Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin asunnoton työtön narkomaani yleensä laitetaan?

Vierailija
08.01.2019 |

Vai minnekään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän huumausaineita

- pitää hallussa

- myy

- käyttää

Niin paras sijoituspaikka on ensin putka, sitten vankila

Vierailija
2/4 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu pitää kultapojistaan huolen. Vielä jos on jännäpoika, voi vähän flirttailla sen työntekijänaisen kanssa. Herättää naisten hoivavietin. Selittää ja alkaa itsekin uskoa omaan muutokseensa, mitä ei kuitenkaan tapahdu.

Vuosikaudet kovaa ääntä pitävä pahanlapsi saa möykätä ja pitää bileitä. Hän tekee naapureiden elämän helvetiksi. Lait on kuitenkin pahanlapsen puolella. Hänellä on oikeus!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sossu pitää kultapojistaan huolen. Vielä jos on jännäpoika, voi vähän flirttailla sen työntekijänaisen kanssa. Herättää naisten hoivavietin. Selittää ja alkaa itsekin uskoa omaan muutokseensa, mitä ei kuitenkaan tapahdu.

Vuosikaudet kovaa ääntä pitävä pahanlapsi saa möykätä ja pitää bileitä. Hän tekee naapureiden elämän helvetiksi. Lait on kuitenkin pahanlapsen puolella. Hänellä on oikeus!!!

Tämä taitaa sitten selittää, miksi minä en mitään saanut, kun olin työtön ja koditon alkoholisti. Olen siis nainen, en jännäpoika.

Vierailija
4/4 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen henkilö saa mennä ihan mihin itse haluaa. Jos ei sitten jotan vankilatuomiota ole huumesotkuistaan saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme