ihanin aamu ikinä... :(
oma vika mut kuitenkin... meidän koiralla on ollut maha muutaman päivän sekaisin ja siitä syystä on nukkunut yöt vessassa että on helppo siivota ja suihkuttaa lattia puhtaaksi jos tulee " vahinko" .
eilen illalla käytin koiran ulkona ja se teki tarpeensa normaalisti... katselin tunnin pari telkkaria ja kun menin itse nukkumaan koira nukkui tyytyväisen näköisenä eteisessä enkä raaskinut herättää sitä ja siirtää vessaan.
aamulla kun heräsin oli sit oksennusta kahdessa paikassa, löysempää ja vähän kiinteämpää paskia kolmessa paikassa (myös pitkin seiniä) ja pissaa kaksi lammikkoa! voitte vaan kuvitella mikä haju koko kämpässä on...
siinäpä sitten siivosin, yökkäilin ja itkin... oli kyllä paras äitienpäiväaamu ikinä!
ja kyllä, tänä iltana koira menee vessaan nukkumaan...
Kommentit (7)
vaikka olisi pahasti sairas! älä todellakaan ala koiraa rankaisemaan!! ei kai se nyt tahallaan ole kakannut vaan on kipeä! keitä sille riisiä ja lähde pitkälle kävelylle!!!
voi KOIRA PARKAA!!! SÄÄÄLIIII :((
Ja koiralle tehobactia tai vastaavaa, ei tommoinen pitkään jatkuva ripuli ole todellakaan normaalia. Kai koira on jo kauralima- tai vastaavalla ruokinnalla?
Eihän tuo kivaa ole mutta ei varmastikaan kivaa koirallekaan!
ihan pirteänä koira nyt taas (emäntä vähän vähemmän pirteänä) ap
Ensin sanoit, että on ollut löysällä jo muutaman päivän ja sit sanot syöneen eilen jotain huonoa?
kanssa ja sanoi olevan normaalia.
ap
onko koira tämänkin arvoinen.