Jätti yritykset ahmivat maamme, miksi minun pitää käydä töissä? Täysin merkityksetöntä.
Harkitsen vakavasti jäädä työttömäksi vuorotyöstä. Minulle tulee xidottimainen olo uhrautua päivittäin työn takia josta kärsii, silti rahat eivät riitä palveluihin.
Miten minä olisin pahempi ihminen kun nämä globaalit kapitalismin merirosvot jotka ovat tuhonneet julkisen terveydenhuolto?
Minä veronmaksajana en saanut eräs toimenpidettä terveysasemalta resurssien takia, eli minun pitäisi mennä ykdityiselle ja se maksaa satoja euroja. Minua on harhaanjohdettu ja on hujattu olo.
Muistatteko kuinka hienosti kaikki toimii vielä 20v sitten?
Kaikki on nykyään täysin merkityksetöntä!
Kommentit (13)
kyllä ne sun palkkarahat menee veroihin, eläkemaksuihin ynnä muuhun paskaan.
Eikö sinulla ole oikeutta työterveydenhoitoon?
TTIP vapaakauppasopimus poistaa tullit, jolloin suomalainen yritys joutuu kilpailemaan ulkolaisen suuryrityksen kanssa. Tullimaksut suosii suomalaista yrittäjää.
Mikähän sellainen toimenpide lienee, jota ei julkiset resurssit kata vaan käsketään yksityiselle? Ja työttömänä ilmeisesti sen saisit?
Ei töissä ole pakko käydä, mutta älä tule sitten vuorostasi itkemään yhteiskunnalta mitään etuuksiakaan. Töissä käydään, jotta saataisi rahaa, joilla voi ostaa tuotteita ja palveluita, joita elämässään tarvitsee. Jos ei tarvitse noita tuotteita tai palveluita (sähköä, asuntoa, ruokaa, jne), ei ole todellakana pakko käydä töissä. Luuletko meidän kaikkien muiden niin erityisesti nauttivan töissäkäynnistä?
Eli jätät elättämisen meidän muiden maksettavaksi. 20 vuotta sitten oltiin juuri toivuttu lamasta ja köyhyyttä oli paljon enemmän kuin nyt.
Suck it up ja "ole mies". P*skaa se on meillä muillakin, mutta emme jää eläteiksi.
Niin mutta kysymys kuuluu ihmiset! Miten te suostutte olemaan jäteillä töissä? Eikö yhtään kutise takaraivossa että ovat ulkomaalaisomistuksessa ja tehdä vain voittoa kurjistaen työntekijöiden elämiä? Miten voitte olla noin vain töissä kun se edesauttaa meidän maamme tuhoaminen?
Ikävää mutta totisinta totta.
Jotain on perusteellisesti muuttumassa. Jokin paha tulee päällemme.
Mikäs estää käymästä töissä ja ostamasta osalla niistä palkkarahoista yritysten osakkeita? Ahmi takaisin, ei ole vaikeaa.
Firma maksaa työntekijöille palkkaa, ja pyrkii tekemään voittoa, jonka maksaa omistajilleen. Tuliko tämä ap:lle yllätyksenä? Ja jos ei ole tarjolla kuin kansainvälisiä firmoja tarjolla, niin pitäisikö todellakin heittäytyä muiden elätettäväksi? Perusta oma firma, ja työllistä itsesi sitten.
Nämä 2 viimeistä kommenttia on varmasti jotain trollia. Miten te saattee kuulostaa sen siltä että tosta vain ihmisten pitää ostaa osakkeita ja perustaa yrityksiä? Ymmärrettekö että me ei kaikki voida olla astronautteja? Inhottaa tällaista musta.valkoisuutta, se on sivistymättömyyttä. Nyt pää pois tosta rahaxerseestä
joojooo tosta hupsista keikkaa pressaksi. Tiettyihin asioihin tarvitaan tiettyä osaamista ja kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Nämä 2 viimeistä kommenttia on varmasti jotain trollia. Miten te saattee kuulostaa sen siltä että tosta vain ihmisten pitää ostaa osakkeita ja perustaa yrityksiä? Ymmärrettekö että me ei kaikki voida olla astronautteja? Inhottaa tällaista musta.valkoisuutta, se on sivistymättömyyttä. Nyt pää pois tosta rahaxerseestä
joojooo tosta hupsista keikkaa pressaksi. Tiettyihin asioihin tarvitaan tiettyä osaamista ja kiinnostusta.
Jaa, no mikäs se sinun vaihtoehtosi olikaan sitten? Jättäytyä pois töistä toisten elätettäväksi? Onko se meidän vika että sinä olet niin tollo, että et saa työllistettyä itseäsi juuri sillä sinulle sopivalla tavalla?
Keskustelua kiitos? Olen 31v ja todellakin harkitsen työelämän jättäämistä. Suostuisin vain tekemään oikeita töitä, esim auttaa kouluissa lopettamaan kiusaamista.