Suomalaisen on opittava katsomaan ihmisiä silmiin, ja huomioitava muut suomalaiset näin menestymme
Suomalaisten on vihdoinkin tultava esiin. Hyväksyttävä toinen suomalainen käytöksellään. Suomalaisen on opittava juttelemaan toisten kanssa, silloin olo helpottuu.
Mieliala paranee kun on jutellut vaikka niitä näitä tuiki tuntemattoman kanssa.
Minä olen saanut niin myönteistä palautetta ja olen myös oppinut moniua uusia asioita kun olen saanut ventovieraan suomalaisen pyydystettyä juttutuokioon.
Olen kokeillut myös keski-ikäisiä miehiä, ne on pahimpia jurottajia, mutta ei haittaa.
Kommentit (15)
Omituinen veto tuo keski-ikäiset miehet.
En varmasti hymyile jos ei hymyilytä.
Miksi alapeukutetaan positiivisia asioita? Alkaako täällä olemaan taas masennuspäivät?
Nyt oikeesti jokainen suomalainen saa ottaa ittestään niskasta kiinni! Olemme kohta menetettyjä ja hukutaan negatiivisuuteen.
Suomalaisilla on valitettavasti suunpielet alaspäin. Aina ollaan niin tylyn oloisia, että hirvittää.
Suomalaiset ovat paljon yksinään ja kaupassa käyntikin olisi hauska tapahtuma jos rupeaisi niitä näitä juttelemaan toisten kanssa.
Hirveän äänekkäitä on sopeutumisvaiheessa suomalaisiin, joten meidän tulisi enemmän hyväksyä toisiamme.
No ei ole opittava. Mikään laki ei sellaiseen velvoita, joten me erakkoluonteet saamme edelleen kaikessa rauhassa olla katsomatta ihmisiä ja vältellen kaikkea kommunikaatiota niiden kanssa. Mielialani on hyvä aina kun saan olla riittävästi rauhassa.
Ap kyllä kuulostaa kaltaiselleni ihmiselle lähinnä painajaiselta. Siis täysin toisen mieltymyksistä välinpitämätön tyyppi, joka huomaa kyllä toisen välttelevät eleet, mutta ylimielisesti toteaa "sehän on vain paha jurottaja, ei haittaa" ja jatkaa ärsyttävää lähestymistään. Nämä tällaiset on niitä, että kun koiralenkillä tulee jo kaukaa vastaan, kierrän vaikka minkä lisälenkin välttääkseni sen että joudun ylisosiaalisen kanssa vastakkain. Minä kun EN halua tervehtiä, jutella tms.
Vierailija kirjoitti:
Omituinen veto tuo keski-ikäiset miehet.
laitoin ehkä korostetusti. Keski-ikäiset viuhtoo ja huitoo eteenpäin ja on tiukka ilme päällä. Ovat olemukseltaan kiireisiä. Kun on kiire ei voi olla mitenkään ystävällisen näköinen, eikä kohtelias.
Erakkoluonteet ovat sairaalloisia, ja joskus pimahtaa.
Kyllä kuitenkin voi tervehtiä ja katsoa toista ihmistä silmiin.
Ulkomailla tuntemattomat tervehtivät vataantullessaan jos on samalta alueelta, muissakin tapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla on valitettavasti suunpielet alaspäin. Aina ollaan niin tylyn oloisia, että hirvittää.
Suomalaiset ovat paljon yksinään ja kaupassa käyntikin olisi hauska tapahtuma jos rupeaisi niitä näitä juttelemaan toisten kanssa.
Hirveän äänekkäitä on sopeutumisvaiheessa suomalaisiin, joten meidän tulisi enemmän hyväksyä toisiamme.
Minulla on suupielet alaspäin sen vuoksi, että naamani vain on sellainen peruslukemilla. Kaupassa ja muualla kuljen ajatuksissani, enkä välttämättä ole yhtään huonolla tuulella, vaikka siltä ehkä näyttää.
Minä haluan olla ajatuksissani, enkä missään tapauksessa tahdo jutella niitä näitä kenenkään kanssa. Ymmärrän kyllä, että sinä saat iloa ja virtaa tuntemattomille höpöttämisestä, mutta minulle sellainen on vain turhaa ja kiusallista. Jos tarvitset apua tai neuvoja, minä autan oikein mielelläni, mutta ajantappamiseen en kaipaa lörpötystä vaan ajattelurauhaa.
Suomi on siitä hieno maa, että täällä ei ainakaan vapaa-aikanaan tarvitse esittää muuta kuin oikeasti on. Se sinun on vain hyväksyttävä, tai sitten mentävä kultturipiireihin, joissa viihdyt paremmin.
Minulla on silmissä synnynnäinen vamma, mutaatio. Kiusattu on vuosia sen takia. Olen täysi hirviö muiden mielistä. Ei huvita paljon katsella muita silmiin, kun näkee pelkkää inhoa katseesta.
Vierailija kirjoitti:
Erakkoluonteet ovat sairaalloisia, ja joskus pimahtaa.
No jos sosiaaliset liikaa alkaa ahdistella eivätkä kunnioita toisten yksityisyyden tarvetta, tiedä vaikka pimahtaisikin. Tähän asti Suomessa on onneksi saanut olla varsin rauhassa.
Miksi pitäisi jutella jollekkin tuntemattomalle? Tai tervehtiä? En edes tiedä, kuka naapurissani asuu saati tervehdi heitä jos satun näkemään. Oma lauma, ystävät, perhe, tuttavat siinä sivussa. Muista ei niin väliä, mutta perus kohtelias olen. Saa luvan riittää.
Sitä minäkin, halpaa ja hyvää keino saada kansa hyvinvoivaksi. Täällä alkaa olemaan jo liian kurjaa!
Tein viimeiksi keskustelu siitä että palstan fiilis on parantunut, monet hehkuttivat saman. Miksi? Koska ihmiset on alkanut vilpittömästi vasta toisilleen arvokkaasti ja kauniisti. Itsekkin uskallan ehkä taas ruveta käymään täällä.
Palsta on aiheuttanut valtavaa masennusta ja usko ihmisiin mennyt. Se vinoilun ja ilkeilyn määrä täällä on ollut todella huolestuttavaa.
heti kun otetaan nätisti huomioon niin mieliala kohenee. Miksi ei tätä haluta millään ymmärtää Suomessa? Ei maksa mitään