Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istun junan Extra-luokassa yläkerrassa ja tänne ravaa koko ajan äitejä lapsineen!

Vierailija
08.01.2019 |

Käyttävät yläkerran vessaa. Alakerrassa on vessa myös mutta ei kelpaa, Maksan extra-luokasta juuri siksi että ei tarvitse kestää kiljuvia juoksevia lapsia.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä voi nyt empaattisesti miettiä kaikkien kannalta. On reilua, että ekstraluokasta maksaneet saavat nauttia suuremmasta rauhasta. Kuitenkin, mikäli junan kaikki muut vessat ovat varattuja ja pikku Petterin rakko pettää sillä sekunnilla, niin ehkä kaikille parasta, että siinä tilanteessa hän voi tehdä tarpeensa Ekstra-luokan vessaan.

Vierailija
22/66 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaakkopetteri on myös ostanaut extraluokan lipun. Voi siellä matkustaa perheitäkin Itse matkustin kun olin sairastunut salmonellaan, extrassa kun pääsää vessaan melkein heti kun täytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jaakkopetteri on myös ostanaut extraluokan lipun. Voi siellä matkustaa perheitäkin Itse matkustin kun olin sairastunut salmonellaan, extrassa kun pääsää vessaan melkein heti kun täytyy.

Tirsk! :D

Vierailija
24/66 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ai saakeli että kuvottaa nää itsekkäät nykyvanhemmat. Ihan oikeasti.

MIKSI ette voi mennä sinne lasten leikkivaunuun???? Siis siellä on kaltaisianne lässyttäviä, vauvanpaskalle ja puklulle haisevia muitakin, te kuulutte sinne, jättäkää junan muut tilat ihmisille, jotka osaavat huomioida muut.

Mua ei haittaisi tippaakaan lapset muissa vaunuissa, JOS vanhemmat eivät ottaisi koko helvetin vaunua haltuun. Joskus törmää ihaniin taaperoihin, joiden vanhemmat tosiaan opettavat toisten huomiointia. Halit semmoisille vanhemmille, jotka opetatte lapsillenne, että maailmassa on monta ihmeellistä asiaa, mm. muut ihmiset.

Olin juuri Helsingistä lähteneessä junassa, jossa nuori pari tuli vauvansa kanssa sellaiseen 12 paikkaiseen pikkuvaunuun, jossa siis heillä ostettuina tietysti vain kaksi paikkaa, mutta koko neljän penkin ryhmä oli käytännössä heillä.

Yhdessä makoili vauva, ja äiti tietysti kovaan ääneen oikein koko sydämensä kyllyydestä pörisytti tämän poskia ja kutitteli, hirveä show, että varmasti kaikki näkevät kuinka superäiti hän on. Kaihtimet venkslattiin kyselemättä muilta vaunussa olijoilta mitään, pöytä täytettiin heti vauvakamalla.

Ja isä sählää vauvan istuimen kanssa, joka siis valtasi yhden penkin. Ne pennun vaippa-eväs-lelukassit olivat pöydän alla, siis jos jollakin olisi ollut lippu niille paikoille, ei olisi mahtunut istumaan, saati halunnut tulla siihen paskanhajuun.

Tämän pariskunnan pikku perhe hallitsi koko vaunua, me erään vanhemman rouvan kanssa pyörittelimme päätämme, kun äityli alkoi vaihtaa vaippaa siinä pöydällä, mikä ei todellakaan ole vaipanvaihtopiste.

Hirveä numero tehtiin ravintolavaunuun menosta ja käytännössä vaunussa ei voinut tehdä muuta, kuin seurata tämän parin säätämistä. Mä häivyin vaunusta tunnin jälkeen, ja vitutti aivan saakelisti. Miksi pitää pilata toisten junamatka??

Olen itsekin matkustanut aikoinaan lapseni kanssa paljonkin junassa, ja aina leikkivaunussa, enkä IKINÄ olisi kehdannut vallata neljää penkkiä meille, siis en todellakaan. Saati vaipanvaihtoja junan pöydässä.

Nykyvanhemmat ovat aivan helkkarin itsekkäitä minäminä-tyyppejä, sen näkee tosiaan tässä matkustelussakin.

Ai niin, viimeksi etelän lennolta tultaessa eräs akka vaihtoi vauvan paskavaipan siinä viereisellä penkillä. Se haju oli aivan järkky, ja ojenteli sitä vaippaa sitten matkatovereilleen, että voiskos joku viedä hei tän.

Argh. Lapsiviha kumpuaa näistä ihmisistä.

Vierailija
25/66 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule itse asiassa sitä vessaa saa kyllä käydä käyttämässä, matkalippu koskee vain istumapaikkaa - ei junan muita palveluja. Tuskin kukaan huvikseen varsinkaan lasten kanssa niitä junan typeriä portaita kiipeää eli eiköhän siellä oo alakerrassa vessa epäkunnossa. 

Vierailija
26/66 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko joistain naisista äitiyden myötä erityisen itsekkäitä idiootteja?

Paskooko karhu metsään?

Vierailija
27/66 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule itse asiassa sitä vessaa saa kyllä käydä käyttämässä, matkalippu koskee vain istumapaikkaa - ei junan muita palveluja. /quote]Mammojen ajatusmaailmassa tämä on varmaan ihan hyväksyttävää käytöstä, koska lapsi on mammalogiikalla vapaalippu kaikkeen. Sitten ihmetellään, miksi lapsia vihataan yhä enemmän ja enemmän. Syy ei ole lasten, vaan äitien täysin villinä rehottavan idiotismin.

Vierailija
28/66 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No totta kai voi matkustaa perheitä ja olen joskus nähnytkin. Mutta tässä nimenomaisessa tapauksessa kukaan näistä ei todellakaan matkustanut Extra-luokassa. Tulivat alakerrasta ja tietysti vielä läimäyttivät porttia tosi kuuluvasti sekä tullessaan että mennessään.

Vierailija
29/66 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule itse asiassa sitä vessaa saa kyllä käydä käyttämässä, matkalippu koskee vain istumapaikkaa - ei junan muita palveluja. Tuskin kukaan huvikseen varsinkaan lasten kanssa niitä junan typeriä portaita kiipeää eli eiköhän siellä oo alakerrassa vessa epäkunnossa. 

Jos matkalippu koskee vain istumapaikkaa eikä junan muita palveluja niin silloinhan sieltä alakerrasta voi sinun mukaasi ihan vapaasti tulla yläkertaan Extra-luokkaan hakemaan kahvia, teetä ja vettä joita on tarjolla, sekä iltapäivälehtiä luettavaksi? Veikkaan kuitenkin että konnarilla olisi jotain sanottavaa tuohon toimintaan.

Vierailija
30/66 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vmp taas. Kateus on kantava voima.

Vierailija
31/66 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma lienee siinä, että lasten kanssa ei aina voi mitään. Kun hätä on, pitää mennä, tai tulee pyykkiä ja siivottavaa. Pienimpien kanssa selvitään vaipoilla, mutta kun se ei käytännössä mene niin, että jollakin tietyllä hetkellä lapsi hallitsisi tarpeensa kuten aikuinen. Jos juna on täynnä ja mukana on paljon lapsia, on joko käytettävä sitä vessaa, joka on vapaana tai sitten pissattava ja kakattava housuun tai lattialle. Minkä valitset?

Miten ois jos tietää niin valita että maksaa siitä extraluokasta eikä säästä ja käytä toisten maksamia palveluita. Vauvojen pito maksaa, minulla ei olisi varaa

Mutta voi sentään, miten ap sitten kestää jos se karmea äiti lapsineen on siellä VIP-luokassa koko matkan ajan vaikka ap on maksanut siitä että saa olla ilman kakaroita samassa vaunussa...

Vierailija
32/66 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko joistain naisista äitiyden myötä erityisen itsekkäitä idiootteja?

Suurimmasta osasta näyttää tulevan. Maailmassa ei ole enää mitään tai ketään muuta kuin he ja heidän ihmelapsensa. Surullista.

Vierailija
33/66 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konnarille tieto vaan, toki ei tule seisomaan siellä portilla vahdissa mutta voisi varmasti ohjata retkueet alakerran vessoihin jos sattuvat samaan aikaan yläkertaan. Ja pitämään silmällä ettei uusia retkueita suuntaa näitä portaita ylös alakerrassa kulkiessaan.

Jos oman vaunun vessa on varattu/rikki, etsikööt uuden vessan seuraavasta vaunusta.

Vierailija
34/66 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vmp taas. Kateus on kantava voima.

Kateus mistä? Menetyistä yöunista ja vapaudesta vuosien ajaksi, jatkuvasta kitinästä, huudosta, vaatimisesta, uhmaiästä, paskavaipoista, pukluista, täistä ja kihomadoista vai?

Vierailija
35/66 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas typerä ketju,taattua av kamaa.

Vierailija
36/66 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei apllä ole lapsia???

Vierailija
37/66 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan oli junissa kännykkävapaita vaunuja nukkujille, näitä saisi olla vieläkin mutta ihan samalla lailla voisi olla lapsivaunu johon kaikki lapset kerätään, vähän kuin lemmikit lemmikkivaunuun. Muu juna siis lapsetonta aluetta. Tai sitten vastaavasti yksi lapsivapaa vaunu, mutta se täyttyisi kyllä heti ekana.

Jos lapsi on junamatkalla niin rajaton riemu niin siinä lapsivaunussahan pilttien ja vanhempien on sitten superhyperrattoisaa matkustaa, win-win.

Vierailija
38/66 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI ette voi mennä sinne lasten leikkivaunuun???? Siis siellä on kaltaisianne lässyttäviä, vauvanpaskalle ja puklulle haisevia muitakin, te kuulutte sinne, jättäkää junan muut tilat ihmisille, jotka osaavat huomioida muut.

Mua ei haittaisi tippaakaan lapset muissa vaunuissa, JOS vanhemmat eivät ottaisi koko helvetin vaunua haltuun. Joskus törmää ihaniin taaperoihin, joiden vanhemmat tosiaan opettavat toisten huomiointia. Halit semmoisille vanhemmille, jotka opetatte lapsillenne, että maailmassa on monta ihmeellistä asiaa, mm. muut ihmiset.

Olin juuri Helsingistä lähteneessä junassa, jossa nuori pari tuli vauvansa kanssa sellaiseen 12 paikkaiseen pikkuvaunuun, jossa siis heillä ostettuina tietysti vain kaksi paikkaa, mutta koko neljän penkin ryhmä oli käytännössä heillä.

Yhdessä makoili vauva, ja äiti tietysti kovaan ääneen oikein koko sydämensä kyllyydestä pörisytti tämän poskia ja kutitteli, hirveä show, että varmasti kaikki näkevät kuinka superäiti hän on. Kaihtimet venkslattiin kyselemättä muilta vaunussa olijoilta mitään, pöytä täytettiin heti vauvakamalla.

Ja isä sählää vauvan istuimen kanssa, joka siis valtasi yhden penkin. Ne pennun vaippa-eväs-lelukassit olivat pöydän alla, siis jos jollakin olisi ollut lippu niille paikoille, ei olisi mahtunut istumaan, saati halunnut tulla siihen paskanhajuun.

Tämän pariskunnan pikku perhe hallitsi koko vaunua, me erään vanhemman rouvan kanssa pyörittelimme päätämme, kun äityli alkoi vaihtaa vaippaa siinä pöydällä, mikä ei todellakaan ole vaipanvaihtopiste.

Hirveä numero tehtiin ravintolavaunuun menosta ja käytännössä vaunussa ei voinut tehdä muuta, kuin seurata tämän parin säätämistä. Mä häivyin vaunusta tunnin jälkeen, ja vitutti aivan saakelisti. Miksi pitää pilata toisten junamatka??

Olen itsekin matkustanut aikoinaan lapseni kanssa paljonkin junassa, ja aina leikkivaunussa, enkä IKINÄ olisi kehdannut vallata neljää penkkiä meille, siis en todellakaan. Saati vaipanvaihtoja junan pöydässä.

Nykyvanhemmat ovat aivan helkkarin itsekkäitä minäminä-tyyppejä, sen näkee tosiaan tässä matkustelussakin.

Ai niin, viimeksi etelän lennolta tultaessa eräs akka vaihtoi vauvan paskavaipan siinä viereisellä penkillä. Se haju oli aivan järkky, ja ojenteli sitä vaippaa sitten matkatovereilleen, että voiskos joku viedä hei tän.

Veit sanat suustani! Itselle on kanssa käynyt näin, toisaalta mitään paskavaippoja ei luojan kiitos vaihdettu! Mutta hirvee show kokoajan, OOKKO SÄÄ JADEJESSICA VAUVA OOKKO! OOKKO SÄ VAUVA??? UIII IHANAA IHANAA! Vauva kitisi kokoajan ja sitten nää sankarivanhemmat laitto sille jonkun lastenohjelman tulemaan tabletista nupit kaakossa... jeesus. 

T-u-r-p-a k-i-i-n-n-i h-o-m-o.

Vierailija
39/66 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veit sanat suustani! Itselle on kanssa käynyt näin, toisaalta mitään paskavaippoja ei luojan kiitos vaihdettu! Mutta hirvee show kokoajan, OOKKO SÄÄ JADEJESSICA VAUVA OOKKO! OOKKO SÄ VAUVA??? UIII IHANAA IHANAA! Vauva kitisi kokoajan ja sitten nää sankarivanhemmat laitto sille jonkun lastenohjelman tulemaan tabletista nupit kaakossa... jeesus. 

T-u-r-p-a k-i-i-n-n-i h-o-m-o.

Taitanut jollain vanhemmalla sulaa aivot vauvanpaskan katkussa. 

Vierailija
40/66 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttävät yläkerran vessaa. Alakerrassa on vessa myös mutta ei kelpaa, Maksan extra-luokasta juuri siksi että ei tarvitse kestää kiljuvia juoksevia lapsia.

Hei, jos tuo ihan tosissaan sua häiritsee niin ens kerralla sä vuokraat itselles sen extra luokan perällä olevan neukkarin. Ei tarvi kestää muiden metelöintiä.

Jos se on sulle liian kallis niin sitten te köyhät vaan opettelette kestämään muitakin köyhiä joilla ei ole varaa yksityisautoiluun.

Extra-luokan lippuun ei toistaiseksi vielä kuulu omaa yksityiskäytössä olevaa vessaa, valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän