Kukaan mies ei oikeasti pidä meikittömistä naisista!
Miehet eivät vaan tajua meikkaamisesta hölkäsen pöläystä. Oikeasti meikittömät naiset ovat miehille näkymättömiä.
Kuinka moni mies ihastui esim. noihin Glorian kuviin julkkiksista ilman meikkiä, ei kukaan.
Kommentit (117)
Aijaa on mulla outo mies kun eniten kehuu nimenomaan silloin kun olen just suihkusta tullut..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta. Jotkut ovat itsevarmoja myös ilman meikkiä ja se vaan on helvetin seksikästä! ;)
Blaah. Toi itsevarmuus on niin kulunutta. Ei se yksinään tee kenestäkään seksikästä. Ennemmin aitouskin kuin itsevarmuus.
Miehillä itsevarmuus on noin 100% naisen mielestä kyllä seksikästä.
Oikeassa olet, koska on se kyllä todettu monta kertaa tosielämässäkin, että röyhkeydellä ja häikäilemättömyydellä tulee tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän mutta tietysti oikeassa kontekstissa eli kotona ja muutenkin vapaa-ajalla. Silloin kun ollaan kameran edessä, niin ammattitaitoinen laitto hiusten ja kasvojen suhteen on itsestään selvyys. Tuo Suskin kuva näyttäisi olevan meikitön (ripset?) ja on oikeasti aika ihana.
Mistä kuvasta on kyse? Kiinnostaisi nähdä onko meikitön.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa on mulla outo mies kun eniten kehuu nimenomaan silloin kun olen just suihkusta tullut..
No entäs sitten arkena, kun et kampaa hiuksia, etkä laita mitään meikkejä, niin onko silloinkin yhtä innoissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi tuo mies silti lupasi rakastaa ja olla uskollinen kunnes kuolema erottaa. Ja ihan ilman meikkiä olin silläkin hetkellä.
Oletko oikeasti noin yksinkertainen, vai pistitkö vitsiksi? Siis mieshän haluaa mennä sun kanssa petiin vaikka sut puettaisiin mustaan koko vartalon peittävään kaapuun, tai susta maskeerattaisiin klovni... mies haluaa petiin vaikka sut kokonaan käärittäisiin tiukasti mustaan elmukelmuun vain niin että sieraimiin jätettäisiin reijät. Semmoisia ne miehet on.
Se ei tarkoita etteikö ne haluaisi silti nähdä sut mielellään kauniisti meikattuna.
Miksi ihmeessä se mies olisi avioliittoon asti mennyt, jos pelkät petipuuhat olisivat riittäneet? Eiköhän petiin pääse tarvittaessa ilman papin aamentakin. Ja mikäli palstan miehiä on uskominen, avioliittohan on pahin seksintappaja ikinä. Ei siis millään voi olla pelkästään seksin syynä avioliitolle meikittömän naisen kanssa.
Pääsääntöisesti meikkaaminen rumentaa ja vanhentaa. Tämä johtuu heikoista meikkaustaidoista mutta myös ammattilaiset onnistuvat tuhraamaan kasvoista eloisuuden pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entäs sitten arkena, kun et kampaa hiuksia, etkä laita mitään meikkejä, niin onko silloinkin yhtä innoissaan?
Minun mieheni ainakin on eniten innoissaan juuri silloin kun en ole "laittautunut" yhtään. t. eri
Vierailija kirjoitti:
Täh? Mitä sä nyt selität, mitä pikkupoikia täällä oikein on. Ei se meikki naista tee. Sitäpaitsi moni nainen on melkeinpä kauniimpi ilman meikkiä.
-Mies 40
Olet liian vanha tajuamaan ettei kukaan nainen ole hyvännäköinen ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni ainakin on eniten innoissaan juuri silloin kun en ole "laittautunut" yhtään. t. eri
Ok, no sun ei kannata koskaan laittautua yhtään. En usko, että toimii monilla.
Oletko väitteesi pohjaksi tehnyt laajankin tutkimuksen ?
minä en voisi suudella meikkinaamaista naista, en halua suttua ja myrkkyä suuhuni.
m27
sinkkuna mennään kirjoitti:
Miehet tykkää enemmän ujoista kuin itsevarmoista. Meikkaamaton + itsevarma olisi ehkä pahin. Paras on meikattu ja ujo. Ois aika herkku nami nami nainen sellainen. Vaan haaveeks taitaa jäädä.
Komppaan tätä.
Vierailija kirjoitti:
minä en voisi suudella meikkinaamaista naista, en halua suttua ja myrkkyä suuhuni.
m27
Sun kannattaa tyytyä vaan poikiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi tuo mies silti lupasi rakastaa ja olla uskollinen kunnes kuolema erottaa. Ja ihan ilman meikkiä olin silläkin hetkellä.
Oletko oikeasti noin yksinkertainen, vai pistitkö vitsiksi? Siis mieshän haluaa mennä sun kanssa petiin vaikka sut puettaisiin mustaan koko vartalon peittävään kaapuun, tai susta maskeerattaisiin klovni... mies haluaa petiin vaikka sut kokonaan käärittäisiin tiukasti mustaan elmukelmuun vain niin että sieraimiin jätettäisiin reijät. Semmoisia ne miehet on.
Se ei tarkoita etteikö ne haluaisi silti nähdä sut mielellään kauniisti meikattuna.
Miksi ihmeessä se mies olisi avioliittoon asti mennyt, jos pelkät petipuuhat olisivat riittäneet? Eiköhän petiin pääse tarvittaessa ilman papin aamentakin. Ja mikäli palstan miehiä on uskominen, avioliittohan on pahin seksintappaja ikinä. Ei siis millään voi olla pelkästään seksin syynä avioliitolle meikittömän naisen kanssa.
Ei. Kyllä se mies menee naimisiin, perustaa perheen, rakastaa sua oikeesti, et setera.... silti jokainen mies mielessään toivoo, että nainen meikkaisi. Jokainen heteromies pitää feminiinisistä asioista. Se tarkoittaa meikkaamista, korkokenkiä, pitkiä hiuksia ja vaikka nyt minihametta. Suomalaiselle naiselle niistä ei jokainen mies uskalla sanoa, koska feministisessä Suomessa nainen vetää herneen syvälle nenukkiinsa. On monelle turvallisempaa puhua että meikkaamaton nainen kotoisasti verkkareissa ja tennareissa on juuuuuri sitä mitä mies haluaa. Se on silti valehtelua.
Mutta pistä sä puolestasi kehiin se perusargumentti: "jos en kelpaa sellaisena kuin olen, niin sitten en kelpaa". Sillähän sitä ratsastetaan ja ollaan samalla mustasukkaisia, kun miehen katse eksyy esim. slaavinaisiin.
Ap voi ihan keskenään pähkäillä miten päin olisi jotta varmasti miehet tykkäisi♥️
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan meikannut ja hyvin on silti ollut kysyntää miesten keskuudessa. Mistä lie sitten johtuu..
Tämä
Höpö höpö. Miehet eivät edes huomaa onko meikkiä vai ei.
Mahtaako kukaan mies noin paljon vaivata päätään sillä mistä naiset tykkää🤔
Minä pidän mutta tietysti oikeassa kontekstissa eli kotona ja muutenkin vapaa-ajalla. Silloin kun ollaan kameran edessä, niin ammattitaitoinen laitto hiusten ja kasvojen suhteen on itsestään selvyys. Tuo Suskin kuva näyttäisi olevan meikitön (ripset?) ja on oikeasti aika ihana.