Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan mies ei oikeasti pidä meikittömistä naisista!

Vierailija
08.01.2019 |

Miehet eivät vaan tajua meikkaamisesta hölkäsen pöläystä. Oikeasti meikittömät naiset ovat miehille näkymättömiä.

Kuinka moni mies ihastui esim. noihin Glorian kuviin julkkiksista ilman meikkiä, ei kukaan.

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan meikannut ja hyvin on silti ollut kysyntää miesten keskuudessa. Mistä lie sitten johtuu..

Vierailija
22/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun pitäisi välittää näiden random miesten mielipiteistä, koska..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumma että kaikki elämäni miehet ovat sitten nähneet vaivaa, jos olen meikannut.

koittakaahan päättää. vaikka minulle on ihan sama mitä joku mies ajattelee, kukaan ei ole päässyt minua koskaan komentelemaan ja kahlitsemaan säännöillään, olen villi ja vapaa vesimiesnainen.

Vierailija
24/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Jotkut ovat itsevarmoja myös ilman meikkiä ja se vaan on helvetin seksikästä! ;)

Blaah. Toi itsevarmuus on niin kulunutta. Ei se yksinään tee kenestäkään seksikästä. Ennemmin aitouskin kuin itsevarmuus.

Vierailija
25/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti pitää meikitöntä miestä kauniina? Hyi! Ei kukaan. Meikitön mies näyttää lähinnä kalpealta keuhkotautiselta lapselta.

Meikittömiin miehiin ihastuvat etsivät miehestä vain omaa isäänsä.

Eikö niin.

Vierailija
26/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Mitä sä nyt selität, mitä pikkupoikia täällä oikein on. Ei se meikki naista tee. Sitäpaitsi moni nainen on melkeinpä kauniimpi ilman meikkiä.

-Mies 40

Vierailija
27/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan meikannut ja hyvin on silti ollut kysyntää miesten keskuudessa. Mistä lie sitten johtuu..

Koska sulla on *illu.

Miehen p*anee kanoja, ja apinoita ja ties mitä.

Ei se tarkoita, että joku mihin ne tunkee vehkeensä olisi se ulkonäköpreferenssi nro 1, sitä tuo aloitus tarkoittaa, ei sitä onko esim. sulla ollut miehiä....

Vain mies voi ajatella, että kysyntä tarkoittaa samaa kuin pelkkä p*neminen. 

Vierailija
28/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ehkä todella luonnonkaunis.

Vierailija
29/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Jotkut ovat itsevarmoja myös ilman meikkiä ja se vaan on helvetin seksikästä! ;)

Blaah. Toi itsevarmuus on niin kulunutta. Ei se yksinään tee kenestäkään seksikästä. Ennemmin aitouskin kuin itsevarmuus.

Ai sulla on valtuudet sanella, mikä jonkun toisen mielestä on seksikästä?

Vierailija
30/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä itsevarmuus on noin 100% naisen mielestä kyllä seksikästä.

Vierailija
31/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä pysty arvioimaan oikein onko naisella meikkiä mutta ajattelen, että omaehtoisesti meikittömällä naisella voi olla aika mukava ja henkisesti vapaa olo. Mikään takuu asiasta se ei tietenkään ole. Mutta lähtökohtaisesti pidän siis meikittömästä naisesta. Heti perään on toki todettava, että naiset ovat tyypillisesti huolitellumpia kuin me miehet. Eikä sekään ole huono asia vaan kertoo, että virtaa riittää ja potkua.

Vierailija
32/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää enemmän ujoista kuin itsevarmoista. Meikkaamaton + itsevarma olisi ehkä pahin. Paras on meikattu ja ujo. Ois aika herkku nami nami nainen sellainen. Vaan haaveeks taitaa jäädä.

Vierailija
33/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mistä miehet tykkää ja mistä ei. Riittää, että naiset tykkää ;)

Vierailija
34/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhuh kirjoitti:

Kuka oikeasti pitää meikitöntä miestä kauniina? Hyi! Ei kukaan. Meikitön mies näyttää lähinnä kalpealta keuhkotautiselta lapselta.

Meikittömiin miehiin ihastuvat etsivät miehestä vain omaa isäänsä.

Eikö niin.

No, miesten rumuus on itsestäänselvää, joten ei sun parodia oikein toimi.

Niitä ei arvostella esim. meikittömyydestä, koska niiden rumuus on standardi ja kaikki on tottuneet siihen.

Vierailija
35/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkäävät kauniista naisista. Nuoret naiset voivat näyttää hyvältä ilman meikkiäkin, vanhemmat harvemmin. Minä itse en todellakaan.

Vierailija
36/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puoliksi samaa mieltä ap:n kanssa. Samaa mieltä siitä, että miehet eivät yleensä tajua mitään meikkaamisesta. Suurimman osan mielestä kevyt meikki = meikitön. Miehet eivät vaan näe, että naisella on kasvoillaan esimerkiksi puuteria, poskipunaa ja ripsiväriä, ja kulmakarvojakin on vähän vahvistettu. Tuolla tavalla laittautunut nainen menee valtaosalle miehistä ihan täydestä meikittömänä. Tarvitaan suunnilleen paksut mustat silmänrajaukset tai violetti luomiväri tai kirkkaanpunainen huulipuna, että mies tajuaa naisella olevan meikkiä. Jos miehiä pyydetään linkkaamaan googlesta mielestään kaunis meikitön nainen, niin tulee kasapäin kuvia naisista joilla on helposti 10 eri tuotetta kasvoillaan, mutta niillä on vain tehty hillitty, luonnollinen meikki. Tämä on täällä palstallakin todistettu.

Ja sitten se mistä olen eri mieltä on se, ettei kukaan mies tykkäisi (oikeasti) meikittömistä naisista. Kyllä tykkää. Monet naiset ovat kauniita ihan oikeasti meikittöminäkin. Ja monet miehet arvostavat myös luonnetta ulkonäön lisäksi.

Vierailija
37/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä valtaosa miehistä pitää meikittömistäkin naisista, vaikka pitäisikin meikatuista enemmän. Kaunistaahan oikeanlainen meikki ketä tahansa, mutta ei kukaan järkevä oleta toisen olevan aina parhaimmillaan.

Vierailija
38/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet eivät ymmärrä meikkaamisesta mitään, miten he sitten erottavat onko naisella meikkiä vai ei. Esimerkiksi minun kulmakarvoistani on moni nainenkin kysynyt, miten ne teen. No, en yhtään mitenkään, ne ovat sellaiset ilman tekemistä. Jos siis meikeistä ymmärtävät naisetkaan eivät erota, ettei minulla ole meikkiä, miten siihen kykenisi meikeistä mitään tietämätön mies.

Vierailija
39/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi tuo mies silti lupasi rakastaa ja olla uskollinen kunnes kuolema erottaa. Ja ihan ilman meikkiä olin silläkin hetkellä.

Oletko oikeasti noin yksinkertainen, vai pistitkö vitsiksi? Siis mieshän haluaa mennä sun kanssa petiin vaikka sut puettaisiin mustaan koko vartalon peittävään kaapuun, tai susta maskeerattaisiin klovni... mies haluaa petiin vaikka sut kokonaan käärittäisiin tiukasti mustaan elmukelmuun vain niin että sieraimiin jätettäisiin reijät. Semmoisia ne miehet on.

Se ei tarkoita etteikö ne haluaisi silti nähdä sut mielellään kauniisti meikattuna.

Vierailija
40/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoliteltu on aina parempi.

Huoliteltu ei edelleenkään ole sama asia kuin meikattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä