Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtasin tänään älyllisesti itselleen epärehellisen kassatädin prismassa

Vierailija
07.01.2019 |

Ihan sama vaikka paikalla olleet tunnistaisivat.

Olen 34 vuotias mies ja ajattelin ostaa kaksi olutta eväiden lisäksi ja kävi perinteiset. 40-45 vuotias kassatäti kysyi onko minulla papereita, johon vastasin, että ei kyllä ole. Tähän hän tokaisi, että hän kyllä näkee, että olen aikuinen, mutta että heidän on kysyttävä. Johon tokaisin, että no nyt olet kysynyt. Sitten hän sanoi, ettei voi myydä minulle kaljojani, johon minä totesin, että sitten ostan muutkin ostokseni muualta ja jätin ostokset siihen ja lähdin pois.

Menin viereiseen citymarkettiin ostamaan eväät ja oluet.

Aikuinen ja kypsä nainen havaitsi minun olevan selkeästi aikuinen, mutta silti lähti tuollaiseen hullutukseen mukaan. Ihan sama mitä työnantajat sanovat, mutta tuollainen typeryys ei lakkaa ihmetyttämästä minua.

Menen huomenna katsomaan, jos sama kassatäti olisi töissä ja mätän sitten kärrin aivan täyteen kaikkea mahdollista pientä rojua ympäri kauppaa. Paljon pakasteita ja paljon lihatuotteita lihatiskiltä. Sitten tietysti kaljat, jotka nostan hihnalle vasta kun muut ostokset on "piipattu".

Siinähän kyselee papereita ja huolehtivat keräämäni tavarat omille paikoilleen. Ja jos ei kysykään, niin sitten esitän, että voi kun jäi rahapussi kotiin ja en voikaan ostaa mitään.

Hähää! Siitäs saatte.

Kommentit (319)

Vierailija
21/319 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti et ainakaan ole henkisesti aikuinen.

Onhan tämä sääntö-Suomi aivan idioottimainen, mutta pitäisikö kaikenmaailman rivityöntekijöiden joutua hankaluuksiin kun asiakkaat eivät halua näitä sääntöjä noudattaa?

Vierailija
22/319 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on täällä tyhmyyden ylistäjiä. HUOM! Kassatäti oli TYHMÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/319 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kassatätinä antaisin porttikiellon kauppaan sinulle.

Ja mistä syystä?

Etkö muista mitä kirjoitit viimeisillä lauseillasi?

Missä kaupoissa jaetaan porttikieltoja sen vuoksi, että maksuvälineet ovat unohtuneet...hmmm.. sovitaan nyt vaikka 30 kilometrin päähän ja ostokset täytyy täten jättää ostamatta?

Ap

No itsepähän sen källin meille kerroit ja totesin että antaisin porttikiellon. Oletko vajaa?

Vierailija
24/319 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Menen huomenna katsomaan, jos sama kassatäti olisi töissä ja mätän sitten kärrin aivan täyteen kaikkea mahdollista pientä rojua ympäri kauppaa. Paljon pakasteita ja paljon lihatuotteita lihatiskiltä. Sitten tietysti kaljat, jotka nostan hihnalle vasta kun muut ostokset on "piipattu".

Siinähän kyselee papereita ja huolehtivat keräämäni tavarat omille paikoilleen. Ja jos ei kysykään, niin sitten esitän, että voi kun jäi rahapussi kotiin ja en voikaan ostaa mitään.

Hähää! Siitäs saatte."

34-vuotiaan aikuisen käyttäytymistä...

Ei ole ikä vuosista kiinni ja kassatäti taisi nähdä pintaa syvemmälle :D

Ihan hyvä kepponen mielestäni. Saat vapaasti olla eri mieltä.

Ap

Vierailija
25/319 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos ei 34-vuotiaalla miehellä ole huomenna muutakaan tekemistä kuin leikkiä kassatädin kanssa, niin ei kai siinä mitään. Ei noita kolmekymppisiä kuitenkaan saa enää päiväkotiinkaan tungettua.

Vierailija
26/319 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kärri?

Vierailija
27/319 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä syystä?

Missä kaupoissa jaetaan porttikieltoja sen vuoksi, että maksuvälineet ovat unohtuneet...hmmm.. sovitaan nyt vaikka 30 kilometrin päähän ja ostokset täytyy täten jättää ostamatta?

Ap

No itsepähän sen källin meille kerroit ja totesin että antaisin porttikiellon. Oletko vajaa?

Kuka tässä on vajaa? Esitän, ettei minulla ole mahdollisuutta maksaa ostoksiani. Ei ole ensimmäinen kerta kaupassa, kun joku joutuu jättämään samasta syystä ostokset kassalle.

Ap5

Vierailija
28/319 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on 3 minuuttia aikaa sulla provota. Yritä nyt  ees!

Vierailija
29/319 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papereitahan pitää kysyä alle kolmekymppisen näköisiltä, vaikka näkisikin että kyseessä on aikuinen.

Kiva sitten jos joku tarkastaja näkee ettei kassa kysynyt papereita, hänen täytyy sitten ottaa syyt niskoilleen sinun takiasi.

Vierailija
30/319 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä syystä?

Ap

Kuka tässä on vajaa? Esitän, ettei minulla ole mahdollisuutta maksaa ostoksiani. Ei ole ensimmäinen kerta kaupassa, kun joku joutuu jättämään samasta syystä ostokset kassalle.

Ap5

Et siis vieläkään tajunnut. No ei se mitään. En yhtään ihmettele.

Vierailija
31/319 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä syystä?

Ap

Ap5

Niin et siis ymmärtänyt vieläkään.

Ap

Vierailija
32/319 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naapurin alfa kirjoitti:

Taidat olla aika juniorin näköinen?

Kassatäti totesi havaitsevansa minun olevan aikuinen. Etkö lukenut avausta?

Ap

Näytitkö sille pimppisi vuosirenkaat, vai mistä päätteli?

"Olen 34-vuotias mies.."

Nyt sitä lukutaitoa kehiin

Vierailija
33/319 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä syystä?

Ap

Ap5

Niin et siis ymmärtänyt vieläkään.

Ap

Jäkäti jäkä!

Vierailija
34/319 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet lapsellinen.

Idiotismin edessä heittäydyn samalle tasolle.

Ap

Eli olet lapsellinen.

Vierailija
35/319 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyllisesti epärehellisen???

Oli pakko avata kun oli niiiin typerä otsikko.

Vierailija
36/319 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millä Sä 34 vuotias suhasit Prismalle ja Prisman sekä Citymarketin väliä? Ajokortti ei mukana? Tai sulla ei ajokorttia? Julkisillako.

Vierailija
37/319 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papereitahan pitää kysyä alle kolmekymppisen näköisiltä, vaikka näkisikin että kyseessä on aikuinen.

Kiva sitten jos joku tarkastaja näkee ettei kassa kysynyt papereita, hänen täytyy sitten ottaa syyt niskoilleen sinun takiasi.

Mutta kun se kassa nimenomaan kysyi ne paperit!

Olen nelikymppinen korkeakoulutettu nainen, enkä itse tekisi mitään tuollaista, mutta silti olen ap:n puolella. Anna palaa vaan! Kyllä kassallakin saa sosiaalista älyä ja tilannetajua olla. 😁

Vierailija
38/319 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No millä Sä 34 vuotias suhasit Prismalle ja Prisman sekä Citymarketin väliä? Ajokortti ei mukana? Tai sulla ei ajokorttia? Julkisillako.

Ja tänään taas... 30 kilsaako se oli? Taitaa olla lomaa kun on aikaa.

Vierailija
39/319 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni 34v voisi olla yhtä hyvin 25v. Siksi niitä kysytään.

Kuka ei kanna henkkaria mukana? Ap ei ilmeisesti omista ajokorttia eikä henkilökorttia? Kuulostaa oudolta.

Vierailija
40/319 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap matkustaa siis julkisilla 30km päähän pelkän "kepposen" takia... Ajokortiton, työtön, selvästikin syrjäytynyt ap. Sääliksi käy. Ei kellään täysjärkisellä ole tuollaiseen aikaa saati kiinnostusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi