Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset suhtautuvat niin negatiivisesti seksiä ostaviin miehiin?

Vierailija
07.01.2019 |

Miksi naiset suhtautuvat niin negatiivisesti mieheen joka on ostanut seksiä, jos mies ei ole samalla ollut parisuhteessa ja prostituoitu on myynyt seksiä vapaasta tahdostaan? Minusta on vain hienoa, että jotkut naiset myyvät rakkautta miehille, joilla sitä ei ole.

Kommentit (1170)

Vierailija
781/1170 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulisi ala-arvoinen olo naisena. Jos kerran mies ei ennenkään ole saanut seksiä naisilta vaan on täytynyt turvautua seksin ostamiseen, miksi minä sitten olen niin halpa että suostun hänen kanssaan sänkyyn ilmaiseksi? 

Mihin toi harhaluulo perustuu ettei saa muuten kuin maksamalla? Useimmat seksinostajathan ovat keski-ikäisiä isiä.

Vierailija
782/1170 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tämän ketjun perusteella seksiä ostaviin miehiin suhtaudutaan negatiivisesti ihan syystä.

Miksi? Eihän kukaan täällä seksiä ostanut mies ole sanonut halveksivansa naisia?

Onko tuo ainoa syy, joka tulee mieleen? En kirjoittanut halveksunnasta mitään, kyllähän seksin ostaja ja seksin ostamisen puoltaja tekee jotain paljon pahempaa kuin pelkästään halveksuu naisia. En tunne tällaisia ihmisiä enkä haluakaan tuntea. 839

Mitä pahaa on ostaa seksiä naiselta joka omasta vapaasta tahdostaan sitä tekee? Esim tämä 40v yh joka kirjoitti tänne. Tai se pariskunta joka on ollut il ja keskusteluohjelmissa. Tiia Forström.

Jos se ei ole tullut sulle lähemmäs tuhannen viestiketjun vastauksesta selväksi, niin tuskin minun vastaukseni sitä muuttaa. Parhaita vastauksia antavat ketjussa seksin ostajat itse. 839

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1170 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä vaivaa? Onko omat vanhemmat inhonneet toisiaan vai mistä olette saaneet niin vääristyneen kuvan parisuhteesta? Itse hyvässä ja rakastavassa perheessä eläneenä en voi käsittää.

Minä (tai kukaan muukaan nainen) en ole pillu. Olen ihminen ajatuksineni, tunteineni kaikkineni. Parisuhteessa on kyse sadasta eri asiasta, mutta ennen kaikkea rakkaudesta, välittämisestä, ystävyydestä, kumppanista jonka kanssa jaetaan niin hyvät kuin pahatkin päivät.

Vaalikaa kauniita asioita päässänne, älkää rumia. Tässä ketjussa on hirveän paljon rumaa.

Täti 49v

ts. mene töihin ja tuo tarpeeksi rahaa mun talouteen. Muuten "välitä" susta ja "rakasta" sua.

Kauniita asioita.

Vierailija
784/1170 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulisi ala-arvoinen olo naisena. Jos kerran mies ei ennenkään ole saanut seksiä naisilta vaan on täytynyt turvautua seksin ostamiseen, miksi minä sitten olen niin halpa että suostun hänen kanssaan sänkyyn ilmaiseksi? 

Kalliimpi pitää olla kuin píllua suoraan myyvä, oikeastaan reilusti kalliimpi. Eihän muu käy päinsä.

Vierailija
785/1170 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tämän ketjun perusteella seksiä ostaviin miehiin suhtaudutaan negatiivisesti ihan syystä.

Miksi? Eihän kukaan täällä seksiä ostanut mies ole sanonut halveksivansa naisia?

Onko tuo ainoa syy, joka tulee mieleen? En kirjoittanut halveksunnasta mitään, kyllähän seksin ostaja ja seksin ostamisen puoltaja tekee jotain paljon pahempaa kuin pelkästään halveksuu naisia. En tunne tällaisia ihmisiä enkä haluakaan tuntea. 839

Mitä pahaa on ostaa seksiä naiselta joka omasta vapaasta tahdostaan sitä tekee? Esim tämä 40v yh joka kirjoitti tänne. Tai se pariskunta joka on ollut il ja keskusteluohjelmissa. Tiia Forström.

Jos se ei ole tullut sulle lähemmäs tuhannen viestiketjun vastauksesta selväksi, niin tuskin minun vastaukseni sitä muuttaa. Parhaita vastauksia antavat ketjussa seksin ostajat itse. 839

Mites jos kysyttäisiin seksin myyjiltä myös?

Vierailija
786/1170 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sä suostukan. Sä vaadit maksun vaan epäsuorasti, erilaisella tavalla, mutta sun hintalappua on todennäköisesti sitä suoraan myyvää hintavampi.

Vierailija
787/1170 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten suurin fantasia näyttää olevan kelpaaminen miehille.

Millä logiikalla mies VIHAA JA HALVEKSUU prostituoitua jos ei kelpuuta sellaista parisuhteeseen?

Samalla logiikalla lyhyitä, pieninunaisia ja työttömiä miehiä vihataan naisten toimesta?

Mä sanoin etten kelpuuttaisi maksullisena toiminutta naista parisuhteeseen. Tää tulkitaan halveksunnaksi. Miksi?

Siksi, että tärkein asia naisille on se miten kelpaavia miehille ovat. Siis niillekin miehille ketä eivät itse haluaisi, niillekin pitäisi olla kelpaava. Koko muoti- ja kosmetiikkabisnes, ehkä koko maailman kaikkeus, pyörii sen ympärillä, että naiset koittavat kaunistautua ollekseen (vastakkaiselle sukupuolelle) kelpaavia.

Naisten rakkauskin on vähän kyseenalaista sillä sanonta "Mies haluaa olla rakastettu, nainen haluaa olla haluttu", pitää hyvin paikkaansa. Mies kiintyy aidosti naiseen, mutta jos nainen ei koe olevansa erityisesti jumaloitu/ihailtu/haluttu niin ei miehen rakkaudella ole mitään väliä. Ei nainen ole miehen takia siksi, että tätä haluaisi ja rakastaisi vaan siksi, että saisi kokea haluttavuuden tunteen itsessään.

Todella outoja juttuja kyllä sulla. 

Ei ole vaan noita on havaittu ja tutkittu jo aikoja sitten.

Vierailija
788/1170 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä vaivaa? Onko omat vanhemmat inhonneet toisiaan vai mistä olette saaneet niin vääristyneen kuvan parisuhteesta? Itse hyvässä ja rakastavassa perheessä eläneenä en voi käsittää.

Minä (tai kukaan muukaan nainen) en ole pillu. Olen ihminen ajatuksineni, tunteineni kaikkineni. Parisuhteessa on kyse sadasta eri asiasta, mutta ennen kaikkea rakkaudesta, välittämisestä, ystävyydestä, kumppanista jonka kanssa jaetaan niin hyvät kuin pahatkin päivät.

Vaalikaa kauniita asioita päässänne, älkää rumia. Tässä ketjussa on hirveän paljon rumaa.

Täti 49v

ts. mene töihin ja tuo tarpeeksi rahaa mun talouteen. Muuten "välitä" susta ja "rakasta" sua.

Kauniita asioita.

Miksi raha on sinulle jumala? Sekin on tosi ruma piirre ihmisessä, palvoa mammonaa.

Vierailija
789/1170 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten suurin fantasia näyttää olevan kelpaaminen miehille.

Millä logiikalla mies VIHAA JA HALVEKSUU prostituoitua jos ei kelpuuta sellaista parisuhteeseen?

Samalla logiikalla lyhyitä, pieninunaisia ja työttömiä miehiä vihataan naisten toimesta?

Mä sanoin etten kelpuuttaisi maksullisena toiminutta naista parisuhteeseen. Tää tulkitaan halveksunnaksi. Miksi?

Siksi, että tärkein asia naisille on se miten kelpaavia miehille ovat. Siis niillekin miehille ketä eivät itse haluaisi, niillekin pitäisi olla kelpaava. Koko muoti- ja kosmetiikkabisnes, ehkä koko maailman kaikkeus, pyörii sen ympärillä, että naiset koittavat kaunistautua ollekseen (vastakkaiselle sukupuolelle) kelpaavia.

Naisten rakkauskin on vähän kyseenalaista sillä sanonta "Mies haluaa olla rakastettu, nainen haluaa olla haluttu", pitää hyvin paikkaansa. Mies kiintyy aidosti naiseen, mutta jos nainen ei koe olevansa erityisesti jumaloitu/ihailtu/haluttu niin ei miehen rakkaudella ole mitään väliä. Ei nainen ole miehen takia siksi, että tätä haluaisi ja rakastaisi vaan siksi, että saisi kokea haluttavuuden tunteen itsessään.

On se kyllä mysteeri, että te naisten sielunelämän erikoisasiantuntijat olette vuodesta toiseen sinkkuina...

Ketke te? Ei minua tarvitse teititellä ja sinkku en ole.

Ps. nettiluuleminen henkilöistä on rasittavaa, anna olla jookos?

Vierailija
790/1170 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täti 49v

Kauniita asioita.

Miksi raha on sinulle jumala? Sekin on tosi ruma piirre ihmisessä, palvoa mammonaa.

Kummallekkohan se on jumala? Sille joka ahneuksissaan vaatii, että mies käy töissä tienaamassa rahaa, että kelpaa? Vai sille, joka ei käy töissä eikä odota sitä naiseltakaan, vaan hyväksyy sen, ettei nainenkaan käy töissä?

Vierailija
791/1170 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mies ei oikeastaan koskaan voi olla täysin varma, myykö nainen seksiä omasta tahdostaan vai jonkun muun. Suomessa on paljon ihmiskaupan uhreja, ulkomaista puhumattakaan. Thaimaassa huo.rissa käyvät omat aivan omanlaistaan saastaa.

Jos on aivan pomminvarmaa, että nainen on täysissä sielun ja ruumiin voimissa ja voisi saada elantonsa muutenkin kuin myymällä seksiä, prostituoidun luona käyminen on mielestäni ok. Tällainen tilanne on kuitenkin harvinainen.

Juuri näin. Jos mies on vaikka tehnyt diilin jonkun tutun naisen kanssa, josta voi oikeasti tietää varmasti ettei tämä ole esimerkiksi alaikäinen, pakotettu tai päihderiippuvainen, niin en näe mitään väärää.

Se, että nuori nainen kirjoittaa netissä olevansa 18-vuotias ja Ukrainasta tullut opiskelijatyttö, joka tarvitsee vain vähän shoppailurahaa, ei riitä varmistumaan siitä, etteikö oikeasti ole 16-vuotias parituksen uhri.

Usein siis ei tiedetä, eikä välitetä. Sellaisia miehiä halveksun.

Vierailija
792/1170 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa ei kysytty sitä.  839

Vierailija
793/1170 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse mitään kysyä, kyllähän seksin ostajat tietävät naisista kaiken. Niin seksiä myyvistä kuin kaikista muistakin naisista.

Vierailija
794/1170 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mies ei oikeastaan koskaan voi olla täysin varma, myykö nainen seksiä omasta tahdostaan vai jonkun muun. Suomessa on paljon ihmiskaupan uhreja, ulkomaista puhumattakaan. Thaimaassa huo.rissa käyvät omat aivan omanlaistaan saastaa.

Jos on aivan pomminvarmaa, että nainen on täysissä sielun ja ruumiin voimissa ja voisi saada elantonsa muutenkin kuin myymällä seksiä, prostituoidun luona käyminen on mielestäni ok. Tällainen tilanne on kuitenkin harvinainen.

Juuri näin. Jos mies on vaikka tehnyt diilin jonkun tutun naisen kanssa, josta voi oikeasti tietää varmasti ettei tämä ole esimerkiksi alaikäinen, pakotettu tai päihderiippuvainen, niin en näe mitään väärää.

Se, että nuori nainen kirjoittaa netissä olevansa 18-vuotias ja Ukrainasta tullut opiskelijatyttö, joka tarvitsee vain vähän shoppailurahaa, ei riitä varmistumaan siitä, etteikö oikeasti ole 16-vuotias parituksen uhri.

Oletko varma, että Virolainen (vaikka suomalsinen) mies joka tekee urakkasopimuksen remonttityöstä, tekee sen omasta tahdostaan eikä siksi että osaa sen ja saa siitä rahaa jonka voi maksaa velkojille eikä näin tule tapetuksi? Miksi ylipäätään oletat, että nainen ei voisi myydä sitä mitä osaa tehdä/myydä? Seksi ja pillu on suurinpiirtein maailman vanhin kauppatavara, ihan niinqu oikeasti. Totuus ei muutu vaikka kuin kiljuisit.

Vierailija
795/1170 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että Virolainen (vaikka suomalsinen) mies joka tekee urakkasopimuksen remonttityöstä, tekee sen omasta tahdostaan eikä siksi että osaa sen ja saa siitä rahaa jonka voi maksaa velkojille eikä näin tule tapetuksi? Miksi ylipäätään oletat, että nainen ei voisi myydä sitä mitä osaa tehdä/myydä? Seksi ja pillu on suurinpiirtein maailman vanhin kauppatavara, ihan niinqu oikeasti. Totuus ei muutu vaikka kuin kiljuisit.

On myyty aina seksiä, on varastettu, tapettu ja tehty paljon pahaa, mutta pahan tekeminen ei muutu hyväksi siksi, että niin on aina tehty ja tullaan tekemään.

Vierailija
796/1170 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko moraalisesti ylimielistä porukkaa täällä. Ajatella, että jotkut kuvittelevat omistavansa oikeudet kaikkien naisten kehoihin omiensa lisäksi. Jos kyseessä ei ole ihmiskauppa, mitä se teitä liikuttaa? 

Miehillä ei yleisesti ottaen ole yhtä tunnepitoista kosketuspintaa seksualisuuteen kuin naisilla, vaan pääpaino on enemmänkin visuaalisuudessa. Flirttailevat katsekontaktit ennen ja jälkeen seksin tuovat lämpimän afterglown, jolla jaksaa taas painaa arjen askareita hymyssä suin, mikä vika tässä on?  Jos tekee seksiä mieli, miksi pitäisi lähteä vartavasten baariin juuri siitä syystä yrittämään ''ansaita'' sitä? Ansaitsevatko naiset seksinsä?

Olen itse kohta kolmeakymmentä kolkuttelevana käynyt maksullisissa muutaman kerran, sekä tavannut muita, noin oman ikäisiä miehiä, jotka ovat myös ostaneet seksiä. Naisen viihtyminen seksissä tuo vastavuoroisesti myös itselleni tyydytystä, ja ilmeisen tyydyttäviä näyttelijöitä on osunut kohdalle. Tauteja ei myöskään löydy, testattu on.

Miksi seksityöstä ei ikinä kysytä heiltä joita tämä aihe koskee, eli seksityöntekijöiltä? Mitä ihmeen sanottavaa vauvapalstalaisilla voi olla tähän aiheeseen?

Tuolla aiemmin kirjoitin viestin, johon kukaan mies ei vastannut (paitsi vahvistamalla käsityksiäni): minua ällöttää miesten kaksinaismoralistinen asenne (ei tietenkään kaikkien). H**rittelua miehet käyttävät pahana loukkauksena tai ainakin sellaiseksi tarkoitettuna kaikkia naisia kohtaan ja seksityöläistä ei huolita parisuhteeseen. Seksityöläistä ei keskimäärin nähdä yhtä hyvänä kuin ketä tahansa ihmistä tai erityisesti naista.

Se seksiä ostavien miesten asenne siis, että seksityöläinen on huonompi nainen, on minua ällöttävä asia. En paheksu omasta halustaan seksiä myyviä tervepäisiä ihmisiä ja kuulen mielelläni heidän näkemyksiään. Voisin ystävystyä seksityöläisen kanssa, ei ole minulle heteronaisena mikään ongelma. 

Nämä tämän kaltaiset viestit sivuutetaan keskustelussa, kun on ilmeisesti liian vaikea ymmärtää, että erittäin moni nainen nimenomaan sympatiseeraa seksityöläistä ja pitää miesten asenteita heitä kohtaan kamalina. Muuttakaa asenteenne niin seksiä ostanut mies ei ole lähtökohtaisesti ällöttävä.

Tää nyt menee aina siihen että naiset pitävät seksityöntekijöitä aina uhreina. Ei jaksa vääntää asiasta koska ei naisten mieltä saa muutettua.

Kirjotin aiemmin etten itse voisi työskennellä hierojana, koska en kestäisi vieraiden koskettelua. Jollekkin varmasti mieluisa ammatti. Ihan hyvin myös seksin myynti voi olla mieluisaa jollekkin.

Eli siis väität, että pidän naisia uhreina, kun en pidä miesten asenteista heitä kohtaan? Väitteessäsi ei ole mitään logiikkaa. Ihan selvästi tuossa lainatussa viestissä kerron, että mulla ei ole mitään ongelmaa omasta halustaan seksityötä tekeviä kohtaan. Pidän heitä tasaveroisina ihmisinä.

On varmaan kauhean vaikea ymmärtää, että naiset eivät tässä ketjussa ole niitä, jotka kohtelevat seksityöläisiä vähempiarvoisina. Saati uhreina, poislukien OIKEASTI uhrit. Sitten sitä tulee luettua, mitä haluaisi minunkin ajattelevan... O_o

Missä kohtaa mies on sanonut halveksivansa maksullisia naisia? Eiköhän se huo rittelu ole enemmän halua loukata riidan aikana. Miksi nainen edes loukkaantuu jos häntä huoritellaan?

Koska, kuten Lompakko-Lasse on toistuvasti tuonut ilmi, normaali nainen ON yhden-asiakkaan-hörö, ainakin toivottavasti vain yhden. Siksi on erityisen tärkeää, että erottuu ns oikeista höröista, jotta yksinoikeus Lassen, tai no ei Lassen, mutta Pekan lompakkoon, tukeen ja työhön säilyisi. 

-Everything is about sex, except sex. Sex is about power.

On se vanha sitaatti, mutta tuosta puuttuu vielä "over men".

Vierailija
797/1170 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa maksullisten haastatteluja. Kantasuomalaisten. Eivät koe olevansa uhreja tai hyväksikäytettyjä. En itse ole maksanut seksistä suoraan!

Vierailija
798/1170 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuossa välissä oli satoja ylä/ala-nuolia, ja muuten vain muutamia? Oliko jotkut botti-verkostoillaan vahvistamassa omia mielipiteitä, vai oliko tämä linkattu jonnekin, normien luettavaksi hetkellisesti?

Vierailija
799/1170 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos mies on saanut seksiä monilta eri naisilta, mutta on silti myös ostanut sitä sen lisäksi? Kuten vaikka Loiri tai Donner, tai ihan normaali mies.

Vierailija
800/1170 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos panettaa - vedä käteen netissä on kaikki tarjolla

Jos haluaa naisen - käy treffeillä, juhlissa, tai tutustu muuten vain ihmisiin

Jos mies ei oo valmis suhteeseen -harrasta irtosuhteita baarissa

Jos ei halua liikaa säätöä baarisäätöjen kans,

-hanki seksisuhde semmoista haluavan naisen kanssa

Jos ei osaa mitään näistä hankkia tai pyytää saa olla mun puolesta ilman.