Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6512)

Vierailija
6501/6512 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin aikaa sitten tässä ketjussa naapurista, joka kieli pitkällä odotti, että liukastuisin. Hän kun oli jo säksättänyt minulle liukuesteiden hankkimisesta. Kun sitten kuljin liukkaalla kelillä sujuvasti, hän oli rähjännyt siitä toiselle naapurille. 

Minulla on paraikaa kyynärsauvat käytössä hermopinteen takia ja törmäsin naapuriini. Naama vahingoniloisessa virneessä hän kysyi, että miksi minulla on ne, ja kun kerroin syyn, ilme valahti. Ilmeisesti hän vieläkin odotti sitä, että olisin liukastunut. 

Joillain ihmisillä ei vain näköjään ole omaa elämää. 

Vierailija
6502/6512 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei sattunut Suomessa, vaan jenkeissä. Olimme työpaikan iltatapahtumassa. Minulla on pitkät ja kiharat punertavat hiukset ja yksi nainen oli vakuuttunut että käytän peruukkia, koska skandinaavilla ei voi olla tuollaiset hiukset! Itse en ottanut paljoa, mutta moni alkoi humaltua. Yhtäkkiä joku tarttuu hiuksiini ja vetää niistä voimalla, kaadun tuolini kanssa ja lyön pääni lattiaan. Takanani on tämä hiuksiani epäillyt idiootti ja lähellä onnekseni kaksi HR:n tyyppiä ja pomoni, he näkivät kaiken + toimiston kamerat kuvasivat koko ajan. Idiootilla on kädessään kasa hiuksiani, minulla on verta vuotava haava ja olen sen verran sekaisin iskusta että joudun ensiapuun.  Idiootti sai potkut, ei ollut ensimmäinen tempaus jonka teki, mutta hän päätti sitten vainota minua sen puolitoista vuotta jotka vielä asuin siellä, koska oli minun syytäni että minulla on sellaiset hiukset. Lähestymiskieltokaan ei auttanut, eikä se että hänet määrättiin korvaamaan kaikki kulut ja maksamaan korvauksia. Pääsin lopullisesti eroon vasta kun muutin takaisin Suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6503/6512 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nihkeästi sujuneiden ensitreffien päätteksi treffikumppani suutahti, kun en hänen mielestään pelannut tosissani erästä lautapeliä. Vaan vaivihkaa koitin antaa hänen voittaa. Totuus oli etten vain muistanut miten sen pelin loppu oli tarkoitus pelata. Joten pelailin vähän sinne päin aikaa tappaakseni. 

Mutta joo. Ei jatkoon. Kumpikaan... Kahvi oli hyvää. 

Vierailija
6504/6512 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus menee päin peetä, mutta tässä vastaus punahiuksiselle: Hyvänen aika!!! Minullakin on erittäin paksut ja kiharat hiukset ja joskus joku yhtäkkiä tarttuu niihin kiinni ihastellakseen. En kuitenkaan kestä yhtään sitä, että hiuksiini kosketaan varsinkaan ilman lupaa joten sanon aina ystävällisesti, että päänahkani on todella arka mutta ei tässä mitään vahinkoa tapahtunut. Eiväthän he sitä ennalta ole tienneet. Mutta tuo repiminen ja syyttely?? Mitä hittoa joidenkin päässä liikkuu?!

Vierailija
6505/6512 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei sattunut Suomessa, vaan jenkeissä. Olimme työpaikan iltatapahtumassa. Minulla on pitkät ja kiharat punertavat hiukset ja yksi nainen oli vakuuttunut että käytän peruukkia, koska skandinaavilla ei voi olla tuollaiset hiukset! Itse en ottanut paljoa, mutta moni alkoi humaltua. Yhtäkkiä joku tarttuu hiuksiini ja vetää niistä voimalla, kaadun tuolini kanssa ja lyön pääni lattiaan. Takanani on tämä hiuksiani epäillyt idiootti ja lähellä onnekseni kaksi HR:n tyyppiä ja pomoni, he näkivät kaiken + toimiston kamerat kuvasivat koko ajan. Idiootilla on kädessään kasa hiuksiani, minulla on verta vuotava haava ja olen sen verran sekaisin iskusta että joudun ensiapuun.  Idiootti sai potkut, ei ollut ensimmäinen tempaus jonka teki, mutta hän päätti sitten vainota minua sen puolitoista vuotta jotka vielä asuin siellä, koska oli minun syytäni että minulla on sellaiset hiukset. Lähestymiskieltokaan ei auttanut, eikä se että hänet määrättiin kor

Itse olen ollut vähän vst tilanteessa ja siitä pääsin eroon myöntämällä asian.

Olin nuori ja leirillä töissä, kieleni ei ollut mitenkään erinomainen.

Joku ohjaaja sanoi onpa minulla vaaleat ja pitkät hiukset, onkomperuukki. Vastasin kyllä. Lopputulos helpompi, ihmiset kuviteli mulla oli ollut syöpä. En tajunnut sanaa peruukki edes

Vierailija
6506/6512 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinen tyttöystävä sovitteli vaatteita ja muistaakseni kysyi jostain housuista näyttääkö hänen takapuolensa isolta niissä. Sanoin, että näyttäähän se. Mimmi veti hirveät kilarit. 

Miksi kysyi jos ei halua kuulla vastausta? Tai olisiko minun pitänyt valehdella? Hän itse oli kuitenkin aiemmin sanonut että arvostaa miehessä rehellisyyttä.

Vierailija
6507/6512 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on taipuisat paksut hiukset. Minunkin hiuksiani on tultu koskemaan ja kysyttykin ihan suoraan onko seassa lisäkkeitä. Naama on sitten ollut nyrpeä kun ei ole. 

Myöskin ripsiäni on epäilty tekoripsiksi. Ripseni on luonnostaan tummat ja melko pitkät, kun laitan niihin ripsiväriä niin saan ne halutessani näyttämään todella pitkiltä, tuuheilta ja kaarevilta. Eräs kosmetologi kerran tuhahti kiukkuisena kun oli luullut niitä feikiksi eikä ne lähtenytkään pois.

Minulla on myös melko valkoinen ehjä hammasrivistö- itse en pidä sitä erikoisena mutta sitäkin on epäilty valkaistuksi. 

Mikä siinä onkin, että joidenkin naama ja ominaisuudet vaan ärsyttää muita vaikka olisi kuinka ystävällinen ja muut huomioon ottava. Pitäisikö minun alkaa vi**uilemaan ihmisille jotta minua saisi luvan kanssa vihata ja haukkua?

Vierailija
6508/6512 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin kortin, kun oli lähestyvä kalentaarinen juhlapäivä. Sain päälleni suuttumusta kortin ulkoasusta, vaikka se oli ihan normaali ja tavallinen kortti. 

Vierailija
6509/6512 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin vuosia sitten pahaan ketjukolariin matkustajana. Odotin tuolloin lastani, jolle ei onneksi ollut käynyt mitään. Mutta silloinen kumppanini veti herneet nenään siitä kun kehtasin kuulemma yrittää kerätä kaiken huomion itseeni. Olin siis tehnyt sen perisynnin, että olin soittanut hänelle itkuisena ja shokissa ja pelännyt, että lapselleni oli sattunut jotain. Hän kun kuulemma oli ollut vieläkin pahemmassa kolarissa eikä silti ollut kehittänyt täysin turhanpäiväistä draamaa. Onneksi kenellekään meistä autossa olleista ei käynyt mitenkään ja suhteeni exään päättyi aika pian tuon jälkeen. 

Tuollaiset tunnekylmät ja julmat ihmiset, kuten tämä eksä ja tuon Myyrmannin pommista pelästyneen isä, jaksavat kyllä ihmetyttää. Toisessa vanhemmistani on vähän samankaltaisia piirteitä: kun esim. lapsena kerroin murheistani tai soitin kotiin itkuisena, sain rauhoittelun ja myötätunnon sijaan vihat päälleni. Ihan kuin tuollaiset ihmiset jotenkin vaivaantuisivat toisten tunteenpurkauksista ja reagoivat sitten noin? Nykyisin pyrin välttelemään tuollaisia ihmisiä.

Vierailija
6510/6512 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sukulainen oli käymässä ja olimme kahvilla, kun työkaverini soitti ja jouduin menemään toiseen huoneeseen selvittelemään asiaa. Multa jäi kahvikuppi pöydälle ja mieheni joi sen kahvin pois. Sukulainen suuttui kun mieheni "varasti" kahvini. Toisen kahviin ei kosketa ja oli ällöttävää kuin joi samasta kupista kuin minä.

Vierailija
6511/6512 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäsuhteessa nainen on aina pettynyt ja suuttuu kun joudunkin pitämään tytärtä minulla enemmän kuin viikon..

Tytär on siis äidillään joka toisen parillisen viikon.

Äidillänsä on vuorotyö ja välillä vuorot nyt sattuu niin että tyttö on mulla osan äiti-viikostakin. 

Työvuorot sellaisia että tyttö joutuisi olemaan yksin kotona koulun jälkeen puol kymmeneen asti.. ei todellakaan mikään hyvä tilanne eikä apuja muuten ole.

Työnantaja ei jousta työvuoroista eli pakko tehdä iltavuoroa joka viikko.

Tää suuttuminen/harmistuminen on aika hankalaa, tekisi mieli lopettaa koko suhde ja nauttia yksin tyttären kanssa tästä elämästä.

Vierailija
6512/6512 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etäsuhteessa nainen on aina pettynyt ja suuttuu kun joudunkin pitämään tytärtä minulla enemmän kuin viikon..

Tytär on siis äidillään joka toisen parillisen viikon.

Äidillänsä on vuorotyö ja välillä vuorot nyt sattuu niin että tyttö on mulla osan äiti-viikostakin. 

Työvuorot sellaisia että tyttö joutuisi olemaan yksin kotona koulun jälkeen puol kymmeneen asti.. ei todellakaan mikään hyvä tilanne eikä apuja muuten ole.

Työnantaja ei jousta työvuoroista eli pakko tehdä iltavuoroa joka viikko.

Tää suuttuminen/harmistuminen on aika hankalaa, tekisi mieli lopettaa koko suhde ja nauttia yksin tyttären kanssa tästä elämästä.

Jos tapailukumppani ei tajua, että lapsesi tulee aina ykkösenä elämässäsi- jätä se! 

Vierailija
6513/6512 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun kämpässä haisi usein pahalle, kun ei muistanut viedä roskista ja ruokajätteet alkoivat haista, ei siis erotellut niitä vaan kaikki roskat olivat samassa roskiksessa. Meille tuli kompostori takapihalle ja ostin biojäteastian keittiöön; tuttuni tuli kylään ja alkoi suureen ääneen kailottaa että nytpä täällä haisee!! Tosi kannattavaa kompostoida keskellä keittiötä! Suuttui kun tajusi että bio-astia oli tyhjennetty ja puhdas, eikä minun kotini edelleenkään haissut niinkuin hänen paikkansa.