Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätti yritykset ahmivat maamme, miksi minun pitää käydä töissä? Täysin merkityksetöntä.

Vierailija
10.01.2019 |

Harkitsen vakavasti jäädä työttömäksi vuorotyöstä. Minulle tulee xidottimainen olo uhrautua päivittäin työn takia josta kärsii, silti rahat eivät riitä palveluihin.

Miten minä olisin pahempi ihminen kun nämä globaalit kapitalismin merirosvot jotka ovat tuhonneet julkisen terveydenhuolto?

Minä veronmaksajana en saanut eräs toimenpidettä terveysasemalta resurssien takia, eli minun pitäisi mennä ykdityiselle ja se maksaa satoja euroja. Minua on harhaanjohdettu ja on hujattu olo.

Muistatteko kuinka hienosti kaikki toimii vielä 20v sitten?

Kaikki on nykyään täysin merkityksetöntä!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelua kiitos? Olen 31v ja todellakin harkitsen työelämän jättäämistä. Suostuisin vain tekemään oikeita töitä, esim auttaa kouluissa lopettamaan kiusaamista.

Vierailija
2/13 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne sun palkkarahat menee veroihin, eläkemaksuihin ynnä muuhun paskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole oikeutta työterveydenhoitoon?

Vierailija
4/13 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TTIP vapaakauppasopimus poistaa tullit, jolloin suomalainen yritys joutuu kilpailemaan ulkolaisen suuryrityksen kanssa. Tullimaksut suosii suomalaista yrittäjää.

Vierailija
5/13 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän sellainen toimenpide lienee, jota ei julkiset resurssit kata vaan käsketään yksityiselle? Ja työttömänä ilmeisesti sen saisit?

Vierailija
6/13 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töissä ole pakko käydä, mutta älä tule sitten vuorostasi itkemään yhteiskunnalta mitään etuuksiakaan. Töissä käydään, jotta saataisi rahaa, joilla voi ostaa tuotteita ja palveluita, joita elämässään tarvitsee. Jos ei tarvitse noita tuotteita tai palveluita (sähköä, asuntoa, ruokaa, jne), ei ole todellakana pakko käydä töissä. Luuletko meidän kaikkien muiden niin erityisesti nauttivan töissäkäynnistä?

Vierailija
7/13 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jätät elättämisen meidän muiden maksettavaksi. 20 vuotta sitten oltiin juuri toivuttu lamasta ja köyhyyttä oli paljon enemmän kuin nyt.

Suck it up ja "ole mies". P*skaa se on meillä muillakin, mutta emme jää eläteiksi.

Vierailija
8/13 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta kysymys kuuluu ihmiset! Miten te suostutte olemaan jäteillä töissä? Eikö yhtään kutise takaraivossa että ovat ulkomaalaisomistuksessa ja tehdä vain voittoa kurjistaen työntekijöiden elämiä? Miten voitte olla noin vain töissä kun se edesauttaa meidän maamme tuhoaminen?

Ikävää mutta totisinta totta.

Vierailija
9/13 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on perusteellisesti muuttumassa. Jokin paha tulee päällemme.

Vierailija
10/13 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs estää käymästä töissä ja ostamasta osalla niistä palkkarahoista yritysten osakkeita? Ahmi takaisin, ei ole vaikeaa.

Vierailija
11/13 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma maksaa työntekijöille palkkaa, ja pyrkii tekemään voittoa, jonka maksaa omistajilleen. Tuliko tämä ap:lle yllätyksenä? Ja jos ei ole tarjolla kuin kansainvälisiä firmoja tarjolla, niin pitäisikö todellakin heittäytyä muiden elätettäväksi? Perusta oma firma, ja työllistä itsesi sitten.

Vierailija
12/13 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä 2 viimeistä kommenttia on varmasti jotain trollia. Miten te saattee kuulostaa sen siltä että tosta vain ihmisten pitää ostaa osakkeita ja perustaa yrityksiä? Ymmärrettekö että me ei kaikki voida olla astronautteja? Inhottaa tällaista musta.valkoisuutta, se on sivistymättömyyttä. Nyt pää pois tosta rahaxerseestä

joojooo tosta hupsista keikkaa pressaksi. Tiettyihin asioihin tarvitaan tiettyä osaamista ja kiinnostusta.

Vierailija
13/13 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä 2 viimeistä kommenttia on varmasti jotain trollia. Miten te saattee kuulostaa sen siltä että tosta vain ihmisten pitää ostaa osakkeita ja perustaa yrityksiä? Ymmärrettekö että me ei kaikki voida olla astronautteja? Inhottaa tällaista musta.valkoisuutta, se on sivistymättömyyttä. Nyt pää pois tosta rahaxerseestä

joojooo tosta hupsista keikkaa pressaksi. Tiettyihin asioihin tarvitaan tiettyä osaamista ja kiinnostusta.

Jaa, no mikäs se sinun vaihtoehtosi olikaan sitten? Jättäytyä pois töistä toisten elätettäväksi? Onko se meidän vika että sinä olet niin tollo, että et saa työllistettyä itseäsi juuri sillä sinulle sopivalla tavalla?