Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä virhettä et aio enää toistaa kumppanin valinnassa ja parisuhteessa?

Vierailija
08.01.2019 |

En aio enää alistua miehen täysivaltaiseen määräilyyn ja pakottamiseen missään asiassa. En silti tarkoita, että kaikki miehet ovat pahoja koska hyviä ja pahoja ihmisiä on molemmissa sukupuolissa.

Miten te muut?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-ä mm ää ei enää koskaan!!!!!!!!

Vierailija
2/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ota miestä vain siksi kun seksi luistaa. Haluan enemmän suhteelta.

Tähtään pitkäikäisen suhteeseen, ei enää väliaikaisia "kun ei nyt ole muutakaan näköpiirissä" suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoa tunteitani ihmiseen, joka ei tiedä mitä haluaa.

Vierailija
4/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukista naista ja yhteen muuttoa.

Vierailija
5/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin jo nuorena, ettei naisille kannata antaa liikaa periksi, vaikka miten suuttuisivat ja erolla uhkailisivat. Jättivät, kun olin liian kiltti. Sen jälkeen ovat vain uhkailleet.

Mustasukkaisuutta, seksillä kiristämistä eikä omien menojen rajoittamista kannata sielää alkuunkaan. Jos ei arvot käy yhteen, on parempi lähteä katsomaan, onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Yleensä on ollut.

Vierailija
6/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinaa enaa uskoa lupauksiin. Teot puhu at enemman kuin sanat. Meinaan myos miettia suhdetta ja yhteen sopimista realistisemmin enka vain uskoa etta pelkka rakkaus riittaa. Jos ei ole mitaan yhteista niin lopulta se rakkauskin kuolee.

Vierailija
7/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin suurkulutajaa ei enää ikinä

Vierailija
8/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä ota puolisoksi henkilöä, joka on riittävän mukava ja paras ystävä, mutta ei mitään enempää.

Vierailija
9/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman katon alle muuttamista.

Vierailija
10/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää sinisilmäisesti luota miehen puheisiin.

Vierailija
11/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio enää muuttaa yhteen kenenkään kanssa; parisuhde toimii oikein hyvin myös siten, että molemmilla on oma rauha, kun sitä halutaan.

.

Onneksi parisuhteeni on täysin samaa mieltä kanssani.

.

Vain hätätilassa voisimme majoittua pysyvästi toistemme luona, kunnes toinen saa oman osoitteen.

Sellainen tilanne oli viime keväänä lähellä, mutta (onneksi) jäi toteutumatta.

Vierailija
12/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yritä miellyttää miestä esim. Muuttamalla pukeutumistyyliä tai laihduttamalla (Kyllä, törppöeksäni arvosteli kroppani ja vaatteeni, minä vain matelin ja yritin muuttua)

En ryhdy suhteeseen loistavan seksin takia samalla huomaten että henkinen yhteys on vähän niin ja näin

En katsele pilvenpössyttelyä (Tai tietenkään muitakaan huumeidenkäyttäjiä tai alkkiksia)

Vierailija
13/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää kuvittele että täydellistä miestä ei ole olemassa ja tyydy kakkoslaatuun.

Vierailija
14/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin yksin kuin b-luokan parisuhteessa. 

Vierailija
15/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää ihmistä, jolla on akuutti mielenterveysongelma. Menneisyys meillä on toki kaikilla, mutta jos on "tilanne päällä", ei mielestäni pysty olemaan täysipainoisesti parisuhteessa. (Toki tunnen poikkeuspareja, mutta olen polttanut näppini liian monta kertaa.)

Vierailija
16/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvässä parisuhteessa. Jos tulisi ero niin en enää haluaisi mitään perinteistä parisuhdetta.

Ainakaan saman katon alle en muuttaisi. Haluaisin olla vapaa ja yksin vaihteeksi.

Olen ollut parisuhteessa 17v lähtien ja nyt olen 50v. Tai olinhan minä sinkku yhden viikon eli melkein tuli lennossa vaihdettua miestä kun olin 22v.

Vierailija
17/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En suostu enää yhteisten rahojen ja yhteisen pankkitilin talouteen. Molemmilla pitää olla omat pankkitilit ja talouden yhteisiä menoja varten avataan taloustili, jonne molemmat laittavat oman osuutensa nettotulojen suhteessa.

- Avioehto pitää olla heti avioliiton alusta asti. En kaipaa miehen omaisuutta mahdollisessa erossa, haluan vain turvata oman selustani jotta mies ei saa minun rahojani ja tuhoa taloudellista tilannettani.

-En anna miehelle tunnuksia siviililäppärilleni enkä kännykkääni. Ei ole mitään salattavaa, mutta jostain syystä kaikki eksäni ovat kytänneet selaushistoriaani jne. mikä ei tunnu kivalta.

- En suostu pukeutumaan miehen toiveiden mukaan. Ex- mies pakotti käyttämään ihonmyötäisiä ja avonaisia vaatteita, tissivaon piti näkyä ja stringit jalassa piti kulkea vaikka se tuntui inhottavalta.

- En kuuntele laihdutuskehoituksia, syön mitä haluan niin kauan kuin BMI on normaali.

- En anna käyttää kaikkia miehen haluamia se*sivälineitä minuun jos en tykkää, enkä varsinkaan niitä vagi*aan laitettavia.

- En anna enää s*ksiä joka päivä, koska alapääni ei kestä sitä.

- En halua alkoholistimiestä, mutta absolutisti ei tarvitse olla. En halua tupakoivaa miestä koska haisee pahalle.

terveisin N41v joka traumatisoitunut pitkästä avioliitosta. 

Löytyykö jostain miestä, joka täyttää tuon yllä olevan listan ilman että siitä täytyy riidellä ja kuunnella kuinka olen rajoittunut?

Vierailija
18/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua parisuhdetta. Nussikaveri riittää. Miehestä on pelkkää riesaa saman katon alla.

Vierailija
19/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyä mieheen jossa jo alussa huomaa puutteita ja se iso tunne puuttuu

Vierailija
20/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ota miestä joka

-valehtelee

-pettää ja valehtelee siitä

-elää rahoillani "koska ei ole löytänyt töitä, mutta tilanne muuttuu"

-omaa pahenevan kannabis-addiktion

-ja lopulta lyö

Yksi ja sama sankari, seksi väljähtyi parin vuoden jälkeen ja totesin että itseäänhän se mies oli sängyssäkin vain ajatellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi