Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttavapiirissäni moni 5-kymppinen nainen on ottanut 10v nuoremman miehen eron jälkeen.

Vierailija
10.01.2019 |

Onko tällainen joku trendi? Ja kaikki ovat siis ottaneet ihan fiksun miehen, jolla on järki päässä ja näyttävät ulkoisesti kyllä saman ikäisiltä mielestäni.
Naisten exät ovat sikailleet kaljamahoineen ja heille on sanottu vaan goodbye.
Että niin ne 5- kymppiset miehet haluavat sitten nuorempia. Mutta ketkä saavat? Vainb pieni rikas ja komea eliitti. Tavismiehille käy huonosti.
( Thai- ja muita postimyyntitilauksia ei lasketa tähän sitten, koska ovat ostettuja)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nelikymppisenä miehenä voin sanoa, että harvassa on ne kiinnostavat viisikympiset naiset.

Vierailija
2/28 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulla on 65v. mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin miehetkin tekee. Joiltakin vanheneminen vie itsetunnon ja luulevat paikkaavansa sitä.

Vierailija
4/28 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää, ja järkevää. Naiset elävät keskimäärin miehiä pidempään. Ei tarvitse sitten viettää yksinäisiä eläkepäiviä, jos mies on nuorempi. Tai todennäköisyydet ovat ainakin yhteisen vanhuuden puolella. Lisäksi tässä iässä eletty elämä alkaa tosissaan vaikuttaa fyysiseen ja henkiseen kuntoon, joten 50-vuotias voi hyvin olla kymmenen vuotta nuoremman kanssa samalla tasolla fyysisesti.

Ainoa mikä itseäni haittasi nuoremmissa miehissä, kun deittailin nelikymppisenä, oli elämänkokemuksen, itsevarmuuden ja aloitekyvyn puute. Olen useimpien oman ikäistenikin kanssa tässä asiassa jotenkin vahvempi, jolloin muut jäävät helposti tossun alle. Havaitsin, että tarvitsen oman ikäisen kumppanin, joka on ottanut elinvuosistaan kaiken mahdollisen irti siinä mielessä, että itsevarmuus ja elämäntaito ja -kokemus on kehittynyt mahdollisimman pitkälle. Mitä nuorempi henkilö, sitä epätodennäköisempää on, että hän yltäisi tässä asiassa riittävälle tasolle. Muuten nuorempi kumppani voisi olla kivakin.

Vierailija
5/28 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin 9 vuotta nuoremman miehen itselleni koska oman ikäiset ovat suurimmaksi osaksi lihavia ja ukkoontuneita.

Minä siis 46,mieheni 35

Vierailija
6/28 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte sen kuulostamaan niin helpolta. Miten mies "otetaan", kertokaa salaisuutenne.

Vierailija
7/28 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otin 9 vuotta nuoremman miehen itselleni koska oman ikäiset ovat suurimmaksi osaksi lihavia ja ukkoontuneita.

Minä siis 46,mieheni 35

Itse olen upea. Ikäiseni miehet eivät.

Terveisin Palstamamma

Vierailija
8/28 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin nuoren miehen jo ajoissa, niin on näin viisikymppisenä jo valmiina sellainen.

Vierailija
9/28 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo.. nää on näitä juttuja joita vaan tapahtuu mamma foorumilla.

Eipä mun vanhempien tutuista kukaan ole tuollaista tehnyt. Ja paljon tuttuja niillä onkin.

Varmaan jotain alle 40v miestä enää kiinnostaa jotkut ikäloput yksinhuoltajat sen jälkeen kun ovat keksineet pattayan.

Vierailija
10/28 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän kuulostaa hyvälle. Missä olet sinä viehkeä eronnut 50nen nainen? Saanko silittää kupuasi kun suunnitellaan yhdessä viikonlopun rientoja?

M47

Vierailija
11/28 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nelikymppisenä miehenä voin sanoa, että harvassa on ne kiinnostavat viisikympiset naiset.

Ne on todella harvassa siis todella todella harvassa! T: toinen nelikymppinen mies.

Vierailija
12/28 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatte sen kuulostamaan niin helpolta. Miten mies "otetaan", kertokaa salaisuutenne.

No ei se varsinainen salaisuus ole. Otat vaatteet vaan pois, ja jalat levälleen vaan. Valikoi paikka huolella, muuten voi tulla ongelmia.

Vierailija
13/28 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pitänyt itsestään huolta ja se näkyy ulospäin, niin on yleensä helppo saada itseään nuorempi kumppani (ilman ostamista).

Suurin osa oman ikäisistäni (47 v) miehistä on lihavia ja liika alkoholin käyttö näkyy selvästi myös pöhöttyneistä kasvoista. Tupakanpoltto on tehnyt iholle tehtävänsä. Pyörin jonkin aikaa deittisivustoilla ja olin järkyttynyt miesten huonosta tasosta. Itse olen harrastanut koko ikäni liikuntaa ja kroppa on sen mukainen. Kasvoissa hyvä luusto ja pitkät hiukset. Näillä ominaisuuksilla ei ole ollut vaikeaa löytää nuorempia miehiä. Seurustelen itseäni 6 vuotta nuoremman miehen kanssa. Meitä luullaan samanikäisiksi.

Vierailija
14/28 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nelikymppisenä naisena voin sanoa, että harvassa on ne kiinnostavat nelikymppiset miehet. Itse suosin nuorempia.

Vierailija
15/28 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä siis 46,mieheni 35

Mies on kyllä 11 vuotta nuorempi. Tai sitten iät on väärin.

Vierailija
16/28 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse nelikymppisenä naisena voin sanoa, että harvassa on ne kiinnostavat nelikymppiset miehet. Itse suosin nuorempia.

Hölmöä jankkaamista taas.

Vierailija
17/28 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä siis 46,mieheni 35

Mies on kyllä 11 vuotta nuorempi. Tai sitten iät on väärin.

Eli paljastui saduksi kun ei edes ikäeroa tiedä.

Vierailija
18/28 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmöä jankkaamista taas.

Jankkaamista? Täällä ihmiset ovat kertoneet vain omista elämäntilanteistaan.

Vierailija
19/28 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä siis 46,mieheni 35

Itse olen upea. Ikäiseni miehet eivät.

Terveisin Palstamamma

Tuliko hyvä mieli kun sait sanottua? Yritit vissiin aukoa päätäsi,mutta et onnistunut kun sanomaan totuuden.

Vierailija
20/28 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse alle kakskymppisenä oon ehdottomasti sitä mieltä, että 40+ naiset ovat paljon paremmassa kunnossa kuin 40+ miehet, joista varmaan 90% on lihavia ja lyhyitä estrogeenilla maustettuja palloja.