Jopa koulutetut ja fiksut ihmiset yskivät kämmeniinsä. Miksi?
Ei ihme kun kaikki sairastaa. Kämmeniin yskiviä ja aivastavia ihmisiä on ihan joka puolella! Katsokaa vaikka.
Kommentit (29)
Vaippakauppias kirjoitti:
Kokeilisit itsekkin. Kuihotun ainakin käsiin yskemisestä, mutta en oo muihin paikkoihin vielä kokeillu.
No sinä et ainakaan taida kuulua otsikossa mainittuihin?
Minun työpaikallani on useampi täysikasvuinen ihminen joilla taas on tapana yskiä esim. ruokapöydässä ilman edes kättä suun edessä.
Pitää yskiä kämmenselkään, ei kämmeneen. Näin minulle on opetettu.
Vierailija kirjoitti:
Minun työpaikallani on useampi täysikasvuinen ihminen joilla taas on tapana yskiä esim. ruokapöydässä ilman edes kättä suun edessä.
Hyi h3lv3tt1
Vierailija kirjoitti:
Kyynärtaipeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vi väliä mihinkä yskii
Peruskoulu käymättä?
Koska 80-luvulla ja sitä ennen opetettiin yskimään kämmen suun edessä. Opistuista tavoista ei pääse helposti eroon, vaistomainen reaktio.
Monelle opetettiin lapsena, että käsi suun eteen yskiessä.
Kyynärtaipeeseen yskiminen on melko uusi asia. Keski-ikäisillä näkyy olevan vaikeuksia unohtaa käteen yskiminen ja siirtyä outoon kyynärtaipeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyynärtaipeeseen yskiminen on melko uusi asia. Keski-ikäisillä näkyy olevan vaikeuksia unohtaa käteen yskiminen ja siirtyä outoon kyynärtaipeeseen.
Mitä outoa on kyynärtaipeessa? En avaa ovia tai kättele kyynärtaipeella joten se on paljon parempi kuin kämmen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä outoa on kyynärtaipeessa? En avaa ovia tai kättele kyynärtaipeella joten se on paljon parempi kuin kämmen.
Äh sori, luin väärin. Joo olet oikeassa ja olen samaa mieltä. T. 11
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyynärtaipeeseen.
Käsivarteen.
Minut ainakin opetettiin 70-luvulla yskimään kämmen suun edessä. Myös koulussa näin neuvottiin. Kyllä yritän muistaa yskiä nykyään kyynärtaipeeseen, muttei se lapsena opittu tapa helpolla selkärangasta lähde.
Vierailija kirjoitti:
Minut ainakin opetettiin 70-luvulla yskimään kämmen suun edessä. Myös koulussa näin neuvottiin. Kyllä yritän muistaa yskiä nykyään kyynärtaipeeseen, muttei se lapsena opittu tapa helpolla selkärangasta lähde.
Ainakin yrität. Itsellä tekisi mieli käydä henkilökohtaisesti ojentamassa jokaista joka yskii kämmeneen. En tietenkään käy vaan tyydyn mulkoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyynärtaipeeseen.
Käsivarteen.
Turhaa voimistelua eikä käsivarsi ole sen parempi kuin kyynärtaive. Kyynärtaipeella on helpompi peittää suu.
Hihaan käsivarteen kuuluu yskiä.
Ketuttaa kun työpaikallani kaikki pärskii surutta ympäriinsä ja päin muita ihmisiä, myöskin asiakkaat, ja minä teen ainoana niin kuin on neuvottu. Ja olen koko ajan sairaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyynärtaipeeseen.
Käsivarteen.
Turhaa voimistelua eikä käsivarsi ole sen parempi kuin kyynärtaive. Kyynärtaipeella on helpompi peittää suu.
Olet kyllä huonossa kunnossa, jos et saa suutasi osumaan käsivarteesi, siihen haban kohtaan. Tai allin yläpuolelle, sinun tapauksessasi.
Vierailija kirjoitti:
Hihaan käsivarteen kuuluu yskiä.
Ketuttaa kun työpaikallani kaikki pärskii surutta ympäriinsä ja päin muita ihmisiä, myöskin asiakkaat, ja minä teen ainoana niin kuin on neuvottu. Ja olen koko ajan sairaana.
No niinhän se juurikin menee. Tämä paskuus vähenee merkittävästi vasta sitten kun ihmiset lopettavat olemasta oksettavia tautirottia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyynärtaipeeseen.
Käsivarteen.
Olet kyllä huonossa kunnossa, jos et saa suutasi osumaan käsivarteesi, siihen haban kohtaan. Tai allin yläpuolelle, sinun tapauksessasi.
No mikä kyynärtaipeessa muka mättää?
Kokeilisit itsekkin. Kuihotun ainakin käsiin yskemisestä, mutta en oo muihin paikkoihin vielä kokeillu.