Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiriinnyttekö, jos joku on esim. todella homon tai lesbon näköinen? Entä häiritseekö paljastava pukeutuminen?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tästä ajankohtaisesta aiheesta, kun omaa seksuaalisuutta korostetaan koulumaailmassakin.

Mä bongaan itse vähemmistöt tosi usein, mutta ei ne herätä juurikaan tunteita.

Paljastavaa pukeutumista pidän kyllä häiritsevänä. Esim. monista miehistä huomaa kyllä helposti, että vaivaantuvat ja menettävät keskittymiskykynsä, jos jollain vilahtaa liikaa paljasta pintaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En häiriinny enkä kiusaa.

Transuja vai mitä lienee joskus ihmettelen miksi juuri he alleviivaa olemustaan.  Mutta en häiriinny.  En ole oikeutettu määräämään heitä. 

Vierailija
22/25 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa, jos joku on homon tai lesbob näköinen. Paljastava pukeutuninen sitä vastoin haittaa, sekä miehillä ja naisilla. Olen itse siis nainen. Syy miksi paljastava pukeutuminen haittaa minua on, että siinä toinen ihminen ikäänkuin levittäytyy liikaa toisen reviirille, vie henkistä tilaa. En osaa oikein selittää. Mutta laittaa toiset katsomaan liikaa, vastoin tahtoa. Samoin julkiset kielisuudelmat yms kähminnät tuntuu samalla logiikalla musta häiritsevältä ja tungettelevalta.

Salillani käy yksi nuori pari treenaamassa, naisella yläosana vaan rintsikat ja miehellä kyljistä avonainen hihtaton paita. Lisäksi heillä on tapana kähmiä, syleillä ja suudella toisiaan avoimesti. Musta tosi huonotapaista ja tungettelevaa. He jotenkin pakottavat kanssaihmiset sellaiseen intiimiin henkiseen tilaan, joka kuuluisi vain heille kahdelle. Toi paljastelu plus julkikähmintä on musta itsekästä ja epäkohteliasta. Tavoitatteko mitä ajan takaa?

Kyllä todellakin!

Ymmärrän ihan täysin ja olen tismalleen samaa mieltä.

Provosoiva ja paljasteleva pukeutuminen nimenomaan pakottaa muut ihmiset katsomaan ja kiusaantumaan. Ei auta, jos sanotaan, että pakkoko on katsoa. On pakko, jos toinen väkisin tunkee siihen omaan tilaan, on siis lähietäisyydellä, kuuluu, näkyy ja vaikuttaa. Ja häiritsee, vaikkei katsoisikaan.

Voi pukeutua persoonallisesti, värikkäästi ja toisinaan myös hieman paljasta pintaa näyttäen, kunhan ei mauttomalta eikä tunge väkisin esiin. Tuolla kuvailemallasi salipariskunnalla voisi lukea sen naisen p*rseen kohdalla ja miehen rintalihasten tienoilla, että "Hei kattokaa meitä!", koska sitä he selvästi haluavat toiminnallaan viestittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ylipäätään ymmärrä miksi esim seksuaalista suuntautumista pitää tuoda esille pukeutumisella tai muulla. Jos nimenomaan haluaa olla kuten kaikki muutkin niin miksi nimenomaan huutaa sitä asiaa julki.

Minä hyväksyn homoseksuaalin aivan kuten kaikki mutta jos hän jotenkin asettaa itsensä muiden yläpuolelle tai alkaa hakea ylimääräistä huomioita jollain asialla niin silloin jokin alkaa tökkiä.

Jos vaikka vaan tykkää siitä tyylistä? Ei voi olla mahdollista?

Vierailija
24/25 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä mitä stereotyyppisesti pukeutuvalla homolla ja lesbolla tarkoitetaan tässä tapauksessa mutta pelkkä pukeutuminen ei mielestäni ole mitään ylikorostamista (poislukien jotkut tekstipaidat ja muu räikeä kantaaottaminen). Viime kädessä ne on vaan vaatteet. Ihmiset pitää tietynlaisia vaatteita sen takia päällä että ne sopii omaan tyyliin

Vierailija
25/25 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuva, kun kaikille Torstain tuulitakkia käyttäville vittuillaan kadulla että 'onko sitä heteroutta pakko tollai pukeutumisella korostaa' :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme