Miehet: onko kaverillisesti miehiin suhtautuva, jätkämäinen nainen turn off?
Toisen ketjun innoittamana kysyn. Mikä tällaisesta kaveri-naisesta tekee epäkiinnostavan?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitetaanko jätkämäisellä olemusta tai luonnetta?
Minulle tuli heti mieleen nainen, jolla on lippis väärinpäin, joka heittelee miehille ylävitosia ja tarjoaa kaljat.
Ööö, mää meinaan ottaa pc pelaamista harrastavan naisen seuraavaksi jos osuu kohdalle, en kuitenkaa aktiivisesti meinaa etsiä. Ja mieluummin horahtavamman, koska ainakin sitten osaa jänniä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä rakennusalalla (maalarina) ja tässä ei pärjää jos on vienokaino naisellinen hempeilijä. Työmaalla kuulee niin rasvaista juttua että jos et heitä vielä raisumpaa päälle joudut itse kohteeksi. Olen siis aika äijämäinen. Mutta pari suhdetta on työmailla syntynyt. Ukot tykkää kun nainen on likainen suustaan ja mieleltään. Minulla on tosin myös hyvä peppu ;)
On täysin ok, että ihminen (mies tai nainen) ei omaa sukupuolelleen tyypillisiksi katsottuja ominaisuuksia. Sitä en hyväksy, että työpaikoilla heitetään likaisia juttuja. Turpa kiinni, jos puheet ovat kuin kuin teini-ikäisellä juuri munansa löytäneellä nulikalla. Työpaikoilla tulee olla ehdoton nollatoleranssi tuollaisille jutuille ja on syytä miestenkin herätä siihen, että ajat muuttuvat ja käyttäytymistavat pitää raahata tälle vuosituhannelle. Naisten ei myöskään pidä sietää tuota ja vielä vähemmän mennä tuollaiseen mukaan. Jos nainen itse on miestenkaltainen törkyturpa luonnostaan, niin kannattaa mennä miesten kanssa samaan käytöskouluun, missä opetetaan nykyajan käytöstavat noiden kivikautisten tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä rakennusalalla (maalarina) ja tässä ei pärjää jos on vienokaino naisellinen hempeilijä. Työmaalla kuulee niin rasvaista juttua että jos et heitä vielä raisumpaa päälle joudut itse kohteeksi. Olen siis aika äijämäinen. Mutta pari suhdetta on työmailla syntynyt. Ukot tykkää kun nainen on likainen suustaan ja mieleltään. Minulla on tosin myös hyvä peppu ;)
On täysin ok, että ihminen (mies tai nainen) ei omaa sukupuolelleen tyypillisiksi katsottuja ominaisuuksia. Sitä en hyväksy, että työpaikoilla heitetään likaisia juttuja. Turpa kiinni, jos puheet ovat kuin kuin teini-ikäisellä juuri munansa löytäneellä nulikalla. Työpaikoilla tulee olla ehdoton nollatoleranssi tuollaisille jutuille ja on syytä miestenkin herätä siihen, että ajat muuttuvat ja käyttäytymistavat pitää raahata tälle vuosituhannelle. Naisten ei myöskään pidä sietää tuota ja vielä v
Mä oon siirtynyt akateemiselta alalta duunariksi, hevoshommiin. Mieluummin puhun kengittäjän kanssa rasvaisia juttuja kuin olen ympäristössä, jossa on "turvallisen tilan" säännöt.
Olen kyllä sitä mieltä, että niitä törkyjuttuja ei pidä automaattisesti laukoa kaikille, vaan vähän kuulostella, miten muut suhtautuvat.
Itse olin nuorena ruma, sillä pääni oli kuin pallo, vaikka olin laiha. Kukaan ei kiinnostunut minusta, joten olin aina sitten miesten kaveri ja opin tuntemaan miehet hyvin. Lisäksi pelaan videopelejä ja pidän Star Warsista ym. jutuista. En käytä ikinä mekkoja, hameita tai korkokenkiä. Vaatteet eivät kiinnosta minua. Meikkaamisen aloitin kolmikymppisenä. Kun yllättäen 23-vuotiaana lapsenpyöreys lähti, tulinkin oikeasti kauniiksi. Miesten käytös muuttui välittömästi. Olin oppinut olemaan kaveri ja suhtaudun edelleen miehiin kaverillisesti, mutta nyt erona on, että miehet ihastuvat minuun. Ulkonäkö vaikuttaa siis valitettavasti todella paljon.
N32
Mitä edes tarkoittaa jätkämäinen nainen? Selittäkää tyhmälle.
Vierailija kirjoitti:
Njaa, itsekin olen rakennusalalla ollut jo lähemmäs 10 vuotta eikä ikinä ole tullut mitään rasvaista kommenttia ainakaan päin näköä. Aina on pojat käyttäytyneet herrasmiesmäisesti, hyörineet auttamassa ja jotkut jopa kiikuttaneet herkkuja. Mua lähinnä ujostellaan jos jotaki.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin nuorena ruma, sillä pääni oli kuin pallo, vaikka olin laiha. Kukaan ei kiinnostunut minusta, joten olin aina sitten miesten kaveri ja opin tuntemaan miehet hyvin. Lisäksi pelaan videopelejä ja pidän Star Warsista ym. jutuista. En käytä ikinä mekkoja, hameita tai korkokenkiä. Vaatteet eivät kiinnosta minua. Meikkaamisen aloitin kolmikymppisenä. Kun yllättäen 23-vuotiaana lapsenpyöreys lähti, tulinkin oikeasti kauniiksi. Miesten käytös muuttui välittömästi. Olin oppinut olemaan kaveri ja suhtaudun edelleen miehiin kaverillisesti, mutta nyt erona on, että miehet ihastuvat minuun. Ulkonäkö vaikuttaa siis valitettavasti todella paljon.
N32
Juuri näin. Aika samanlaiset kokemukset minulla, toki niin päin että olen mies ja naiset eivät aiemmin minusta kiinnostuneet, mutta nykyään kiinnostuvat kun ulkonäköni on muuttunut dramaattisesti paremmaksi kuin aiemmin.
Mies 34v
Vierailija kirjoitti:
Mitä edes tarkoittaa jätkämäinen nainen? Selittäkää tyhmälle.
Jos ajattelet tuntemiasi miehiä ja naisia, voi keskimäärin sanoa, että naisilla on tällaisia ja tällaisia piirteitä ja miehillä tällaisia. Jos naisella on enemmän sellaisia piirteitä, jotka keskimäärin mielletään maskuliiniseksi, hänet mielletään "jätkämäiseksi".
Mulla on aina ollut näitä piirteitä. Oon sellainen läpänheittäjä, pelkään hyvin vähän mitään, tartun helposti toimeen, tykkään moottoripyöristä. Mutta toisaalta olen myös tosi äidillinen, tykkään vauvoista ja lapsista ylipäätään, leivon ja laitan ruokaa jne.
Semmoinen Elina Gustafsson -tyyppinen jätkämäinen nainen on kyllä iso turn off.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen Elina Gustafsson -tyyppinen jätkämäinen nainen on kyllä iso turn off.
Onkohan kaikille miehille? En tunne hänen julkisuuskuvaansa muuta kuin Erikoisjoukot -sarjan kautta ja siinä hän on minun mielestä aika viehättävä 🙂 mutta olenkin nainen.
Ei turnoff, mutta selvästikin lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei taida olla kovin isot sosiaaliset ympyrät?
Vierailija kirjoitti:
Mua on luultu lähes aina lesboksi. Lyhyt tukka, ei koskaan hameita, miesvaltainen työ, urheiluhullu jne. Mutta tukevasti naimisissa miehen kanssa ja pari lasta. Eli äläpä tee hätäisiä tulkintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on luultu lähes aina lesboksi. Lyhyt tukka, ei koskaan hameita, miesvaltainen työ, urheiluhullu jne. Mutta tukevasti naimisissa miehen kanssa ja pari lasta. Eli äläpä tee hätäisiä tulkintoja.
Ja toisaalta kaunis pitkähiuksinen nainen ei tarkoita sitä, että hän olisi hetero.
-ohis
Kiinnostun erittäin harvoista ihmisistä. Ihastun vielä huonommin. Tämä tarkoittaa, että kykenen ongelmitta olemaan tekemisissä erilaisten naisten kanssa päivittäin töissä, harrastuksessa tai vapaa-ajalla. Suurin osa naisista ovat suhtautumiseni osalta miehiä tai oikeastaan ihmisiä minulle.
On se minulle turnoff, muttei varmasti kaikille. Pidän rauhallisista naisista, itsekin olen sellainen persoonaltani.