Unelmahäät 2019 OFFICIAL
Kommentit (2939)
Hyi hyi hyi mikä akka🙈 Karmeeta kuunneltavaa, ehkä jonkun unelma tollanen morsian...
Tuo on järkyttävän kuulosta puhetta.
Tuossa tuota tilaa koristelevat...
Pieni on sanavarasto.
Eikö oo muuta paria löytynyt ohjelmaan?
Onko tommosia oikeasti olemassa?
Toi vihreä olisi voinut mennä muuten valkoisessa juhlatilassa, mutta punaisten penkkien ja verhojen kanssa sattuu silmiin.
Oikeasti noi rempseät seksijutut ja kiroilu on niin noloa! Seksijutut ei nykypäivänä hetkauta ketään mihinkään suuntaan kun sitä tulee joka tuutista. Turha niillä on itseään jotenkin korostaa että on niin uskalias js estoton.
Yäk!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se runo!! Mummot ja lapset kuuntelemassa jotain aamupanojuttuja huhhuh oksetus
Oksentele vaan rauhassa. Kyllä ne mummot ovat paneskelleet elämänsä aikana enemmän kuin sinä tulet paneskelemaan. Hahha!
Olkoon sitten niin, mikäli lasten edessä lausutut köyrimisjutut ovat heidän käsitys romantiikasta :)
Mutta sinähän mainitsit mummotkin.
Hei yäk noi puhelinseksijutut, miksi kaikki pitää sanoa kameroille :DD too much information. Ja esileikki-imuttelua joka välissä silloin kun ei v*tut lennä
Jaa että jonkun mielestä nämä oli symppiksiä? Ihan kamalia tyyppejä.
Siis mitä??? Kukaan teinikään ei oo noin paha, kun nämä. Ja mun ex valitti että minä kiroilen ja nalkutan...Pitää varmaan pyytää hänen katso tämä jakso.
Mä olin valmis sietämään tätä paria, mutta nyt meni överiksi. Vit tu olisivat edes piipanneet nuo kirosanat ja panemiset ym. Ihan järjettömän taukkia sakkia. Hävettää ja ketuttaa lasten puolesta.
Vastenmielistä kuultavaa kun aikuisen näköiset ihmiset on jäänyt henkisesti 15-vuotiaan tasoille.
Surkeaa esittämistä tuo kiroilu, riitely ja panojutut. Niin teenäistä. Puuttuu vaan vilkuilu että kuvaako se kamera varmasti.
Hävettää varmaan tuon naisen vanhempia tuo kielenkäyttö.
Tai voi olla peruja kotoa, onnea vaan junteille.
Käy sääliksi noiden lapset...saa varmaan järkkyä kuittaulua koulussa. Mutta nuo vanhemmat ei sitä todellakaan tajua tai välitä...
Ovat rakastuneita. Tuntuu, että naisella on kauhea esitys meneillään. Mies tietää sen ja siksi kestää tuota
Ei jessus, mä vähennän kiroilemista. On niin ruman kuuloista!! Onneksi en ole NOIN kamala kirvaamaan D: