa on ne kiinnostavat viisikympiset naiset.

Itse nelikymppisenä naisena voin sanoa, että harvassa on ne kiinnostavat nelikymppiset miehet. Itse suosin nuorempia.

Kolmekymppisiä minäkin suosin.

Vierailija
24/28 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otin 9 vuotta nuoremman miehen itselleni koska oman ikäiset ovat suurimmaksi osaksi lihavia ja ukkoontuneita.

Minä siis 46,mieheni 35

Pitäisi kai tehdä sama. Itse oon 47V kunnostani, painostani ja naamastani huolen pitänyt urheileva ja matkailusta pitävä vela. Asun 53V miehen kanssa. Suhde ihan ok mutta järkyn epätasapainoinen kun ukko on täysin kypsäksi keitetty sohvaperuna. Yksin joudun kulkemaan ja matkustamaan. Teen ihan samanlailla juttuja kuin kolmikymppisenä. En tiedä pitäisikö päättää tää ja etsiä viireämpi mies.

Muuten pidän ukostani, ei petä eikä sikaile! En vain voi jakaa elämääni hänen kanssaan yhdessä kokien puoli maailmaa ja se surettaa.

Vierailija
25/28 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50+ nainen. Ylipainoinen. Löysin upean miehen, näistä maahamme saapuneista. (Omanikäiseni). Suomalaisille miehille ei kelpaa omanikäisensä nainen. Suomalaiset miehet etsivät nuoria ja hoikkia naisia, vaikka itse ovat rupsahtaneita ja vanhoja. Onneksi meille keski-ikäisille naisille on ottajia muualta tulevista. Hyvä, että myös suomimiehet voivat hakea kumppanin, esim. Thaimaasta. Kaikki hyvin. Miksi asiasta täytyy kinastella?

On hyvä että on vaihtoehtoja. Itse kyllä kulttuurierojen ym takia olen ajatellut pysyä suomimiehissä. Taso on 45+ ikäisissä kirjava mutta joukosta löytyy helmiä kun suurennuslasia käyttää. Voisi toisaalta olla mielenkiintoista joskus seukata vaikka jonkun ruotsalaisen kanssa.

Vierailija
26/28 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko se nyt trendi sen enempää kuin mikään muukaan vaihtoehto, mutta itselläkin nuorempi miesystävä nykyään. En varsinaisesti etsinyt niin nuorta, mutta hyvä ilmestyi kohdalle niin miksipä ei. :)

Minä eronnut, lapset jo tehnyt 35v ja mies vela 22v.

Vierailija
27/28 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hieno asia! Näin on minunkin ystäväpiirissä moni tehnyt, erottuaan naiset ovat ottaneet juurikin noin 10v nuoremman miehen ja kaikki ovat tyytyväisiä (no ei ehkä se ex mies..). Mutta fakta on se, että naiset elävät pidempään ja hei, katsokaa tuonne ulos. Naiset 45+ ovat pääsääntöisesti hemmetin hyvännäköisiä, urheilevat ja pitävät muutenkin itsestään huolta (on esim rahaa käydä kosmetologilla yms), eikä ole enää pieniä lapsia aihauttamassa stressiä. Katsokaa 45+ miehiä.. kaljuuntuvia kaljamahoja, suurinosa. Tää on totuus. Itse olen 44v ja urheilen 5krt viikossa, syön hyvin ja terveellisesti ja olen mielestäni hiton hyvässä kunnossa, miksen haluaisi vierelleni miestä joka on komea, urheilullinen ja viriili??!! Vaan jonkun pappautuneen röökiltä haisevan kaljamahan?? HYVÄ kun naiset ovat heränneet. Nautitaan elämästä!

Vierailija
28/28 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän 5kymppisen mamman jolla oli 19v POIKAkaveri. Se on jo pervoa koska omat pojat oli tätä jätkää vanhempia. Ja 5kymppiset miehet nuorten likkojen kanssa on ihan yhtä pervoja. Joku raja.