Miksi naiset suhtautuvat niin negatiivisesti seksiä ostaviin miehiin?
Miksi naiset suhtautuvat niin negatiivisesti mieheen joka on ostanut seksiä, jos mies ei ole samalla ollut parisuhteessa ja prostituoitu on myynyt seksiä vapaasta tahdostaan? Minusta on vain hienoa, että jotkut naiset myyvät rakkautta miehille, joilla sitä ei ole.
Kommentit (1170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi puhua kaikkien naisten puolesta, mutta näkemykseni on yksi muiden joukossa.
Prostituutiota vastaan minulla ei sinänsä ole mitään, kunhan kyse on täysi-ikäisistä, täydessä ymmärryksessä olevista ja vapaasta tahdostaan toimivista. Siitäkin huolimatta prostituoidut jotka tekevät sitä työtä oikeasti siksi että haluavat, ehkä jopa nauttivat siitä (eli käytännössä sugar babyt joilla on kaikki hyvin, mutta haluavat vain luksusta siihen päälle, ja voivat silti päättää itse mitä, milloin ja kenen kanssa tapahtuu), eivätkä vain helpottaakseen taloudellista ahdinkoaan, ovat varsinkin ulkomaisten seksityöntekijöiden joukossa harvassa. Koskaan ei voi asiakas tietää varmasti.
Mutta mitä mieltä olen sitten asiakkaista. Seksin ostamisessa kiteytyy kyseisen miehen mielenmaailma. Että seksi on jotain mitä ilman ei voi olla, vaan sitä on saatava vaikka rahalla. Ensinnäkin tämä osoittaa huonoa taloudellista ymmärrystä, koska seksiä ei ole mikään pakko ostaa. Ilmaiseksikin saa. Ja vaikka ei saisikaan (just nyt heti), niin ajatus siitä että elämä ilman seksiä on epämukavaa tai jopa ei elämisen arvoista, on suorastaan surullinen. Toisekseen seksi nähdään hyödykkeenä, jonka ei tarvitse merkitä mitään tunnetasolla, jossa ei tarvitse ottaa toista millään tavalla huomioon, eikä sen saamiseksi tarvitse nähdä vaivaa, käydä normaalia sosiaalista kanssakäymistä vaikka vastassa ei ole esine vaan toinen elävä ihminen. Tämä osoittaa tietynlaista tunnekylmyyttä, mikä on luonnollisesti luotaantyöntävää. En myöskään usko että tällainen henkilö voi olla hyvä rakastelija. Lisäksi seksissä on aina sukupuolitautien ja epätoivotun raskauden riski ehkäisynkin kanssa. Tällainen ei herätä luottamusta, eikä kunnioitusta. En alkaisi suhteeseen tällaisen miehen kanssa.
Eli lyhennettynä: myyminen on OK, ostaminen ei. Hurraa kaksoisstandardit.
Tarkalleen ottaenhan tuossa sanottiin että ilmaisen rahan vastaanottaminen ja sitten omasta halustaan ehkä(!) seksin antaminen on ok.
Eipä ainakaan ole sukupuolittunut kaksoisstandardi. : )Ah, my bad :)
Olisi pitänyt itsekin kirjoittaa hieman tarkemmin. Siis ok jos *nainen* myy ja ei ok jos *mies* ostaa. Pitäisikö vielä täsmentää lisää, että *suomalainen mies*. Ettei vaan jää possunreikiä :)
Ei ole väliä sukupuolella, eikä suomalaisuudella. Seksiä voi myydä kuka tahansa. Ja vähintää epäilyttävää sen osto on miten päin tahansa.
Kyllähän ihminen luontaisestikin pitää hieman arveluttavana toista ihmistä, joka näyttää toimivan aivan erilaisten arvojen mukaan. Sellainenhan voi olla monella muullakin tapaa arvaamaton. Seksin ostaminen kertoo suhtautumisesta naisiin ja seksiin, ja silloinhan tämä mies selkeästi kykenee suhtautumaan/suhtautuu naisiin esineinä ja seksiin palveluna - eihän sellaisen ihmisen kanssa halua suhdetta ja seksiä kuin ihminen, jolle itselleenkin mies on vain itsetyydytysväline.
Tällaisen miehen voisi aivan hyvin kuvitella kannattavan myös orjuutta tai naisten synnytyspakkoa, ihan mitä vain, koska "tällaista palvelua tarvitaan ja saavathan he jonkinlaisen korvauksen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jörn Donner seurusteli 60-luvulla monta vuotta maailman parhaimpiin kuuluvan naisnäyttelijän kanssa, joka on vielä vanhanakin kehunut aikaa Jörkan kanssa taivaalliseksi. Jörkka muutenkin ollut koko ikänsä naisten keskuudessa erittäin haluttu alfa. Mitä luulette, onko hän joskus reissuillaan hieman kokeillut maksullista, vai onko pysynyt visusti kilttinä poikana kun on kävellyt maksupaikan ohi?
Tämä vain huomiona noihin teidän stereotypioihinne seksin ostajista.
Toinen esimerkki: Tommy Tabermann. Ainakin sillä on se runo: "toinen pakeni köyhyttä ja toinen ikävää", jossa ymmäretään myyjää ja ostajaa yhtäläisesti.
Mikä Tommyn runokokoelma?
Vierailija kirjoitti:
Naiset tuomitsevat vaan omat mielikuvansa seksiä ostavista miehistä. Ei sitä päällepäin voi kenestäkään nähdä tai tietää, onko ostanut vai ei.
Olen ostanut seksiä monta kertaa, ennen kuin tutustuin vaimooni.
Mulle on ihan sama olenko sen takia "luuseri" jonkun mielestä, koska tunnen itseni ja tiedän miksi käyttäydyin niin.
Koska mulla oli niin paha torjutuksi tulemisen pelko, että en olisi kestänyt niitä tunteita, jos olisin joutunut random naisen torjumaksi. Mutta kyllä mulla silti oli seksiä naisten kanssa ihan vaan koska olen niin ihana, mutta niin harvoin kuitenkin.
Joten kiimaisena oli vaan mukava ja helppo esim työpäivän jälkeen mennä naimaan, enkä koe itseäni minkäänlaisena saastana ym.Myöhemmin sit pelot hälvenivät, kun ihan normaalia henkistä kehitystä tapahtui ja rohkaistuin ja tapasin lopulta vaimoni jne.
Ei kukaan ole koskaan tiennyt noista maksullisista, paitsi pari kaveria, ketkä itsekin ovat käyneet VAIKKA eivät ole ujoj yms. Ihan vaan hauskanpidon vuoksi!
Kaikilla meillä on naiset ym.Et ihan turhaan tuomitsette niin jyrkästi, maksullisissa voi käydä ihan millanen mies tahansa, eikä se sitä miestä pilaa.
Niin kyllähän omien pelkojen ja hauskanpidon takia on ihan hyväksyttävää käydä painamassa ihmiskaupan uhria, ihan sama miltä tästä prostitoidusta tuntuu.
Not.
Toivottavasti edes vaivaannuitte selvittämään että hän oli vapaaehtoisesti alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän ymmärtäväni miesten seksintarvetta. Ilman seksiä saan fyysisiä oireita: päätä särkee, paine alavatsalla kasvaa ihan kivuksikin asti, sydän hakkaa, hikoilen. Olen myös vihainen ja masentunut, kaikki alkaa tuntua turhalta. SILTI, missään tilanteessa, en voisi kuvitellakaan ostavani seksiä. Minulle on ensisijaisen tärkeää tietää, että seksikumppani haluaa seksiä kanssani myös. Ajatus, että voi vain ostaa toisen kehon käyttöönsä, on yksinkertaisesti oksettava ja vastoin moraaliani. Kyllä, olen parisuhteessa, mutta todellakaan aina en ole ollut ja olen joutunut ko. oireita kestämään vuositolkullakin. Mutta se on elämää. Kaikkea ei voi saada. Ihmiset jotka ostavat seksiä, ovat yksinkertaisesti iljettäviä, moraalittomia vätyksiä. Näen seksin ostamisen rahalla pakottamiseksi. Onneksi kaikilla on oikeus valita samoja arvoja noudattava puoliso.
Aina on helppo moralisoida ja kieltää ihmisiltä asioita mitkä itseään ei kiinnosta.
Taitaa suurempi syy mammojen iljetykseen olla se, että pelätään oman aviomiehen käyttävän näitä palveluja halutessaan ja seksillä kiristäminenkään ei oikeen onnistu.
Prostituioidut ovat kertoneet julkisesti,että suurin osa asiakkaista on keski-ikäisiä naimisissa olevia perheenisiä. Muutamalla klikkauksella miehelläsi on mahdollisuus valita satojen vaihtoehtojen joukosta sinua viehättävämpi seksikumppani tuosta vain ja et saa koskaan tietää asiaa. Et voi myöskään koskaan oikeasti tietää että onko hän käyttänyt sinua ennenkään näitä palveluja. Fiksut miehet jättävät nämä asiat kertomatta.
Ihmiskauppakortti on myös aivan turha syyllistyskeino. Tiedostava kuluttaja voi helposti valita myös kotimaista palvelua ja sitähän netissä riittää yllinkyllin ;)
Lisäksi on hauska tuo väite, ettei ammattilainen haluaisi harrastaa seksiä. Nehän jopa käyttää rahaa mainostamiseen, että tulkaa tulkaa nyt, harrastamaan kanssani seksiä!
:DDD
Vierailija kirjoitti:
Todellinen syy miksi naisia ärsyttää prostituutio, on se että naiselle seksi on vallankäytön väline. Antamalla seksiä nainen motivoi miestä antamaan naiselle kaiken haluamansa. Kyllähän se vituttaa, jos mies voi kiertää järjestelmän rahalla.
Tähän teoriaan ei onneksi usko kukaan muu kuin miehet, joilla on vaikeuksia saada sitä seksiä edes ostamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jörn Donner seurusteli 60-luvulla monta vuotta maailman parhaimpiin kuuluvan naisnäyttelijän kanssa, joka on vielä vanhanakin kehunut aikaa Jörkan kanssa taivaalliseksi. Jörkka muutenkin ollut koko ikänsä naisten keskuudessa erittäin haluttu alfa. Mitä luulette, onko hän joskus reissuillaan hieman kokeillut maksullista, vai onko pysynyt visusti kilttinä poikana kun on kävellyt maksupaikan ohi?
Tämä vain huomiona noihin teidän stereotypioihinne seksin ostajista.
Toinen esimerkki: Tommy Tabermann. Ainakin sillä on se runo: "toinen pakeni köyhyttä ja toinen ikävää", jossa ymmäretään myyjää ja ostajaa yhtäläisesti.
Mikä Tommyn runokokoelma?
Joku ihan ensimmäisistä. Jo 90-luvulla luin tuon ja se oli silloin jo mielestäni vanha kokoelma. Täytyy tällä viikolla etsiä kirjastosta jos löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän ymmärtäväni miesten seksintarvetta. Ilman seksiä saan fyysisiä oireita: päätä särkee, paine alavatsalla kasvaa ihan kivuksikin asti, sydän hakkaa, hikoilen. Olen myös vihainen ja masentunut, kaikki alkaa tuntua turhalta. SILTI, missään tilanteessa, en voisi kuvitellakaan ostavani seksiä. Minulle on ensisijaisen tärkeää tietää, että seksikumppani haluaa seksiä kanssani myös. Ajatus, että voi vain ostaa toisen kehon käyttöönsä, on yksinkertaisesti oksettava ja vastoin moraaliani. Kyllä, olen parisuhteessa, mutta todellakaan aina en ole ollut ja olen joutunut ko. oireita kestämään vuositolkullakin. Mutta se on elämää. Kaikkea ei voi saada. Ihmiset jotka ostavat seksiä, ovat yksinkertaisesti iljettäviä, moraalittomia vätyksiä. Näen seksin ostamisen rahalla pakottamiseksi. Onneksi kaikilla on oikeus valita samoja arvoja noudattava puoliso.
Aina on helppo moralisoida ja kieltää ihmisiltä asioita mitkä itseään ei kiinnosta.
Taitaa suurempi syy mammojen iljetykseen olla se, että pelätään oman aviomiehen käyttävän näitä palveluja halutessaan ja seksillä kiristäminenkään ei oikeen onnistu.
Prostituioidut ovat kertoneet julkisesti,että suurin osa asiakkaista on keski-ikäisiä naimisissa olevia perheenisiä. Muutamalla klikkauksella miehelläsi on mahdollisuus valita satojen vaihtoehtojen joukosta sinua viehättävämpi seksikumppani tuosta vain ja et saa koskaan tietää asiaa. Et voi myöskään koskaan oikeasti tietää että onko hän käyttänyt sinua ennenkään näitä palveluja. Fiksut miehet jättävät nämä asiat kertomatta.
Ihmiskauppakortti on myös aivan turha syyllistyskeino. Tiedostava kuluttaja voi helposti valita myös kotimaista palvelua ja sitähän netissä riittää yllinkyllin ;)
Ihan hirveesti pelottaa joo. Pyhä yksinkertaisuus näitä neronleimauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi on hauska tuo väite, ettei ammattilainen haluaisi harrastaa seksiä. Nehän jopa käyttää rahaa mainostamiseen, että tulkaa tulkaa nyt, harrastamaan kanssani seksiä!
On täysin eri asia haalia asiakkaita rahan takia kuin haluta vapaaehtoisesti harrastaa seksiä. Millainen idiootit&tti ei tajua eroa? Kieltämättä edellinen kommentti paljastaa kirjoittajasta oaljon- eikä mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa miehet, miksi prost. naisen kanssa voi harrastaa seksiä, mutta ei-prost. nainen joka on harrastanut paljon seksiä ei kelpaa teille?
Molempien kanssa voisi harrastaa seksiä, mutta eivät kelpaa suhteeseen. Jos noista jompikumpi on otettava suhteeseenkin, niin mielummin se ex-prost, joka nykyään siitä ammatista eläkkeellä. On ainakin tienannut toiminnallaan, ja luulisi ymmärtävän aika hyvin, mitä mies haluaa ja tarvitsee. Tuskin lahna menestyisi tuossa ammatissa.
Ällöttää, että mies on valmis tuikkasemaan naista, johon on ehkä jopa saman päivän aikana tuikkassut moni muukin. Ällöttää myös mies, joka haluaa harrastaa seksiä semmoisen kanssa, joka on jalat levällään vain rahasta. Myöskin se, että ei voi tietää onko se ostamasi "rakkaus" ihmiskaupan tulos. Ja kyllä, olen päättänyt parisuhteen, kun selvisi miehen käyneen maksullisella ennen meitä. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi, että normaalit saa ilmaiseksi ja hylkivät joutuu maksamaan? Kukaan itseään arvostava naine ei halua olla suhteessa miehen kanssa joka on niin luuseri, että joutuu maksamaan seksistä!
Miksi naisilla esintyy _raivoa_ "heikompitasoisia" miehiä kohtaan? Miten se on teiltä pois jos toisella ihmisellä on vino nenä tai huonot sosiaaliset taidot? Mitä ajattelisit jos miehet käyttäytyisivät jopa _raivokkaasti_ isokokoista tai maantieharmaa-hiukista naista kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysin eri asia haalia asiakkaita rahan takia kuin haluta vapaaehtoisesti harrastaa seksiä. Millainen idiootit&tti ei tajua eroa? Kieltämättä edellinen kommentti paljastaa kirjoittajasta oaljon- eikä mitään hyvää.
Sehän nimenomaan haluaa vapaaehtoisesti harrastaa sitä seksiä, tienatakseen sillä. Teidän puutteelliset argumentit paljastavat siis puutteellisen logiikan. Te yritätte saada toiminnasta pakotettua, vaikka se ei sitä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellinen syy miksi naisia ärsyttää prostituutio, on se että naiselle seksi on vallankäytön väline. Antamalla seksiä nainen motivoi miestä antamaan naiselle kaiken haluamansa. Kyllähän se vituttaa, jos mies voi kiertää järjestelmän rahalla.
Tähän teoriaan ei onneksi usko kukaan muu kuin miehet, joilla on vaikeuksia saada sitä seksiä edes ostamalla.
Jep. Ilmeisesti miehen pitää olla sängyssä täysin p@ska koska ei kykene ymmärtämään että nainenkin tarvitsee ja nauttii seksistä ilman välinearvoa tai vaihdantataloutta. Ja nainen käy yleensä töissä ansaitakseen itse rahaa ja ostaakseen itse haluamansa hyödykkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä suoraan käteistä vastaan myyvät ovat naisten mielestä väärällä tavalla maksullisia ja muille naisille uhka. Se on hyvää maksullisuutta, että vaatii mieheltä tarpeeksi tasaisia ja hyviä tuloja ja/tai varallisuutta, joilla sitten voi ostaa ostaa naisen epäsuorasti autoilla, omakotitaloilla, kesämökeillä ym., mutta se on taas väärää maksullisuutta, että ottaa rahat rehellisesti puhtaana käteen.
Suomessa miesten ja naisten työllisyysaste on jotakuinkin sama, joten merkillistä jos perheiden yhteistuumin hankkimat autot tai mökit ovat prostituutiota. Toisaalta logiikka ei taida olla vahva puolesi, jos pimeä työ on sitä että "ottaa rahat rehellisesti puhtaana käteen".
Mitä sille naisen eurolle tapahtui?
Se meni jo, kampaajalle, meikkikauppaan, dödöpulloihin ja jos on paksukin niin sen saa mahtumaan kenkiin. Jos nainen alkaa ostelemaan seksihepeniä, sillä on jo uusi mies.
Suomalaiset miehet ei juuri toosasta maksa. Esim italialaiset miehet käyttää ammattilaisten palveluja neljä kertaa enemmän ja thaimaalaiset kuusi kertaa.
Ei maksulliselle makseta pelkästään s-seurasta, vaan myös siitä että siitä naisesta pääsee touhuilun jälkeen kokonaan eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi, että normaalit saa ilmaiseksi ja hylkivät joutuu maksamaan? Kukaan itseään arvostava naine ei halua olla suhteessa miehen kanssa joka on niin luuseri, että joutuu maksamaan seksistä!
Miksi naisilla esintyy _raivoa_ "heikompitasoisia" miehiä kohtaan? Miten se on teiltä pois jos toisella ihmisellä on vino nenä tai huonot sosiaaliset taidot? Mitä ajattelisit jos miehet käyttäytyisivät jopa _raivokkaasti_ isokokoista tai maantieharmaa-hiukista naista kohtaan?
Miehetkän käyttäytyy juuri noin vähemmän kauniita naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tuomitsevat vaan omat mielikuvansa seksiä ostavista miehistä. Ei sitä päällepäin voi kenestäkään nähdä tai tietää, onko ostanut vai ei.
Olen ostanut seksiä monta kertaa, ennen kuin tutustuin vaimooni.
Mulle on ihan sama olenko sen takia "luuseri" jonkun mielestä, koska tunnen itseni ja tiedän miksi käyttäydyin niin.
Koska mulla oli niin paha torjutuksi tulemisen pelko, että en olisi kestänyt niitä tunteita, jos olisin joutunut random naisen torjumaksi. Mutta kyllä mulla silti oli seksiä naisten kanssa ihan vaan koska olen niin ihana, mutta niin harvoin kuitenkin.
Joten kiimaisena oli vaan mukava ja helppo esim työpäivän jälkeen mennä naimaan, enkä koe itseäni minkäänlaisena saastana ym.Myöhemmin sit pelot hälvenivät, kun ihan normaalia henkistä kehitystä tapahtui ja rohkaistuin ja tapasin lopulta vaimoni jne.
Ei kukaan ole koskaan tiennyt noista maksullisista, paitsi pari kaveria, ketkä itsekin ovat käyneet VAIKKA eivät ole ujoj yms. Ihan vaan hauskanpidon vuoksi!
Kaikilla meillä on naiset ym.Et ihan turhaan tuomitsette niin jyrkästi, maksullisissa voi käydä ihan millanen mies tahansa, eikä se sitä miestä pilaa.
Niin kyllähän omien pelkojen ja hauskanpidon takia on ihan hyväksyttävää käydä painamassa ihmiskaupan uhria, ihan sama miltä tästä prostitoidusta tuntuu.
Not.
Toivottavasti edes vaivaannuitte selvittämään että hän oli vapaaehtoisesti alalla.
Niinpä. Ennemmin suosittelisin näille hauskanpitäjille ja "yksinäisille", että laittaisivat itsestään myynti-ilmoituksen nettiin. Niin päin voisivat olla varmoja, ettei se toinen ole suhteessa se alisteinen.
Onks se fitnessmimmi mies vai muunsukupuolinen jos se ei kerran ole nainen? 😂