Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen pariskunta hankkii teräksiset sormukset?

Vierailija
08.01.2019 |

Miksi ne hankkii kihlasormukset ylipäätään jos rahat ei riitä kultaan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät tykkää/halua kultaa. 

Vierailija
2/21 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää hankkia sormukset ylipäätään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissusia. Jalometallit polttaa.

Vierailija
4/21 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

klark kentti ja lois laine

Vierailija
5/21 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatella, meillä ei ollut kihlasormuksia lainkaan ja vihkisormuksetkin maksoivat yhteensä noin 160e.

Vierailija
6/21 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekologiset?

Vierailija
7/21 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellainen, joka tykkää teräksen väristä. Enemmän minua ihmetyttää, että ihmiset haluavat kaikenlaisia helposti kuluvia metalliseoksia, joita valkokullaksi kutsutaan.

Vierailija
8/21 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teräsmies

Vierailija
9/21 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu pari teki toisilleen teräksestä sormukset. Upea idea minusta.

Vierailija
10/21 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla liikkuu päässä jotain

Vierailija
11/21 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aatella, meillä ei ollut kihlasormuksia lainkaan ja vihkisormuksetkin maksoivat yhteensä noin 160e.

Heh, meillä sentään on kihlasormukset mutta maksoivat yhteensä n. 60€. Ja saatiin juuri sellaiset kuin haluttiin, yksinkertaiset ja nätit. Ei se koru itsessään, vaan se, mitä se symboloi, eikö totta? 😊

Vierailija
12/21 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin innostunut teräksisistä sormuksista.  Berignin ostin viimeksi. Se maksoi 140 euroa, enkä kokenut sitä mitenkään erityisen halvaksi

Vierailija
13/21 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sellainen, joka tykkää teräksen väristä. Enemmän minua ihmetyttää, että ihmiset haluavat kaikenlaisia helposti kuluvia metalliseoksia, joita valkokullaksi kutsutaan.

No ei minusta teräs ja rodinoimaton valkokulta ole kaukana toisistaan värissä. Myös platina on hienoa, joskin kalliimpaa. Itse tykkään noista kaikista ja hopeasta. Vain keltakulta tökkii.

Vierailija
14/21 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hukkasi 3 kultasormusta minjä jälkeen ostin hänellw twräksisen. Itsellä maku on muuttunut keltakullasta valkokultaan joten sopii hyvin yhteen

Vierailija
15/21 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapariskunta osti espanjasta itselleen hiilikuitusormukset. Todella kauniit ja sopivat heidän tyyliinsä.

Vierailija
16/21 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksua porukkaa

Vierailija
17/21 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei vaimon kanssa tykätä sormuksista, niin otettiin kihlauskuvaa varten kookoksen kuoresta käsin tehdyt, tarkoituksena vaan välittää kuvallinen viesti. Onneksi voi olla naimisissa ilman mitään turhaa kuten korut ja nimenvaihdot.

Vierailija
18/21 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on titaaniset. Ei allergisoi, on kevyttä metallia, hiilijalanjälki vähäinen, eettisempi vaihtoehto muutenkin. Toki, jos joskus tulee onnettomuus ja sormi jää puristuksiin, tätä on hankalampi katkaista... Miehellä on poltettua titaania, musta sormus. On kestänyt mustana ja siistinä kaikki nämä vuodet. Mun teräksenvärinen on vähän himmentynyt ja naarmuuntunut. Mutta tykkään tästä.

Vierailija
19/21 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ekologista ja halpaa. Omat sormukseni on valmistettu saksassa ja suomessa ja ohoh, niissä on myös "timantteja" (synteettisiä - ei veritimantteja). Joka päivä pidettävän sormuksen on syytä olla kestävä ja timanttiupotuksien todella stydejä.

Summa summarum, sain muutamalla satasella huomattavasti näyttävämmän sormuksen, eikä sitä erota millään mattahiotusta valkokullasta/platinasta tai aidoista timanteista.

Tykkään myös siitä, että teräs painaa enemmän - se tuntuukin sormessa joltain.

Vierailija
20/21 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä miksi kukaan laittaa satasia saatikka tuhansia euroja mihinkään koruihin. Ihan hölmön hommaa, ellei rahaa oikeasti ole kuin roskaa. Yleensä näin ei kuitenkaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme