Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sisko lähettää postia väärällä nimellä

Vierailija
10.01.2019 |

Tät on nyt kestänyt vuosia. En ottanut mieheni nimeä avioliitossa. Kenellekään muulle asia ei ole mitenkään ongelma (esim. seitsemänkymppiset appivanhempani), mutta miehen sisko veto herneen nenään. Lapsemme ovat myös minun nimelläni, koska sovimme, että arvomme tämän sitten, kun eka tulee.

Joka joulu joukukortti tulee ”Möttösille”. Mieheni huomauttaa asiasta. Sisko on, että joo joo. Ja taas asia toistuu. Aluksi se oli huvittavaa, sittemmin lähinnä kiusallista.

Osaako kukaan avata siskon logiikkaa minulle, kun minä en vain ymmärrä. Ei kuulemma ”muista” asiaa. Vähän vaikea uskoa...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan joulukortteja kirjoittaessa jaksa kaikkien kohdalla ruveta miettimään mikähän nyt on kenenkin nykyisen puolison nimi, ja oliko niitä lapsia nyt ketä, vaan kirjoitan sen läheisen nimen, jonka takia kortin laitan ja perään perheineen. Eli esim. Virtanen Matti perheineen. En Virtanen Matti, Nieminen Eeva, plus vielä lapset joita perheessä on parhaimmillaan kolmella sukunimellä.

Hölmö.

Ne naiset jotka pitää oman nimensä ja antaa sen myös lapsilleen ei ole niitä joiden perheessä on monta sukunimeä sinne sun tänne. Päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän