Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ihanin aamu ikinä... :(

Vierailija
14.05.2006 |

oma vika mut kuitenkin... meidän koiralla on ollut maha muutaman päivän sekaisin ja siitä syystä on nukkunut yöt vessassa että on helppo siivota ja suihkuttaa lattia puhtaaksi jos tulee " vahinko" .

eilen illalla käytin koiran ulkona ja se teki tarpeensa normaalisti... katselin tunnin pari telkkaria ja kun menin itse nukkumaan koira nukkui tyytyväisen näköisenä eteisessä enkä raaskinut herättää sitä ja siirtää vessaan.

aamulla kun heräsin oli sit oksennusta kahdessa paikassa, löysempää ja vähän kiinteämpää paskia kolmessa paikassa (myös pitkin seiniä) ja pissaa kaksi lammikkoa! voitte vaan kuvitella mikä haju koko kämpässä on...

siinäpä sitten siivosin, yökkäilin ja itkin... oli kyllä paras äitienpäiväaamu ikinä!



ja kyllä, tänä iltana koira menee vessaan nukkumaan...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko koira tämänkin arvoinen.

Vierailija
2/7 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi pahasti sairas! älä todellakaan ala koiraa rankaisemaan!! ei kai se nyt tahallaan ole kakannut vaan on kipeä! keitä sille riisiä ja lähde pitkälle kävelylle!!!



voi KOIRA PARKAA!!! SÄÄÄLIIII :((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koiralle tehobactia tai vastaavaa, ei tommoinen pitkään jatkuva ripuli ole todellakaan normaalia. Kai koira on jo kauralima- tai vastaavalla ruokinnalla?

Vierailija
4/7 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo kivaa ole mutta ei varmastikaan kivaa koirallekaan!

Vierailija
5/7 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pirteänä koira nyt taas (emäntä vähän vähemmän pirteänä) ap

Vierailija
6/7 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sanoit, että on ollut löysällä jo muutaman päivän ja sit sanot syöneen eilen jotain huonoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ja sanoi olevan normaalia.

ap