Mihin asunnoton työtön narkomaani yleensä laitetaan?
Kommentit (4)
Sossu pitää kultapojistaan huolen. Vielä jos on jännäpoika, voi vähän flirttailla sen työntekijänaisen kanssa. Herättää naisten hoivavietin. Selittää ja alkaa itsekin uskoa omaan muutokseensa, mitä ei kuitenkaan tapahdu.
Vuosikaudet kovaa ääntä pitävä pahanlapsi saa möykätä ja pitää bileitä. Hän tekee naapureiden elämän helvetiksi. Lait on kuitenkin pahanlapsen puolella. Hänellä on oikeus!!!
Vierailija kirjoitti:
Sossu pitää kultapojistaan huolen. Vielä jos on jännäpoika, voi vähän flirttailla sen työntekijänaisen kanssa. Herättää naisten hoivavietin. Selittää ja alkaa itsekin uskoa omaan muutokseensa, mitä ei kuitenkaan tapahdu.
Vuosikaudet kovaa ääntä pitävä pahanlapsi saa möykätä ja pitää bileitä. Hän tekee naapureiden elämän helvetiksi. Lait on kuitenkin pahanlapsen puolella. Hänellä on oikeus!!!
Tämä taitaa sitten selittää, miksi minä en mitään saanut, kun olin työtön ja koditon alkoholisti. Olen siis nainen, en jännäpoika.
Kyseinen henkilö saa mennä ihan mihin itse haluaa. Jos ei sitten jotan vankilatuomiota ole huumesotkuistaan saanut.
Jos hän huumausaineita
- pitää hallussa
- myy
- käyttää
Niin paras sijoituspaikka on ensin putka, sitten vankila