Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille muille vakityössä oleville käynyt niin, että luottokorttia ei ole myönnetty?

Vierailija
09.01.2019 |

Sain pankista tiedon että eivät voi myöntää mulle luottokorttia, olen vakitöissä hyvämaineisessa paikassa, mutta ilmeisesti asuntolainan puuttuminen tämän ikäisenä (asun vuokralla) on merkki siitä, etten ole maksukykyinen...
Luottotiedot on kunnossa, joten siitäkään ei voi johtua.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankista ainakaan en ole saanut minä, eikä moni tuttavakaan luottokorttia, vaikka on raha-asiat täysin kunnossa ja vakityö ollut vuosikausia.

Vierailija
2/23 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rahankäytössä jotain hälyttävää? Pelaatteko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on asuntolainaa ja sen verta tilillä aina rahaa etten ole koskaan hakenut luottokorttia.

Vierailija
4/23 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha sinä sitten olet? 

Minut suorastaan pakotettiin ottamaan luottokortti joskus vajaat 30-vuotiaana, pankki lähetti luottokortin aiemman Visa-electronin sijaan. Taisinpa olla työtön tuohon aikaan ja vuokrallakin asuin.

Vierailija
5/23 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saanut, vaikka kaikki oli kunnossa. Palkka oli 1200 ( netto).

Kun oli 1500 netto, sain. Hain pienimmällä mahdollisella luotolla ( 800).

spankki

Vierailija
6/23 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle annettiin luottokortti ihan pyytämättä, vaikka olin opiskelija ja tein pätkätöitä.

Vierailija
7/23 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-pankista ainakaan en ole saanut minä, eikä moni tuttavakaan luottokorttia, vaikka on raha-asiat täysin kunnossa ja vakityö ollut vuosikausia.

En ole saanut minäkään. Kaksi kertaa hakenut, ei velkaa tai mitään häiriömerkintöjä.

Tosin S-pankki ei ole mun palkkapankki, johtuisko siitä?

Vierailija
8/23 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko rahankäytössä jotain hälyttävää? Pelaatteko?

Mulla ei ainakaan ole mitään tuollaista, ei pelaamista, pikavippejä tms.

-1

Vierailija
9/23 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle annettiin luottokortti ihan pyytämättä, vaikka olin opiskelija ja tein pätkätöitä.

Mulla sama, mutta lopetin sen kortin jossain vaiheessa. Nyt en työssäkäyvänä enää korttia saakaan.

Vierailija
10/23 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut S-pankista luottokorttia 30-vuotiaana vakituisena osastonsihteerinä, palkka bruttona noin 1900e/kk. Olen akateemisesti koulutettu eikä työ vastannut suoraan osaamistani, mutta tutkinto oli tarpeeksi soveltuva. Minulla ei ole koskaan ollut edes opintolainaa, en ole nostanut pikavippejä tms. Yhden muistutuslaskun olen saanut näinä vuosina, ja kirjastosta myöhästymisilmoituksen, siinä kaikki rötöstelyni. Sittemmin sain koulutustani vastaavan paikan ja myös palkan, mutten ole viitsinyt enää luottokorttia hakea. Jäi p aska maku suuhun.

Vierailija
11/23 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, sain itse luottokortin kun olin valmistumassa (28v.) ja jäämässä työttämäksi. Melkein tyrkyttivät. Pankki oli OP.

Vierailija
12/23 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllähän kelan tuilla elävillekin myönnetään kortteja. Joku mättää.

Vierailija
13/23 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko ap olet ollut tämän hetkisessä työpaikassasi?

Vierailija
14/23 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se luottokortti aina annetaan, jos kriteerit täyttyvät. Jos on huono maksuhistoria, ei sitä tietenkään voi saada. Ei työpaikan maine tai koulutus ratkaise, vaan se ihan oma maksukäyttäytyminen.

Vierailija
15/23 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan aika mielivaltaista luottokorttien myöntäminen nykyään.

Tosin sen Norwegianin kortin saa vissiin kaikki joilla on luottotiedot, mutta korotkin on sitten päätähuimaavat (jos luottoa käyttää).

Vierailija
16/23 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla muiden kokemuksia. Olen ollut jo kolme vuotta tässä työssä vakituisena, bruttotulot on 2800 ja olen 30 v. S-pankki kyseessä.

ap

Vierailija
17/23 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voipi olla että on ollu ihan pärstäkertoimesta kiinni.

voihan kelan tuilla elävällä olla luottotiedot kunnossa, työssäkäyvällä taas ei välttämättä.

kerran yritin avata tiliä yhdessä suomalaisessa pankissa, mutta virkailija ei suostunut siihen. tänäkään päivänä en tiedä miksi.

Jos "työntekijä" ei halua tehdä työtään jonain päivänä, ni voi jäädä kortit toimittamatta ja tilit avaamatta. Aina tulee lisää asiakkaita, ei ne lopu kesken.

Palautetta vaan pankkiin jos kokee tulleensa väärin kohdelluksi.

Vierailija
18/23 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankit ei taida myöntää luottokortteja, jos tulot bruttona alle 2000-2500 euroa kk. Ei riitä, että on hoitanut asiansa hyvin, pitää olla myös riittävästi tuloja. Kokemukseni mukaan S-pankki haluaa palkkatilin pankkiin ennen kuin myöntää lainoja tms.

Vierailija
19/23 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op tyrkytti mullekkin luottokorttia. En halua kun pärjään debitkortilla, joita on kolmen pankin tileihin. Vakkarityö, ei rahaongelmia, ei lainaa, op ei ole mun palkkatilipankki edes. Olin lasten tiliasioita hoitamassa, niin siinä sivussa halusivat sitä tarjota. Toki virkailija ei sitä päätä, vaan hakemus pitää tehdä ja joku muu päättää. Mutta mun taustatiedoilla virkailija sanoi, ettei pitäisi olla esteitä.

Vierailija
20/23 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha sinä sitten olet? 

Minut suorastaan pakotettiin ottamaan luottokortti joskus vajaat 30-vuotiaana, pankki lähetti luottokortin aiemman Visa-electronin sijaan. Taisinpa olla työtön tuohon aikaan ja vuokrallakin asuin.

Mikä pankki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän