Unelmahäät 2019 OFFICIAL
Kommentit (2939)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto miten mä pelkäisin noissa häissä 😂😂 riihimäki verkkarit jalassa heilutaan pyssyn kanssa, kaikki muijat todella rujoja ja äijät prätkätyyppien oloisia. Istuisin tuolla happiteltassa täristen.
Eivät olleet aitoja tuliaseita.
Ihan sama 😂 ei tule mun elämässä vaan vastaan vankilapöksyjä mutka heiluen. Se ajo sitä autoakin kuin pakomatkalla.
Ja sinne meni raittius, 2 v 4kk juomatta, nyt takaisin baanalle. Kannattikohan? Tuskin on mikään kohtuukäyttäjä eikä taida sellaiseksi enää pystyä.
Kauniit hiukset tuolla Seritalla
Pettääköhän ne toisiaan? Mun mielestä kuuluis kuvioihin.
Eikö morsian poltakaan, aika harvinaista tämän kaltaisissa häissä?
Voi poika minkä teit, kun laittomuuksia lähdit tekemään tuon ksnssa. Voi poika poika, virlä nsimisiinkin menit. Pidä lapsesta aina huolta!
Kummallakin järki leikkaa, joten ihan fiksuja ovat. Ilmeisesti tästä johtuu myös, et business on pyörinyt, mistä olevat kärähtäneet.
Oliko toi mies vähän vaikeena, kun muija alko heti ryyppäämään kun panta lähti jalasta. Ehkä tietää että lähtee vaimolta lapasesta homma.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä pari ei nyt sovi toisilleen jotenkin ollenkaan. Ei ulkoisesti eikä varsinkaan sisäisesti.
Morsian on päätelly, että synnyttämällä ja menemällä naimisiin tuomio lyhenee. Vaikuttaa koko ajan vähän tympiintyneeltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun ryyppäämään...!!!!
Niin heti pannaan jälkeen eka mikä mielessä.
Kas kun ei nuorenparin sukulaisia ja ystäviä ole liiemmin kameran eteen löytynyt...
Tuliko tässä selvennystä, että minkälaista rikostaustaa morsiamella oli menneisyydessä?
Tuota... oliko sillä sulhasen ryöstäjällä jotku vankilahousut???
Miten noilla on varaa järjestää häät, ottaa tatuointeja, koirakaan ei ilmainen ole? Harjoittelijan palkalla ei edes vuokraa makseta.
Mua on tässä jaksossa ärsyttäneet nuo musiikkivalinnat, joiden tarkoituksena on tietysti vahvistaa mielikuvia siitä, millaisia ihmisiä tämän pariskunnan osapuolet ovat naaman ja menneisyyden perusteella. Nuoria molemmat vasta kuitenkin. Ihmisiä kohdellaan ja arvotetaan yhteiskunnassa niin eri tavalla.
Terveisin hyväosainen 30v.
Vierailija kirjoitti:
Tuota... oliko sillä sulhasen ryöstäjällä jotku vankilahousut???
No kun se oli sen rooli... Vastasi puhelimeenkin "rosvo". Käyttäkää nyt sitä maalaisjärkeä.
Hahaaa kannabiksenlehti tatuoituna korvan takana 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Loppuisi jo.
Onko sun televisiossa vain yksi kanava?
GRHM... tuolla aivotoiminnalla?