Unelmahäät 2019 OFFICIAL
Kommentit (2939)
Pitihän ne pakolliset lättävitutkin saada ohjelmaan.
Tänään sitten vuorossa kaksi morsianta eli ns. kiintiölesbohäät
Sateenkaaripariskunta:( Tämän katsominen tuottaa tuskaa
Mikä siinä on, kun näillä lesboilla on toisen osapuolen oltava mahdollisimman paljon miehen näköinen? Kertokaa nyt lesbot se syy. Haluaako lesbo kuitenkin loppujen lopuksi miestä? Ei tuota voi selittää.
Ohjelmaa meni noin minuutti kun selvisi että molemmat polttaa.
Miksiköhän näissä hääohjelmissa aina lesboparissa toinen näyttää pojalta/mieheltä? Itse tuntemissani lesbopareissa näin ei ole.
Tuleeko muilla mielleyhtymä, jonka mukaan tuo pariskunta muistuttaa täydellisesti Saara Aaltoa ja rekkamies-Meriä? Rekkamies tuossakin suhteessa selittää suu vaahdossa kuinka ”tunne” on jotenkin ”sanoinkuvaamattoman voimakas”... Liioiteltuun tyyliin.
PS. Pierettääköhän nimi iso määrä lihapullia?
Räikeitä hiusvärejä ja tatskoja ei tänään säästellä
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, kun näillä lesboilla on toisen osapuolen oltava mahdollisimman paljon miehen näköinen? Kertokaa nyt lesbot se syy. Haluaako lesbo kuitenkin loppujen lopuksi miestä? Ei tuota voi selittää.
Tähän kun joskus saisi vastauksen.
Pääkalloja, lippis väärinpäin, työkyvyttömyyseläke ja karaoke... Täydellistä...
Vierailija kirjoitti:
Voihan se miehen näköinen olla lesbo ja naisellisempi osapuoli bi, jolloin luulisi juurikin miehennäköisten kiinnostavan.
yhtä hyvä laulaja kuin Saara Aalto... täydellinen floppi....
Näillä ei olisi ollut varaa järjestää häitä jos ei ohjelma olisi maksanut niitä...
Liikunnallista työtä jakaa postia autolla??
Miesmäinen osapuoli näyttää 15-vuotiaalta
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään ainakin naisellisista naisista, ja olen itsekin sellainen. En sitten muiden puolesta osaa sanoa. Ehkä et vain huomaa niitä pareja, joissa molemmat on naisellisia?
Rööki, isäm maallisuus, työkyvyttömyyseläke, karaoke... täydellistä Unelmahäät-settiä ❤️❤️❤️ Kerrankin jotain kunnollista!
Haluaako pohjimmiltaan lesbot miestä? Jodelissa on kanava @lesbianselfies ja ihan pojalta näyttävä nainen sai eniten tykkäyksiä ja herutusviestejä.
Joku mietti aiemmin tuon vernan ammattia. Hän oli joskus kymmenen vuotta sitten samassa koulussa muistaakseni (tai ainakin kovasti samannäköinen) kuin minä jossa valmistui hotelli ja ravintola-alalle. Liekö samoissa hommissa vielä.