Miehen selkäkipu vähensi seksin määrän
Ymmärrän että on kipeä ja silloin ei pysty tiettyihin asentoihin mutta nyt on tilanne lukossa. Ei enää ajattele seksiä eikä myöskään tyydytä minua vaikka olen puhunut ja kertonut että myös hyväily riittää kun poikkeustilanne. Kipu on tutkittu ja hoidetaan mutta peittoaa alleen seksihalut kun liikkuminen vaikeaa.
Ymmärrän ettei voi olla usein kuin aiemmin mutta itsellä halut pinnassa eikä sooloseksi vaan pidemmän päälle riitä. Pelkääm jo tehdä aloitetta kun pettymys suuri jos torjutaan. Toisaalta tunnen itseni turhamaiseksi kun toisella oikea vaiva ja minä valitan puutteesta. Kokemuksia?
Kommentit (3)
En vuosia rupea seuraamaan mutta en haluaisi luovuttaa kun ei pitäisi olla krooninen vaiva. Muuten hyvä lapseton suhde. Joten erotaboin helposti mutta tuntuu turhamaiselta. Seksi kuitenkin perusjuttu parisuhteessa.
Kyllähän parisuhteessa tulee aikoja jolloin toinen ei halua ja/tai pysty seksiin sairauden ja lääkityksen, synnytyksen, stressin vuoksi - ihmiselämässä tapahtuu kaikenlaista. Ei pitäisi olla ylitsepääsemätönta osoittaa epäitsekkyyttä tuossa kohtaa.
Palataan sitten asiaan jos miehen sairaus on kroonistunut eli seksielämä on jäissä toista vuotta, tai jos mies on terve mutta ei silti halua seksiä.
Kestin tällaista vuosia. Yhdyntöjen välillä kuukausia. Vain yksi asento onnistui. Ei.