Kenen ihmisen ääntä pidät rauhoittavana?
Outoa myöntää, mutta kuuntelen Halla-ahoa todella mielelläni ihan siksi, koska hänellä on miellyttävä ääni. Tekisipä ASMR-videoita hän.
Kenen äänestä sinä pidät?
Kommentit (1204)
Teppo Turkki. Näin ja samalla kuulin häntä tv:stä pitkästä aikaa muutama viikko sitten. Ihmettelinkin jo että minne hän on kadonnut. Yöradiota aikoinaan veti, minä kuuntelin korva patteriradiossa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Anuliisa Uotila. Naisellinen ääni ja hyvä ulkonäkö.
Ei. On niin teeskentelevä ääni.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään todella paljon ampumahiihdon selostajan Johannes Oikarisen äänestä. Tämä plussaa kun muutenkin hiihtoja katson. Hänen äänensä muistuttaa minua myös eräästä ihmisestä jonka ääntä en saa kuulla, kun emme pidä yhteyttä enää.
Toinen erilainen selostaja Matti Härkönen. Hänen äänensä myös minulle rauhoittava. Nämä ihan omat kokemukset.
Kauheeta, kun se Härkönen huutaa jollain falsetilla, kun tulee maali.
Haluaisin kuulla kun Jussi Halla-aho ja Herra Ylppö keskustelee keskenään.
Se miespuolinen Ylen iltauutisten lukija, jolla ovat beiget silmälasinkehykset. Kyllä on ihmistä hienolla äänellä siunattu!
Upeita ja mahtavia hypnoterapiasessioita tekevä Michael Sealey: kuunnelkaa, rentoutukaa ja nauttikaa
Ylen ykkösen (siis radion) eräät kuuluttajat, jotka osaavat myös puhua hyvää suomen kieltä
Ylen aamussa oli tänään semmoinen pehmeä-ääninen toimittaja. Käynpä katsomassa mikä hänen nimensä on ...siis Mikko Haapanen. Hänen parinaan on joskus (ei tänä aamuna) toinen pehmeä-ääninen uutistenlukijan roolissa, radion puolelta tullut tv:hen. Ne aamut ovat todella pehmeitä ja sopivia minun korvilleni. Usein on sellaisia, joitten ääni täytyy mutentaa kun riipii, riipii niin.
Hyvä Mikko ja se toinen pehmis! Ette varmaan lue tätä mutta kumminkin.