Miksi naiset sanoo että käy puuteroimassa nenänsä
Vaikka oikeasti käyvät pa skall, luuleeko ne että miehet ei tätä tiedä.
Kommentit (38)
Sanovatko todella, vai onko tässä nyt kyseessä se, että muodostat käsityksesi todellisuudesta tv-viihteen ja oman mielikuvituksesi perusteella?
PItää varmaan seuraavalle deitille sanoa, että käynpä vääntämässä jöötit. Saa nähdä tuleeko toisia treffejä.
Koska se on leikkimielinen, sivistyneempi tapa ilmaista asia. Ja nykyisin irtautunut alkuperäisestä yhteydestään, jossa nenän puuterointi tarkoitti kokkelin vetämistä nenään.
Ei yksikään nainen kuvittele muiden ajattelevan, että hän menee kirjaimellisesti puuteroimaan nenäänsä.
EI kai kukaan sano niin muuten kuin leffoissa?
Sanon aina, että menen paskalle. Kumma juttu, mutta miehet eivät pidä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on leikkimielinen, sivistyneempi tapa ilmaista asia. Ja nykyisin irtautunut alkuperäisestä yhteydestään, jossa nenän puuterointi tarkoitti kokkelin vetämistä nenään.
Ei yksikään nainen kuvittele muiden ajattelevan, että hän menee kirjaimellisesti puuteroimaan nenäänsä.
No kyllä kuule se puuteri siinä alun perin tarkoittaa ihan puuteria (meikkituote), ei kokaiinia.
Joskus olen vitsinä sanonut. Useimmiten se on kuitenkin pissalla käynti.
Sanooko joku nainen oikeassa elämässä ”Käyn puuteroimassa nenäni.” Kuulostaisi aika hassulta, vitsiltä lähinnä. ”Käyn vessassa”, onko se nykyään muka liian suorasukaista? Mnusta ei.
Itse olen saanut nenän puuteroinnista mielikuvan, että nainen käy joko vessa asioilla, tai kohentamassa ulkonäköään.
Vierailija kirjoitti:
Juuei. Wt-naiset sanoo takaisin pöytään tullessaan, että kävin vääntämässä paskat, ja haju todistaa väitteen oikeaksi.
Mä sanon meneväni vessaan. Ihan oma asiani minkä takia, en syitä ala kertomaan.
Hyvää ruokahalua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuei. Wt-naiset sanoo takaisin pöytään tullessaan, että kävin vääntämässä paskat, ja haju todistaa väitteen oikeaksi.
Niin, tai sitten se vaan sanoo että käyn vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä kuule se puuteri siinä alun perin tarkoittaa ihan puuteria (meikkituote), ei kokaiinia.
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Powder%20my%20nose
.
Jos joku nainen oikeasti sanoisi minulle joskus noin, niin änkeäisin kyllä mukaan viivoille.
Miespuolinen työkaverini sanoo juuri noin lähtiessään vessaaån.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Powder%20my%20nose
.
Linkitit urban dictionaryyn, jossa kerrottiin, että tuota käytetään eufemismina kokaiinin käytölle. Puhuttiin kuitenkin alkuperäisestä merkityksestä, ja se ei ole kokaaiinin käyttö, vaan puuteroiminen. Varmasti ymmärrät, mikä alkuperäinen merkitys on?
Miks miehet sanoo, että menee ulkoiluttamaan boaa. Vaikka katkista oikeesti ulkoiluttaa.
Koska ne osaa käytöstavat.