Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan mies ei oikeasti pidä meikittömistä naisista!

Vierailija
08.01.2019 |

Miehet eivät vaan tajua meikkaamisesta hölkäsen pöläystä. Oikeasti meikittömät naiset ovat miehille näkymättömiä.

Kuinka moni mies ihastui esim. noihin Glorian kuviin julkkiksista ilman meikkiä, ei kukaan.

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Kaikki miehet eivät pidä pakkeloiduista naisista, kuten en minäkään. Luomu on kunkku.

Vierailija
102/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito rakkaus ei katso pintaa. Jos katsoisi, ei yksikään parisuhde kestäisi viikkoa kauempaa. Ei ne ahkerimmatkaan meikkaajat aina jaksa naamaansa maalata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitseeko naiset sen miehen joka käy seitsemänä päivänä viikossa salilla? Eiköhän mahda muut asiat sanella vetovoiman

Niin, mutta se täydellinen mies lihaksikkaana, vai möhömahalla?

Tietysti hyvällä vartalolla mielummin.

Ei kaikki halua mitään pullistelijaa. Ihan normaali miehen vartalo riittää.

Vierailija
104/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne meikittömät kuvat oli? Muutama joukossa ehkä ilman, suurimmalla osalla vähäsen, joillain jopa aivan selkeästi meikattu.

Vierailija
105/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oiva esimerkki siitä, millaisia vaikutuksia nykyisillä kauneusihanteilla voi olla herkkään nuoreen mieleen. Surullista nähdä, miten todellisuudentaju hämärtyy kun tuijottaa liikaa näitä insta-tyrkkyjä ym. Kun joku vielä kertoisi pojille ja tytöille, ettei niillä kuvilla ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä. Todellisuus on sitä, että ulkonäöllä ei loppujen lopuksi ole mitään merkitystä. Ulkokuori voi muuttua koska vaan. Sisältö on se, joka ratkaisee pidemmällä tähtäimellä.

Tuon valehtelun voisi lopettaa pikkuhiljaa.

Onneksi nuoremmat sukupolvet ei usko noita valheita.

Tuosta on tilastollista faktaa, että ulkonäöllä on merkitystä ihan kaikessa, meikkaavat naiset jopa tienaa enemmän kuin ei-meikkaavat, pitkät miehet tienaa enemmän kuin lyhyet jne.

Ulkonäöllä on ihan valtava merkitys elämässä, eikä se muutu valehtelemalla. Joku onnettomuusuhri, joka menettää ulkonäkönsä elää hyvin erilaisen elämän kuin symmetriset kasvot omistava kaunis ihminen.

Jätätkö sinä siis tyttö/poikaystäväsi jos hän onnettomuuden tms. vuoksi menettää ulkonäkönsä? Tuossa ei näet luultavastikaan viitattu tienaamiseen tai muuhun maalliseen, vaan siihen millä on oikeasti kaikkein suurin merkitys. Siihen, jota sinä et välttämättä vielä ole kokenut. Nimittäin todelliseen rakkauteen. Se ei katso ulkonäköä ja se on ainut asia jolla maailmassa todella on merkitystä.

Vierailija
106/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän mutta tietysti oikeassa kontekstissa eli kotona ja muutenkin vapaa-ajalla. Silloin kun ollaan kameran edessä, niin ammattitaitoinen laitto hiusten ja kasvojen suhteen on itsestään selvyys. Tuo Suskin kuva näyttäisi olevan meikitön (ripset?) ja on oikeasti aika ihana. 

Mistä kuvasta on kyse? Kiinnostaisi nähdä onko meikitön.

Tämä kuva oli Susanna Laineesta Me Naisissa (karseen pitkä linkki). https://static-sls.smf.aws.sanomacloud.net/menaiset.fi/s3fs-public/styl…

Noh, suskihan on ikäisensä wanhan hampaattoman 40 :sen kurpan näköinen ilman pakkelia, ja ihan hyvän että ikäisensä näköinen naaras. Jäätävät silmäpussit kyllä, mutta elämä on.

Vierailija
107/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oiva esimerkki siitä, millaisia vaikutuksia nykyisillä kauneusihanteilla voi olla herkkään nuoreen mieleen. Surullista nähdä, miten todellisuudentaju hämärtyy kun tuijottaa liikaa näitä insta-tyrkkyjä ym. Kun joku vielä kertoisi pojille ja tytöille, ettei niillä kuvilla ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä. Todellisuus on sitä, että ulkonäöllä ei loppujen lopuksi ole mitään merkitystä. Ulkokuori voi muuttua koska vaan. Sisältö on se, joka ratkaisee pidemmällä tähtäimellä.

Tuosta on tilastollista faktaa, että ulkonäöllä on merkitystä ihan kaikessa, meikkaavat naiset jopa tienaa enemmän kuin ei-meikkaavat, pitkät miehet tienaa enemmän kuin lyhyet jne.

Ulkonäöllä on ihan valtava merkitys elämässä, eikä se muutu valehtelemalla. Joku onnettomuusuhri, joka menettää ulkonäkönsä elää hyvin erilaisen elämän kuin symmetriset kasvot omistava kaunis ihminen.

Nuoremmatkin tulevat huomaamaan, että kaikissa asioissa ulkonäöllä ei todellakaan ole merkitystä. Ja ne asiat ovat niitä kaikkein tärkeimpiä tässä elämässä. Jokainen ihminen elää ilman muuta erilaisen, yksilöllisen elämänsä. Mutta se elämä voi olla sille ulkonäön "menettäneelle" huomattavasti rikkaampaa kuin kauniina pidetylle ihmiselle. Rikkautta kun ei aina voi mitata rahalla ja menestyksellä. 

Vierailija
108/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän mutta tietysti oikeassa kontekstissa eli kotona ja muutenkin vapaa-ajalla. Silloin kun ollaan kameran edessä, niin ammattitaitoinen laitto hiusten ja kasvojen suhteen on itsestään selvyys. Tuo Suskin kuva näyttäisi olevan meikitön (ripset?) ja on oikeasti aika ihana. 

Tämä kuva oli Susanna Laineesta Me Naisissa (karseen pitkä linkki). https://static-sls.smf.aws.sanomacloud.net/menaiset.fi/s3fs-public/styl…

Noh, suskihan on ikäisensä wanhan hampaattoman 40 :sen kurpan näköinen ilman pakkelia, ja ihan hyvän että ikäisensä näköinen naaras. Jäätävät silmäpussit kyllä, mutta elämä on.

Eivät nuo ole silmäpussit vaan alaluomet. Pidän itse näkyvistä alaluomista. Jonkin verran henkilöllä kyllä silmäryppyjä sen sijaan.

Vierailija
109/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ilmeisesti koskaan lukenut kauniista naisista, jotka ovat onnettomia, koska ihmiset katsovat vain kuorta eivätkä kiinnitä huomiota sisältöön. Tai ihmisistä, jotka elävät täyttä ja onnellista elämää, vaikka eivät normien mukaisia kauneuskriteerejä täytäkään. No, elämä opettaa aikanaan huomaamaan mikä on tärkeää ja mikä ei.

Vierailija
110/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te viimeistään vanhainkodissa huomaatte, onko meikkaamisella merkitystä vai ei :D

Vierailija
111/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kylläpä tuo mun mies ryhtyi mun kanssa seurustelemaan ja meni naimisiinkin. Vaikken meikkaa. Yhdessä oltu nyt 15v. vuotta. Ei ole lähtenyt vaikka olis kyllä päässyt jos olis halunnut. Ei ole ollut vankina lukkojen takana.

Vierailija
112/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun mieheni ei ole niin kuin kaikki miehet. Hän ei ole koskaan nähnyt minulla meikkiä ja silti ainakin sanoo pitävänsä ja jopa rakastavansa minua. Eikä juokse karkuun, vaikka "lähentelen" joskus. Lienee joku luonnonoikku tuo minun miekkoseni :D

Vierailija
113/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin tuon kuvan kun pyydettiin. Mutta Suskin ulkonäköä kohtaan minulla on vain myönteisiä kommentteja, varsinkin kun on rohkeutta antaa itsestään tuollainen kuva julkisuuteen.

Vierailija
114/117 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa on mulla outo mies kun eniten kehuu nimenomaan silloin kun olen just suihkusta tullut..

No entäs sitten arkena, kun et kampaa hiuksia, etkä laita mitään meikkejä, niin onko silloinkin yhtä innoissaan?

Miksi mä en kampaisi hiuksia? Se ei ole meikkaamista. Kun pääsen kotiin töistä ensimmäisenä pesen meikit pois, että iho saa hengittää. Kyllä tuo mies silti tossa näyttää olevan..

Kun ollaan jonnekkin lähdössä ja alan meikkaamaan mies usein sanoo että et tarvitse meikkiä.

Mä tykkään kyllä meikkaamisesta ja sitä usein teen. Mutta kyllä tuo mies pitää minusta sekä meikattuna että ilman meikkiä.

Eikä edes ole ensimmäinen mies joka näin on sanonut.

Toki mieheni on aikuinen ja nämä muutkin miehet. Ap taitaa olla aika nuori ja veikkaan että rinnalta ei edes löydy sitä kumppania.

Vierailija
115/117 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran miestä, joka oli vähän hippi ja harmitteli miten  sääli on kun naiset kätkevät kasvonsa meikillä.  Toivoi, että tulisin seuraavaan tapaamiseen meikittä ja suostuin, koska kyse oli leffatreffeistä, mihinkään ravintolaan en olisi todellakaan kehdannut lähteä . No, kun tapasimme leffateatterin aulassa mies katsoi pitkään ja kysyi "ootsä kipeä?" Vilkuili valojen sammumiseen ja sen jälkeenkin oudonnäköisesti suuntaani. Minulla on hyvin mustat silmänaluset, olleet lapsesta asti eikä niille voi tehdä muuta kuin peittää, yhdessä kalpean ihoni kanssa kun näytän ihan kuolleelta. Ripsenikin ovat ihan värittömät tyngät.

Jostain syystä tämä hippimies ei enää pyytänyt jättämään meikkejä pois :D Ei kyllä myöskään pyytänyt jatkamaan meikkaamista, mutta luin rivien välistä .  Epäilen , että oli piireissään  nähnyt luonnollisesti meikkaavia hippityttösiä ja saanut käsityksen, että näillä ei ole meikkiä lainkaan!

Vierailija
116/117 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät vaan tajua meikkaamisesta hölkäsen pöläystä. Oikeasti meikittömät naiset ovat miehille näkymättömiä.

Kuinka moni mies ihastui esim. noihin Glorian kuviin julkkiksista ilman meikkiä, ei kukaan.

Minua ei ihan oikeasti kiinnosta pskan vertaa jotkut huippumallit tms, vaan juuri ne arjen harmaavarpuset.

En vain näe, miksi kiihottuisin jostakin meikkitelineestä, kun luonnollisen näköinen nainen saa mielenkiintoni hetkessä heräämään.

Hei, miesvauva, niillä sun mielestä luonnollisilla naisilla on meikkiä, sä et vaai tunnista sitä!

Hyppää koskeen

Vierailija
117/117 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan paskanhailee mistä miehet pitävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän