Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy transsukupuoliselta mitä vain!

★Tähtisimmu ★
09.01.2019 |

Jälleen kerran oon täällä tarjoamassa tilaisuutta kysyä niitä tyypillisesti transihmisille ahdistavia, tunkeilevia ja intiimejä kysymyksiä mitä monet aina haluu kysyä mutta kukaan ei halua vastata. Nyt saa kysyä _ihan mitä vaan_ ja vastaan niin hyvin ku pystyn. :D

Taustatietona: Oon 30v transtyttö, silpomaton (= pippelityttö, träppi), silikoniton, aataminomena on höylätty pois, mulla on exän kans 5v lapsi, oon saanu diagnoosin ja alottanu hormonit 2015 ja nykyinen annostus on 100mg spironolaktonia anti-androgeeninä ja 6mg estradioli-hemihydraattia.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään kysyttävää mutta halusin vain tulla sanomaan että rohkea olet, kun uskallat olla sitä, mitä olet, välittämättä mitä muut (esim sisaruksesi) ajattelevat! You go girl! <3 

Vierailija
22/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin esittää miehen mielipiteitäsi niin kuin ne muka olisivat naisten. Annat väärää kuvaa  siitä, mikä on naisten mielipide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinut kutsutaan saunailtaan, oletatko meneväsi saunomaan naisten vai miesten vuorolla? (mikäli sekasauna-vaihtoehtoa ei ole)

Riippuu pitkälti porukasta. Jos on tuntemattomia, jotka ei edes tiedä että mulla on vehje, niin oletan että ne olettaa että meen naisten vuorolla. Jos taas kaikki tuntee mut, ne _tietää_ että en mee miesten vuorolla, koska en ole mies. :)

En oo kuitenkaan mikään juusto, niin totta kai toisin siinä vaiheessa asian muille likoille ilmi, että en oo alapäästä ihan yhdenvertainen, koska joku vois ahdistua siitä. Vaikkakaan sille ei ole mitään syytä ja uskoisin että kun vähän keskusteltais, niin mun tyttömuna ei olis yhtään sen ahdistavampi ku tyttöpimppi. Silti, pystyn ymmärtämään että tällänen "fantasiaolento" voi olla vähä hämmentävä tapaus, monellekki. Mutta ihmiset joihin oon tutustunu sen jälkeen ku musta tuli läpimenevä unohtaa jopa monesti että mulla ei oo menkkoja; niin voimakkaasti biotytöt kokee mut vertaisekseen. :) En tosin tiiä haluisko kukaa niistä siltikään saunaan mun kans. :D

Vierailija
24/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan jo pelkästään kirjoitustyylistäsi että olet mies. Älä hanki mitään leikkauksia vaan mene terapiaan käsittelemään lapsuudentraumojasi. 

Vierailija
25/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On väärin esittää miehen mielipiteitäsi niin kuin ne muka olisivat naisten. Annat väärää kuvaa  siitä, mikä on naisten mielipide.

En oo mielestäni antanu sellasta vaikutelmaa että mun mielipiteet olis ylipäätään _kenenkään muun_ mielipiteitä ku mun. En koe edustavani tässä yhtään sen enempää miehiä, naisia kuin transsukupuolisiakaan. Edustan vain itseäni ja vastaan sen perusteella ja omaan kokemukseeni / näkemykseeni nojaten. :)

Naiset / miehet tuskin muutenkaan on kovin homogeenisiä joukkoja, joiden jokainen alkio on samaa mieltä kaikkien muiden joukon alkioiden kans..? :)

Vierailija
26/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

★Tähtisimmu ★ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen tunto leikatuissa sukupuolielimissä on? Saako esim. orgasmia normaalisti?

Henkilökohtasesti mulla ei oo kokemusta, koska oon silpomaton. Mutta mitä oon kohtalotovereiden kanssa keskustellu, niin hyvältä tuntuu ja tutkimusten mukaan transtyttöjen orgasmikyky on jopa parempi ku biologisten tyttöjen, jopa 100%. Tää tietysti sillä oletuksella että leikkauksessa ei mee mitää käsille, tai stirbaa siihen leikkauspöydälle...

Mun tyttödikkini toimii kuitenki normaalisti, varsinkin nyt kun tiputin testosteronintappajan 150mg:sta 100mg:aan, jotta erektiot olis parempia. Tunto ja orgasmikyky on ihan normaalit, mut orgasmit itsessään on ihan huikeita verrattuna poika-aikoihin<3 :)

Mikä helvetin tyttödikki? Parempi orgasmikyky kuin biologisilla naisilla? Mitä ihmeen harhoja selität? Oikeasti oksettaa kaltaisesi miehet jotka pakolla änkevät naisten keskuuteen ja alkavat vaatimaan itselleen ihailua ja tunnustusta "naisena" vaikka kaikki paikalla olevat näkevät että mieshän se, ei vaan ääneen uskaltaisi sanoa. On ihan tarpeeksi perseestä kestää naisena miesten käytöstä, nyt sitä pitäisi vielä sietää naisille tarkoitetuissa tiloissa. 

Vierailija
27/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan jo pelkästään kirjoitustyylistäsi että olet mies. Älä hanki mitään leikkauksia vaan mene terapiaan käsittelemään lapsuudentraumojasi. 

Toisaalta, tiesit jo ensimmäistä mun kirjotusta lukiessas että oon biologisesti poika, niin se saattoi ladata Sun aivot siten, että kaikki vaikuttaa maskuliiniselta mitä kirjotan, vaikka se ilman tietoa mun biologisesta sukupuolesta ei vaikuttaiskaan siltä. ;)

Mulla on ollut elämäni aikana useita terapiakontakteja ja oon ollu pariin otteeseen mielisairaalassakin, eli tuo asia on jo toteutettu. Ja lapsuudentraumoja on myös kyllä, sillä olin rankasti koulukiusattu kolmannen luokan alusta koko alakoulun loppuun. Mut se, että liittyykö se koko mun sukupuoliristiriitaan ja jos niin miten, on melko vaikeeta todistaa..? :D

Vierailija
28/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

★Tähtisimmu ★ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka turhauttavaa, asteikolla 0-10 on tiedostaa, ettet tule koskaan olemaan oikea nainen?

TL;DR: Ennen 10, nykyään ehkä 3. :)

Jossain aiemmassa vastauksessa taisin jo sivuta hiukan tätä. Että kyllä se on mieltä särkenyt aika paljon, ettei koskaan saa kokea sitä miltä tuntuu seksi ihan oikean vaginan kanssa, miltä tuntuu vuotaa, tai miltä tuntuu kun ei tarvii syöttää estrogeenia pillerimuodossa itselleen oman tuotannon sijasta... myös se on aiheuttanut tuskaa että ei voi elää teini-ikää kuten tytöt. Yläasteella jo jotenki "ihaili", paremman sanan puutteessa, kaikkee niitä muutoksia mitä tytöt koki, kaikkee sitä sosiaalista läheisyyttä, sitä kuinka saattoi laittaa jonku paljastavan topin ja tuntee kuinka kaikki kuolaa sua...

Mutta kuten kirjotin myös, niin se toivottomuus ja lohduttomuus juuri tästä onkin aiheuttanut sen että on "luovuttanu" pitkälti koko asian kans ja sen seurauksena on alkanut kehittyä träppi-identiteetti. Mutta huonoina päivinä kyllä edelleen tulee itku kun miettii että "ei koskaan, ei ikinä".

Ahaa, olet siis ihan tavallinen tyttöyttä fetisisoiva trans"nainen". Vai että teinityttö voi "laittaa jonkun paljastavan topin ja tuntee kuinka kaikki kuolaa sitä". Ei helvetti. Tajuatko miten traumatisoivaa puberteetin tuomat kehon muutokset ovat monelle tytölle ja kuinka seksuaalisen ahdistelun kokeminen teininä ei todellakaan ole voimaannuttavaa tai kiihottavaa? 

Oletko homomies ja katkera naisille siitä että saavat miehiltä ihailua vai hetero ja yksinkertaisesti saat seksuaalista tyydytystä siitä että leikit jotain unelmanaistasi? 

Vierailija
29/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

★Tähtisimmu ★ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, tiesit jo ensimmäistä mun kirjotusta lukiessas että oon biologisesti poika, niin se saattoi ladata Sun aivot siten, että kaikki vaikuttaa maskuliiniselta mitä kirjotan, vaikka se ilman tietoa mun biologisesta sukupuolesta ei vaikuttaiskaan siltä. ;)

Mulla on ollut elämäni aikana useita terapiakontakteja ja oon ollu pariin otteeseen mielisairaalassakin, eli tuo asia on jo toteutettu. Ja lapsuudentraumoja on myös kyllä, sillä olin rankasti koulukiusattu kolmannen luokan alusta koko alakoulun loppuun. Mut se, että liittyykö se koko mun sukupuoliristiriitaan ja jos niin miten, on melko vaikeeta todistaa..? :D

"Olen ollut mielisairaalassa ja koulukiusattu, miten se muka liittyy siihen että uskon olevani toista sukupuolta niin vahvasti että tahdon lääketieteellistä interventiota hormoneiden ja leikkausten muodossa?" Sanopa se... 

Vierailija
30/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet tällä kysy minulta-meiningillä ikään kuin oudon itsestäsi?

Ei minulla ole kysyttävää sillä koen että olemme pohjimmiltamme samanlaisia ihmisiä kaikki.

Vierailija
31/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteesi drag queeneista ja cross dressereista?

Vierailija
32/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

★Tähtisimmu ★ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen tunto leikatuissa sukupuolielimissä on? Saako esim. orgasmia normaalisti?

Henkilökohtasesti mulla ei oo kokemusta, koska oon silpomaton. Mutta mitä oon kohtalotovereiden kanssa keskustellu, niin hyvältä tuntuu ja tutkimusten mukaan transtyttöjen orgasmikyky on jopa parempi ku biologisten tyttöjen, jopa 100%. Tää tietysti sillä oletuksella että leikkauksessa ei mee mitää käsille, tai stirbaa siihen leikkauspöydälle...

Mun tyttödikkini toimii kuitenki normaalisti, varsinkin nyt kun tiputin testosteronintappajan 150mg:sta 100mg:aan, jotta erektiot olis parempia. Tunto ja orgasmikyky on ihan normaalit, mut orgasmit itsessään on ihan huikeita verrattuna poika-aikoihin<3 :)

Mikä helvetin tyttödikki? Parempi orgasmikyky kuin biologisilla naisilla? Mitä ihmeen harhoja selität? Oikeasti oksettaa kaltaisesi miehet jotka pakolla änkevät naisten keskuuteen ja alkavat vaatimaan itselleen ihailua ja tunnustusta "naisena" vaikka kaikki paikalla olevat näkevät että mieshän se, ei vaan ääneen uskaltaisi sanoa. On ihan tarpeeksi perseestä kestää naisena miesten käytöstä, nyt sitä pitäisi vielä sietää naisille tarkoitetuissa tiloissa. 

*TRIGGERED!* :D

Empiiristen tutkimusten mukaan, kyllä, orgasmikyky on neovaginalla jopa parempi ku geneettisellä.

Aika harmillista jos noin lujaa vituttaa jo(t)ku(t) sellase(t) jo(i)ta et edes tunne millään tavalla. Mahtaa olla raskasta kun pitää vittuuntua ihmisistä, jotka ei millään tavalla kuulu tai vaikuta Sun elämään. ;)

Kuten myös aiemmin kirjotin niin mua ei ole kukaan erehtynyt luulemaan pojaks viimeseen muutamaan vuoteen, joten jos kävelisin kadulla vastaan, tuskinpa Sullakaan olis niin poikkeuksellisen hyvä transtutka, että mut koodaisit urokseks. :) Oot saattanut törmätä lukuisiin transmimmeihin / transjätkiin, ilman että Sulla on ollut _mitään_ epäilystä niiden tyyppien kromosomeista. Ja mitä aiemmin hoidot alotetaan, sitä erottumattomammiks transihmiset muuttuu. Deal with it. >:D

Vierailija
33/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

★Tähtisimmu ★ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka turhauttavaa, asteikolla 0-10 on tiedostaa, ettet tule koskaan olemaan oikea nainen?

Jossain aiemmassa vastauksessa taisin jo sivuta hiukan tätä. Että kyllä se on mieltä särkenyt aika paljon, ettei koskaan saa kokea sitä miltä tuntuu seksi ihan oikean vaginan kanssa, miltä tuntuu vuotaa, tai miltä tuntuu kun ei tarvii syöttää estrogeenia pillerimuodossa itselleen oman tuotannon sijasta... myös se on aiheuttanut tuskaa että ei voi elää teini-ikää kuten tytöt. Yläasteella jo jotenki "ihaili", paremman sanan puutteessa, kaikkee niitä muutoksia mitä tytöt koki, kaikkee sitä sosiaalista läheisyyttä, sitä kuinka saattoi laittaa jonku paljastavan topin ja tuntee kuinka kaikki kuolaa sua...

Mutta kuten kirjotin myös, niin se toivottomuus ja lohduttomuus juuri tästä onkin aiheuttanut sen että on "luovuttanu" pitkälti koko asian kans ja sen seurauksena on alkanut kehittyä träppi-identiteetti. Mutta huonoina päivinä kyllä edelleen tulee itku kun miettii että "ei koskaan, ei ikinä".

Ahaa, olet siis ihan tavallinen tyttöyttä fetisisoiva trans"nainen". Vai että teinityttö voi "laittaa jonkun paljastavan topin ja tuntee kuinka kaikki kuolaa sitä". Ei helvetti. Tajuatko miten traumatisoivaa puberteetin tuomat kehon muutokset ovat monelle tytölle ja kuinka seksuaalisen ahdistelun kokeminen teininä ei todellakaan ole voimaannuttavaa tai kiihottavaa? 

Oletko homomies ja katkera naisille siitä että saavat miehiltä ihailua vai hetero ja yksinkertaisesti saat seksuaalista tyydytystä siitä että leikit jotain unelmanaistasi? 

Hmmm.. en mä mielestäni sitä fetisoi. Ja viittasin tossa aiemmassa siihen että sillon ku olin ite teini niin ajattelin niin, en kai mä nyt enää mitää teinejä ajattele ylipäätään? :D

Toki ymmärrän että voi olla melkosen hämmentävää aikaa likoille murrosikä, mutta se on silti olennainen osa tyttöyttä / naiseutta. Enkä nyt tarkottanu taas sitä kun jotku amikset kuolaa teinejä, vaan ihan sitä perus yläasteskenee, missä heterotyypillisesti jätkät kuolaa likkoja. En puhunu _mitään_ seksuaalisesta ahdistelusta. :D

Petikavereita on ollu kaikenlaisella varustuksella, niin en kyllä ajattele olevani homo, vaan bi. :D

Vierailija
34/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teet tällä kysy minulta-meiningillä ikään kuin oudon itsestäsi?

Ei minulla ole kysyttävää sillä koen että olemme pohjimmiltamme samanlaisia ihmisiä kaikki.

En tee tarkoituksella ittestäni mitää friikkiä.

Monet kuitenki kokee transihmiset poikkeuksellisina ja siks haluais esittää kysymyksiä, jotka monien mielestä voi tuntuu tunkeilevilta ja ahdistavilta. Tarjoan vaan mahdollisuutta kysyä niitä nyt "turvallisesti" ilman että kukaan loukkaantuu tai triggeröityy. :)

Tai sit voi vaan halveksua ja mesota, kuten jotkut on päättäneet tehdä tässä ketjussa. Sekin on ihan fine; jos tulee parempi mieli siitä, niin antaa mennä vaan. :D :D Se on vaan koomista.

Vierailija
35/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

★Tähtisimmu ★ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

★Tähtisimmu ★ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm.. en mä mielestäni sitä fetisoi. Ja viittasin tossa aiemmassa siihen että sillon ku olin ite teini niin ajattelin niin, en kai mä nyt enää mitää teinejä ajattele ylipäätään? :D

Toki ymmärrän että voi olla melkosen hämmentävää aikaa likoille murrosikä, mutta se on silti olennainen osa tyttöyttä / naiseutta. Enkä nyt tarkottanu taas sitä kun jotku amikset kuolaa teinejä, vaan ihan sitä perus yläasteskenee, missä heterotyypillisesti jätkät kuolaa likkoja. En puhunu _mitään_ seksuaalisesta ahdistelusta. :D

Petikavereita on ollu kaikenlaisella varustuksella, niin en kyllä ajattele olevani homo, vaan bi. :D

En kyllä voi mitenkään ymmärtää että millä logiikalla näin pahasti naisten elämästä pihalla oleva ihminen voi tosissaan kuvitella olevansa nainen. Varmaan kerrot kohta että uskoit jo pienenä olevasi nainen koska leikit mielummin barbeilla kuin pikkuautoilla?

Vierailija
36/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

★Tähtisimmu ★ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

★Tähtisimmu ★ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empiiristen tutkimusten mukaan, kyllä, orgasmikyky on neovaginalla jopa parempi ku geneettisellä.

Aika harmillista jos noin lujaa vituttaa jo(t)ku(t) sellase(t) jo(i)ta et edes tunne millään tavalla. Mahtaa olla raskasta kun pitää vittuuntua ihmisistä, jotka ei millään tavalla kuulu tai vaikuta Sun elämään. ;)

Kuten myös aiemmin kirjotin niin mua ei ole kukaan erehtynyt luulemaan pojaks viimeseen muutamaan vuoteen, joten jos kävelisin kadulla vastaan, tuskinpa Sullakaan olis niin poikkeuksellisen hyvä transtutka, että mut koodaisit urokseks. :) Oot saattanut törmätä lukuisiin transmimmeihin / transjätkiin, ilman että Sulla on ollut _mitään_ epäilystä niiden tyyppien kromosomeista. Ja mitä aiemmin hoidot alotetaan, sitä erottumattomammiks transihmiset muuttuu. Deal with it. >:D

Linkkaappa huviksesi tutkimus siitä mihin perustat tämän väitteesi että väärinpäin käännetty, jatkuvaa kivuliasta venyttämistä vaativa ja karvapalloja sisälleen kehittävä, märkää vuotava, silvottu penis on "herkempi" kuin normaali naisen vagina. :D Voi hyvät hyssykät näitä harhoja.

Vierailija
37/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteesi drag queeneista ja cross dressereista?

En oo koskaa käyny dragejä kattoo mutta ihan kiehtova esittävän taiteen muotohan se on. Uskomatonta kuinka paljon pystyy ulkonäköön vaikuttamaan pelkällä vaatetuksella ja meikillä..! :P

En tunne henk.koht. ketää ristiinpukeutujaa, mut ei siin mun mielestä oo mitää.. musta on aina kiinnostavaa kun joku ei edusta sitä harmaata, persoonatonta, aivotonta, kriittiseen ajatteluun kykenemätöntä ja suppeeta massaa, mitä suurin osa koko ihmisrodusta on. :) -- joka täälläkin palstoilla usein selkeesti esiin tulee. ;)

Vierailija
38/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolia on vain kaksi. Mies ja nainen. Ei mitään muuta.

Vierailija
39/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

★Tähtisimmu ★ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

★Tähtisimmu ★ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkaappa huviksesi tutkimus siitä mihin perustat tämän väitteesi että väärinpäin käännetty, jatkuvaa kivuliasta venyttämistä vaativa ja karvapalloja sisälleen kehittävä, märkää vuotava, silvottu penis on "herkempi" kuin normaali naisen vagina. :D Voi hyvät hyssykät näitä harhoja.

Tässä nyt ensalkuun jotain, jossa todetaan että 85% transtytöistä kykenee kliimaksiin:

Lawrence, A. A. (2005). "Sexuality before and after male-to-female sex reassignment surgery". Archives of Sexual Behavior. 34 (2): 147–166. doi:10.1007/s10508-005-1793-y

Kaivan sen minkä mukaan se on 100% ku annat hetken aikaa. :) Lisäks, ei kannata kuvitella että jokaisella silvotulla tapahtuu kaikki toi mitä luettelit. Vähä niinku lääkkeiden sivuoireiden kans, niin jotain noista _saattaa_ ilmetä, mutta suurimmalla osalla ei ilmene _mitään_ komplikaatioita.

Vierailija
40/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

★Tähtisimmu ★ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

★Tähtisimmu ★ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

★Tähtisimmu ★ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt ensalkuun jotain, jossa todetaan että 85% transtytöistä kykenee kliimaksiin:

Lawrence, A. A. (2005). "Sexuality before and after male-to-female sex reassignment surgery". Archives of Sexual Behavior. 34 (2): 147–166. doi:10.1007/s10508-005-1793-y

Kaivan sen minkä mukaan se on 100% ku annat hetken aikaa. :) Lisäks, ei kannata kuvitella että jokaisella silvotulla tapahtuu kaikki toi mitä luettelit. Vähä niinku lääkkeiden sivuoireiden kans, niin jotain noista _saattaa_ ilmetä, mutta suurimmalla osalla ei ilmene _mitään_ komplikaatioita.

Se että neovaginalla KYKENEE orgasmiin ei tarkoita että se on herkempi kuin normaali vagina, mitä ihmettä nyt... Eikä tuo tutkimus edes käsittele neovaginan herkkyyttä vaan ihmisten seksuaalista suuntautumista ennen ja jälkeen sukuelinleikkauksen. 

Ja näköjään tuokin tutkimus käsittelee autogynefilisiä miehiä joilla seksihalut ovat normaalia korkeampia :D "49% of participants reported hundreds of episodes or more of sexual arousal to cross-dressing or cross-gender fantasy (autogynephilia) before SRS; after SRS, only 3% so reported. More frequent autogynephilic arousal after SRS was correlated with more frequent masturbation, a larger number of sexual partners, and more frequent partnered sexual activity."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme