Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutaan puolueista! Mitä aiot äänestää huhtikuussa?

Vierailija
09.01.2019 |

Itse äänestän PerusSuomalaisia ensimmäistä kertaa.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ovat olleet takinkääntäjiä ja sitten on hillotolppamies Timo Soini etunenässä. Aion äänestää pienpuolueita, isoissa ei ole paljon mitään tulevaisuutta. Kaikilla näyttää kuitenkin olevan omat ongelmansa. SKE olisi varmaan paras, mutta heillä tällä hetkellä jonkinlainen sisäinen kädenvääntö vallasta. deWit on sopivan fanaattinen, mutta on saanut epäsuosiota puolueen sisällä käytöksellään. Näen sen ongelman itsekin, mutta pitää kyllä olla kovemmat otteet että pääsee eroon suvakismista. Suvakkeja on liikaa Suomessa, ihan epärealistista kuvitella että Suomisi voisi toimia koko maailman sosiaalitoimistona.

Vierailija
42/82 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla että persuja, ensimmäistä kertaa elämässäni. Monesta asiasta olen heidän kanssaan eri mieltä, mutta toisaalta niin monessa asiassa ovat viime aikoina olleet se ainoa järjen ääni erämaassa että saattaa olla pakko livetä siihen suuntaan. Toisaalta Soinihan on nyt riveistä poissa, mikä helpottaa myönteisen päätöksen tekemistä ja toisaalta enpä ole minkään muunkaan puolueen kanssa joka asiasta samaa mieltä. Elämä on valintoja, ja nyt on valittava se pienin paha. Muutamakaan vuosi sitten en olisi uskonut että se saattaa hyvinkin olla persut.

Aivan kuin omalta näppikseltäni! Soinin poistuminen on plussaa ja en kaikista aatteestaan tykkää, ateisti kun olen, mutta toiset asiat ovat painavampia kuin toiset.

Soinin poistuminen ehkä auttaa tuohon uskontojuttuun? eiköhän JHA kin ole ateisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tod. äänestä persuja. Sen tiedän jo nyt.

Ei kysytty mitä et äänestä. Veikkaan, ettet äänestä puolta tusinaa muitakaan puolueita, miksi pitää erikseen mainita yksi?

Ei enää edes kiinnosta mitä aiot äänestää.

Ap

Odotitko kenties, että äänestän heitä?

Vierailija
44/82 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään puoluetta. Jään nukkumaan kotiin.

Tein viime vaaleissa niin ja elämänlaatu huonontui oleellisesti neljän vuoden aikana.

Nyt ei ole varaa nukkua. 

Miten arvioit et sun elämänlaadussasi olisi näkynyt se, että olisit käynyt heittämässä sen yhden äänen laatikkoon? Muutoksen täytyy ainakin selvästi olla mielestäsi iso, jos nyt ei ole "varaa" moiseen...

Vierailija
45/82 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos persut saisivat vallan kuten Unkarissa, suurin osa suomalaisista muuttaisi toiseen maahan.

Vierailija
46/82 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät on ainoa jolle annan ääneni. Onko niitä muita? Ei. Yhtään jota kutsuisin puolueeksi.

Vierailija
47/82 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusta.

Vierailija
48/82 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisia, keskustaa tai kokoomusta, koska haluan lisää leikkauksia sosiaaliturvaan, ja kannatan Suomen luonnonvarojen myymistä ulkomaalaisille suuryrityksille niin, ettei Suomi kuulu enää suomalaisille, ja ettei ole käytännössä mitään, mitä jättää seuraaville sukupolville. Niin on hyvä, ja saan nukkua yöni rauhassa.

Vierailija
49/82 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita noista nyt sitten valita

Vierailija
50/82 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen nuivaa laitaa

Vierailija
51/82 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla että persuja, ensimmäistä kertaa elämässäni. Monesta asiasta olen heidän kanssaan eri mieltä, mutta toisaalta niin monessa asiassa ovat viime aikoina olleet se ainoa järjen ääni erämaassa että saattaa olla pakko livetä siihen suuntaan. Toisaalta Soinihan on nyt riveistä poissa, mikä helpottaa myönteisen päätöksen tekemistä ja toisaalta enpä ole minkään muunkaan puolueen kanssa joka asiasta samaa mieltä. Elämä on valintoja, ja nyt on valittava se pienin paha. Muutamakaan vuosi sitten en olisi uskonut että se saattaa hyvinkin olla persut.

Aivan kuin omalta näppikseltäni! Soinin poistuminen on plussaa ja en kaikista aatteestaan tykkää, ateisti kun olen, mutta toiset asiat ovat painavampia kuin toiset.

Soinin poistuminen ehkä auttaa tuohon uskontojuttuun? eiköhän JHA kin ole ateisti.

Eikös se huhtasaari opettanut jotain kreationismia tai jotain?

Vierailija
52/82 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, viestiäni ei lähetetty. Olen sen ikäinen, että äänestän ensimmäistä kertaa. Vaikka testien mukaan olen vihreä, niin minua vi-tut- taa heidän sinisilmäisyys pa-ko-lai-si-a kohtaan. Siksi harkitsen äänestäväni persuja...

Vierailija
53/82 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliittoa.

Vierailija
54/82 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliittoa.

Vierailija
55/82 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä puolue lieneekään?

T: Demari

Vierailija
56/82 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SDP ja persut hallitukseen. Mikäs hallituspohjan nimi olisi?

Tuli mieleen, minkä nimen kansa tuolle antaisi :)   puna per see t .  

Vierailija
57/82 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä puhuta. En ole vuosiin äänestänyt puolueiden perusteella, vaan niiden ihmisten ajamien asioiden perusteella.

On käyty läpi kokoomus, demarit, vihreät ja nyt on sitten persut, koska kaukainen tuttu lupaa edistää juurikin niitä asioita mitkä minä koen tärkeäksi.

Vierailija
58/82 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä näkymin jätän äänestämättä, mutta jos äänestän, niin sitten keskustaa.

Jätä vaan äänestämättä.

Okei, sait ylipuhuttua. Käyn äänestämässä ja tietenkin keskustaa!

Vierailija
59/82 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisia, keskustaa tai kokoomusta, koska haluan lisää leikkauksia sosiaaliturvaan, ja kannatan Suomen luonnonvarojen myymistä ulkomaalaisille suuryrityksille niin, ettei Suomi kuulu enää suomalaisille, ja ettei ole käytännössä mitään, mitä jättää seuraaville sukupolville. Niin on hyvä, ja saan nukkua yöni rauhassa.

Hyviä pointteja. Mutta mitä huonoja puolia on vasemmistossa ja vihreissä?

Vierailija
60/82 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies puhuu selkeästi puolueiden "eroista": G. Edward Griffin: The Collectivist Conspiracy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän