Miksi naiset sanoo että käy puuteroimassa nenänsä
Vaikka oikeasti käyvät pa skall, luuleeko ne että miehet ei tätä tiedä.
Kommentit (38)
Hyvää ruokahalua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI kai kukaan sano niin muuten kuin leffoissa?
Juuei. Wt-naiset sanoo takaisin pöytään tullessaan, että kävin vääntämässä paskat, ja haju todistaa väitteen oikeaksi.
Myös akateemiset :)
Meillä opetettiin jo taaperoille, että tietyt sanat ovat vessasanoja, joita ei ruokapöydässä lausuta.
Yleensä tuollainen ilmaisu on käytössä ravintolassa, uskoisin, kun pitää poistua pöydästä tai baarissa, kun jätetään seurue hetkeksi.
Itse suosin "anteeksi, tulen kohta takaisin" -lausetta. Ei kuulu kenellekään, käynkö tupakalla, kusella vai tekemässä jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen saanut nenän puuteroinnista mielikuvan, että nainen käy joko vessa asioilla, tai kohentamassa ulkonäköään.
Tai vetämässä viivat kokaiinia, mikä tavallistä jenkeissä yökerhoissa tms.
Eihän sitä deittiä useinkaan selvin päin kestä :)
Harvoin siitä tarvitsee tehdä mitään numeroa eli yleensä en sano mitään. Jos pitää jostain syystä jotain sanoa niin sanon suoraan että menen vessaan.
Jostain syystä sekä mies että poika kokee tarpeelliseksi aina ilmoittaa minulla kun menevät vessaan ja kertovat myös miksi eli "menen pissalle tai paskalle" :) Juu ei hirveästi kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Miks miehet sanoo, että menee ulkoiluttamaan boaa. Vaikka katkista oikeesti ulkoiluttaa.
Maailma on epäreilu paikka. Katkis ja seitsemän leivän uuni kohtaavat ihan liian usein :(
Oikeasti naiset käyvät tupsuttamassa talkkia hikiseen v uittuunsa.
Se käy imaisemassa pari viivaa cocaa
Olen kuullut myös "käyn tutustumassa paikan arkkitehtuuriin"
Tosin tämä tuli miehen suusta.
Vierailija kirjoitti:
Koska olit tämän kusipään kanssa treffeillä, taisi olla mun mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olit tämän kusipään kanssa treffeillä, taisi olla mun mies.
Treffit oli jo viime vuosituhannella, harmi että tää jäi sitten sulle loppukierroksilla. Mut hei, tosiaan tajusin että parempaankin on varaa.
Sanooko Karalahti ja Lehteräkin niin?
Heh, en ole koskaan sanonut noin.
Anteeksi, poistun hetkeksi tai erittäin epämuodollisissa tutuissa piireissä vain "käyn veskissä"
Olen 54-vuotias.
Olin treffeillä kolmen Miselin-tähden ravintolassa ja vatsassani alkoi möyriä. Kuulutin kovaan ääneen koko salille, että tämä nainen lähtee pudottamaan lämpimän paskan.
hienostunut seuralainen kirjoitti:
Olin treffeillä kolmen Miselin-tähden ravintolassa ja vatsassani alkoi möyriä. Kuulutin kovaan ääneen koko salille, että tämä nainen lähtee pudottamaan lämpimän paskan.
En olekaan kuullut Miselin -tähden ravintoloista. Ehkä sinä olet sen nimisessä paskonut, mutta Miselin -nimisiä huippuravintoloita ei taida olla missään maailman kolkassa.
Vierailija kirjoitti:
Sanovatko todella, vai onko tässä nyt kyseessä se, että muodostat käsityksesi todellisuudesta tv-viihteen ja oman mielikuvituksesi perusteella?
AP on sellainen peräkamaripoika jonka käsitys naisista perustuu elokuviin. Ei paha ...
Sehän on vaan semmonen huono vitsi meistä naisista, hienot naiset ei näet ulosta, hikoile, piere, röyhtäile, kuorsaa jne jne.. Minusta puuterointi on naurettavampaa touhua.
realisti
Ennenvanhaan ravintolan puhelinkoppi oli eteisessä, samalla suunnalla kuin vessat. Puhelimen ympärillä saattoi olla pleksikupoli, ja soittamiseen tarvi kolikoita. Joissain paikoissa puhelimeen saattoi soittaa, jos tiesi numeron. Joku saattoi myös soittaa vahtimestarin puhelimeen ja kysellä onko kaveri siellä.
Asiaan: kun mentiin eteisen suunnalla olevaan vessaan, sanottiin että nyt on kaukopuhelu Pariisiin. Ennen ei matkusteltu, joten tuo oli erityisen hienoa. (Joku sitten väänsi paremmaksi krapulapaskan takia soitti "Algeriaan".)