Mitä virhettä et aio enää toistaa kumppanin valinnassa ja parisuhteessa?
En aio enää alistua miehen täysivaltaiseen määräilyyn ja pakottamiseen missään asiassa. En silti tarkoita, että kaikki miehet ovat pahoja koska hyviä ja pahoja ihmisiä on molemmissa sukupuolissa.
Miten te muut?
Kommentit (54)
En aio enää koskaan elää parisuhteessa. Kymmenen kertaa mieluummin yksin.
En halua joutua vedätettäväksi. Mieluummin olen yksin.
Ei naista , jolla paljon seksikumppaneita.
Ei minkäänlaista miestä enää koskaan vaivaksi minulle, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
En enää ota miestä vain siksi kun seksi luistaa. Haluan enemmän suhteelta.
Tähtään pitkäikäisen suhteeseen, ei enää väliaikaisia "kun ei nyt ole muutakaan näköpiirissä" suhdetta.
Sitten ihmettelet, miksei seksi luista. No ei tietenkään, kun miehen prioriteetit on muualla.
Vierailija kirjoitti:
- En suostu enää yhteisten rahojen ja yhteisen pankkitilin talouteen. Molemmilla pitää olla omat pankkitilit ja talouden yhteisiä menoja varten avataan taloustili, jonne molemmat laittavat oman osuutensa nettotulojen suhteessa.
- Avioehto pitää olla heti avioliiton alusta asti. En kaipaa miehen omaisuutta mahdollisessa erossa, haluan vain turvata oman selustani jotta mies ei saa minun rahojani ja tuhoa taloudellista tilannettani.
-En anna miehelle tunnuksia siviililäppärilleni enkä kännykkääni. Ei ole mitään salattavaa, mutta jostain syystä kaikki eksäni ovat kytänneet selaushistoriaani jne. mikä ei tunnu kivalta.
- En suostu pukeutumaan miehen toiveiden mukaan. Ex- mies pakotti käyttämään ihonmyötäisiä ja avonaisia vaatteita, tissivaon piti näkyä ja stringit jalassa piti kulkea vaikka se tuntui inhottavalta.
- En kuuntele laihdutuskehoituksia, syön mitä haluan niin kauan kuin BMI on normaali.
- En anna käyttää kaikkia miehen haluamia se*sivälineitä minuun jos en tykkää, enkä varsinkaan niitä vagi*aan laitettavia.
- En anna enää s*ksiä joka päivä, koska alapääni ei kestä sitä.
- En halua alkoholistimiestä, mutta absolutisti ei tarvitse olla. En halua tupakoivaa miestä koska haisee pahalle.
terveisin N41v joka traumatisoitunut pitkästä avioliitosta.
Löytyykö jostain miestä, joka täyttää tuon yllä olevan listan ilman että siitä täytyy riidellä ja kuunnella kuinka olen rajoittunut?
Päältä seitsenkymppisistä voi joku löytyä.
Haluan aikuisen miehen, joka hoitaa asiansa ja tekee osansa kotitöistä. Perässä vedettävää kivirekeä en enää huoli. On myös mahdollista, että en enää muuta saman katon alle miehen kanssa. Voisin olla suhteessa niin, että molemmilla on omat asunnot.
Kuvittelen että kyllä se mua rakastaa vaikkei siltä käytös näytä, kun se kerran sanoo niin.
Käytös kertoo kaiken. Sanoilla ei ole merkitystä.
Tekojen mukaan katsotaan asiat tästä lähtien, eikä pelkkien puheiden, se lienee tärkein oppi. some riippuvaisia ihmisiä en aio enää katsella myöskään
Miehen ulkonäkö ei enää kuulu valintakriteereihini.
Joo ei yh-faijaa. Tai toisella/kolmannella/monennella kierroksella olevaa n. 40-vee jäbää, joka "ei nyt oikein tiedä, mitä hakee/hakeeko mitään, mut seksi kävis". Näitä on vähän liikaa tuolla tarjolla. Myös alko maistuu harmillisen monelle. Muka sivistynyttä käsityöoluiden harrastelua, mutta viikossa alkoa tulee yhteensä juotua ongelmakäyttäjän mittapuulla. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
En enää ota miestä vain siksi kun seksi luistaa. Haluan enemmän suhteelta.
Tähtään pitkäikäisen suhteeseen, ei enää väliaikaisia "kun ei nyt ole muutakaan näköpiirissä" suhdetta.
Täysin sama homma mullakin!
En muuta yhteen maksuhäiriöisen kanssa, vaikka tietysti vähän riippuu mistä tullu ja miks mut tarkka oon jatkossa.
En enää ala parisuhteeseen muuta kuin sellaisen miehen kanssa, joka vie joka osa-alueella jalat alta.
Kaikki on natsattava, seksi, kiihko, ystävyys..
Sen ihmisen kanssa (tai yksin) vietänkin sitten loppuelämäni :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- En suostu enää yhteisten rahojen ja yhteisen pankkitilin talouteen. Molemmilla pitää olla omat pankkitilit ja talouden yhteisiä menoja varten avataan taloustili, jonne molemmat laittavat oman osuutensa nettotulojen suhteessa.
- Avioehto pitää olla heti avioliiton alusta asti. En kaipaa miehen omaisuutta mahdollisessa erossa, haluan vain turvata oman selustani jotta mies ei saa minun rahojani ja tuhoa taloudellista tilannettani.
-En anna miehelle tunnuksia siviililäppärilleni enkä kännykkääni. Ei ole mitään salattavaa, mutta jostain syystä kaikki eksäni ovat kytänneet selaushistoriaani jne. mikä ei tunnu kivalta.
- En suostu pukeutumaan miehen toiveiden mukaan. Ex- mies pakotti käyttämään ihonmyötäisiä ja avonaisia vaatteita, tissivaon piti näkyä ja stringit jalassa piti kulkea vaikka se tuntui inhottavalta.
- En kuuntele laihdutuskehoituksia, syön mitä haluan niin kauan kuin BMI on normaali.
- En anna käyttää kaikkia miehen haluamia se*sivälineitä minuun jos en tykkää, enkä varsinkaan niitä vagi*aan laitettavia.
- En anna enää s*ksiä joka päivä, koska alapääni ei kestä sitä.
- En halua alkoholistimiestä, mutta absolutisti ei tarvitse olla. En halua tupakoivaa miestä koska haisee pahalle.
terveisin N41v joka traumatisoitunut pitkästä avioliitosta.
Löytyykö jostain miestä, joka täyttää tuon yllä olevan listan ilman että siitä täytyy riidellä ja kuunnella kuinka olen rajoittunut?
Päältä seitsenkymppisistä voi joku löytyä.
On meitä viiskymppisiäkin ainakin yksi. Ihan normi"vaatimuksia" nuo ovat, ei ollenkaan mahdottomia.
En taida haluta enää koskaan yhteistä asuntoa.
Ei miestä, joka ei tee oma-alotteisesti kotitöitä.
Ei enää ikinä seksiä, josta itse en saa mitään!
En aio mennä yhteen miehen kanssa, johon en tunne vahvaa fyysistä vetoa.