Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksat rintaliiveistäsi ja mistä ostat ne?

Vierailija
08.01.2019 |

Siis netin kautta vai jostain liikkeestä?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triumphin amourette liivejä ollut jo vuosia. Netistä tilaan saman koon.

Vierailija
2/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nessan tai Gorsenian liivejä, 40 €, Lumingerielta. 85I

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä ostan ja 9€ maksaa kahden paketti. 

Alapeukkuja alkaa sataa, mutta jotain hyötyäkin pienistä rinnoista, jotka ei niin paljon tukea tarvi.

Vierailija
4/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Meritta Bra:n nettikaupasta. Yleensä Primadonnaa. Hinta satasen molemmin puolin.

Vierailija
5/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindex/Seppälä. Alle 20€, en muista tarkkaan. Joskus pidin pitsisistä ym. mutta nykyisin valitsen aina t-paitaliivit, koska ne eivät näy läpi.

Vierailija
6/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubukselta löytyy oikeaa kokoa 8-10e yleensä maksan alennuksesta ostan

Vierailija
7/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä. Yleensä kärkyn aleja, niin liiviparinhinta on 30-40e.

Vierailija
8/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuliikkeiden netti- tai kivijalkakaupoista (Lindex, Kappahl, H&M jne.), marketeista tai Zalandolta. Pienet rinnat ja osaan arvioida istuvuuden ilman myyjän opastusta. Laatu on edullisissa omiin tarpeisiini aivan riittävä.

Vierailija
9/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumingerie tai Change, jos alessa.

Vierailija
10/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prima Donna ja Mey lempimerkit ja ihan liiviliikkeestä (ei ketju) ostan. 

Ostan aina setin eli rintaliivit ja alushousut, rahaa menee merkistä riippuen 100-150 euroa kerralla. (en siis osta kovin usein, mulla on kahdet "toimivat" rintsikat)

Vierailija
11/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä, laiha ja pienirintainen. Löysin unelmieni liivit k-martista hintaan kahdet $7. Ei purista, kiristä eikä hankaa mistään, tukevat riittävästi lenkkeillessä ja saa pestä kuumassa lakanapyykkiin joukossa. Ja vihdoinkin löysin liivit ilman kaaritukia ja toppauksia, jotka saavat rintani näyttämään hyviltä omankokoisinaan ja luonnollisilta. Pienet mutta sievät ja vähän pitsiäkin reunassa. Unelma pienellä rahalla.

Vierailija
12/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boutique LouLou. 15-40€.

Joskus muualta jos sattuu sopivat löytymään. Myös liiviliikkeestä ja ne on sit 60-80€.

Vierailija
13/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on aina ollut terhakka b-kuppi niin ei ole tarvinnut liiveihin tuhlata rahaa koko ikänä. t. 50-vuotias

Vierailija
14/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primarkista, 3-4€.

Vierailija
15/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi Primadonnan mallia sopii minulle. Tilaan ne ulkomailta, vaikka voisin tilata täkäläisten liikkeideni kautta. En jaksa sitä opettavaista "kaksi sormea täytyy mahtua reunan alle" -puhetta ja loppumattomia mielipiteitä siitä, että varmasti jokin muukin malli sopii. Primadonnat ovat täydelliset, ja koska 85I-kuppisten liivien kiskominen ylle (poikkeuksetta turhaan), säästän korviani ostamalla verkosta. Ai niin, maksavat 90-100 euroa kappale.

Vierailija
16/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlistä ostan ja 9€ maksaa kahden paketti. 

Alapeukkuja alkaa sataa, mutta jotain hyötyäkin pienistä rinnoista, jotka ei niin paljon tukea tarvi.

Minä tykkään kovasti Lidlin liiveistä, tukevat hyvin C-kokoisiakin.

Edullisia ja laadukkaita,kupin fyllinki ja kiinnitysosan elastisuus ennallaan, vaikka takana toistakymmentä pesua.

En ole koskaan maksanut liiveistä yli 15€. Minulla on rintsikoita varmaan lopuksi ikää, värejä ja malleja joka lähtöön. Olen ostanut, kun löytänyt edullisesti, myös erikoisliikkeistä. Netistä en kertaakaan, kun haluan sovittaa etukäteen. Lidlin tuotteita ei voi myymälässä kokeilla, mutta ne tunnenkin jo ennestään.

Vierailija
17/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 15-30 euron haarukassa, Stockalta, Sokokselta, Kappahlista, Lindexistä, Citymarketista, Prismasta...

Vierailija
18/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kuin yhdet, en yleensä käytä. Noi on jotkut H&m 15 e jutut, 75C

Vierailija
19/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokokselta ostin, maksoi 50€. Ihan perus Triumph. Olin iloinen kun selvisin niin halvalla nyt laihduttuani. Edelliset liivit ostin Lorellasta, ne maksoivat 95€ (Primadonna). Näitä halpoja viidenkympin liivejä raaski heti ostaa kahdet.

Vierailija
20/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin rintsikat on ollu parhaimpia mitä oon koskaan käyttänyt. Mihinkään erikoisliikkeen rintsikoihin ei ole varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi