Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Mitä jos tapaisimme emmekä keksisikään mitään sanottavaa toisillemme? Voisiko näin käydä?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ylipäätään juuri kukaan saanut sitä ihmistä kenet halusi?
Mulle ei tuu mieleen ketään.
Minä en saanut. Menin naimisiin ihmisen kanssa joka osoittautui vääräksi. En koskaan unohtanut nuoruudenrakkauttani.
Ei olisi enää voinut pahemmin käydä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos tapaisimme emmekä keksisikään mitään sanottavaa toisillemme? Voisiko näin käydä?
Ihan mahdollista. En keksi nytkään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ratkoo arvoituksia Tuukka😂🙃
Mikäs olet Tuukka miehiäsi, et olisi Turussa huomenna?
Hanski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori viesteistä mitä kännissä laitoin ja nyt hävettää.
Kenelle sää olet laittanut ja milloin? Oliko ne ihan liibalaabaa vai oliko niissä jotain oikeaa ajatustaki?
Vaiko oliks se jotain humalaisen jorinaa ja sönkötystä vaan?
Vierailija kirjoitti:
No ei. Mehän puhumme rakkauden kielellä ja kielillä😉😂
Onneksi sillä aiemmalla ei ollut tunteita.
Ei koskaan pidä verrata ketään toiseen ihmiseen.
Voi jäädä muuten yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tuu mieleen ketään.Minä en saanut. Menin naimisiin ihmisen kanssa joka osoittautui vääräksi. En koskaan unohtanut nuoruudenrakkauttani.
Ei olisi enää voinut pahemmin käydä.
Kerro siitä nuoruuden rakkaudestasi jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tuu mieleen ketään.Minä en saanut. Menin naimisiin ihmisen kanssa joka osoittautui vääräksi. En koskaan unohtanut nuoruudenrakkauttani.
Ei olisi enää voinut pahemmin käydä.Kerro siitä nuoruuden rakkaudestasi jotakin.
Olen täällä jo kertonut. Uskon että jos hän olisi käynyt täällä, hän olisi tunnistanut itsensä.
Terveiset vaan häneltä, äärettömän surulliset terveiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi enää voinut pahemmin käydä.Kerro siitä nuoruuden rakkaudestasi jotakin.
Olen täällä jo kertonut. Uskon että jos hän olisi käynyt täällä, hän olisi tunnistanut itsensä.
Terveiset vaan häneltä, äärettömän surulliset terveiset.
Korjaan vielä, että hänelle.
Terveiseni minulta hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Voisimme ensin kirjoitella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset vaan häneltä, äärettömän surulliset terveiset.Korjaan vielä, että hänelle.
Terveiseni minulta hänelle.
Onko hän siis nainen vai mies? Paljonko teillä on ikäeroa?
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tuu mieleen ketään.
Öh, mun tuttavapiirissä melkein kaikki on yhdessä just sen kanssa, kenet halusivatkin. 😳 Olen pitänyt tätä ihan tavallisena, siis kenen kanssa ihmiset sitten seurustelee tai on naimisissa paitsi sen kanssa, jonka kanssa haluakin? Vain ”jonkun” vai?
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi. Oon luonteeltani puhelias ja on asioita, joista haluaisin kanssasi jutella. Lisäksi haluaisin näyttää sulle yhden kuvan, minkä piirsin sillon kun vielä nähtiin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna!
Rakastan yhä...
Lisää tunnisteita Annasta?
Hänen nimensä on Anna
Vierailija kirjoitti:
Olisi jopa todennäköistä, mutta ehkä sitä silti voisi istua hetken vierekkäin. Odotettaisiin tunti, että onko kummallakaan mitään sanomista ja jos ei, niin heippa. Tai jos oltaisiin oikein jääräpäisiä, niin viikon päästä sama homma, että joko. Jokin takaraja tuolle kai pitäisi kuitenkin asettaa.
Tuo aikaisemmin ehdotettu kirjoitteluideakin oli kyllä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli jo nuorena kova metsästämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset vaan häneltä, äärettömän surulliset terveiset.Korjaan vielä, että hänelle.
Terveiseni minulta hänelle.Onko hän siis nainen vai mies? Paljonko teillä on ikäeroa?
Mies. Vajaa vuosi ikäeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli jo nuorena kova metsästämään.
Joo. Tarkemmin ajateltuna siellä sun täällä metsästeli.
Korvihin kuiskivat,
kalmaa kehrivät
jinnit jäämaan
Mut silmissäs
mesi elämän
___
Hyvää yötä ja makeita unia.