Mitä sanoisit takas jos naapurin mukula toteaisi yhtäkkiä sinua katsellessa 'hyi, sä olet ruma'?
Sitten muksun äiti vaan naurahtaisi vieressä sille kommentille ja sanoisi 'noh noh ei saa sanoa noin' ja taas äiti naurahtaisi kommentille.
Kommentit (48)
Mun lapsi sanoi noin yhteen väliin ihmisistä. Kielloista ja nuhteluista huolimatta. Aloin itse vastatahänelle, että ”Kiitos samoin, niin sinäkin.” Sitten hänelle tuli itku ja sen jälkeen käytiin taas läpi miksi noin ei sanota ja miltä se tuntuu siitä kenelle noin sanoo. Loppui suht nopeasti.
Ei välttämättä ohi mennessä sanoisi mitään mutta kun muutakin paljon pahempaa käytöshäiriötä löytyy myös vanhemmista joiden takia partiotakin on myös hankittu paikalle,
Eteenpäin menee; kunnan sosiaaliyksikkö, isännöinti, muut viranomaistahot, niin se etenee. Ei kakara yllytä vanhempiaan pahoinpitelyyn, kotirauhan häirintään, kunnianloukkaukseen, yms.
Näitä on myös pikkutyttösiä jotka huutavat ikkunasta ohikulkevia ""toi on kyllä pedofiili".
- "mikset mene antamaan turp... Sille, -se nostelee kyllä painoja"...
-"vitt, mä inhoon sitä".. Pihalla huutoa
Kalliiksi tulee lapsiperheelle häirintä.
En alkaisi mihinkään sanailuun jonkun typerän penskan ja vielä typerämmän äitinsä kanssa. Joko en sanoisi mitään tai sanoisin ”Vai niin” ja poistuisin paikalta.
Ei välttämättä ohi mennessä sanoisi mitään mutta kun muutakin paljon pahempaa käytöshäiriötä löytyy myös vanhemmista joiden takia partiotakin on myös hankittu paikalle,
Eteenpäin menee; kunnan sosiaaliyksikkö, isännöinti, muut viranomaistahot, niin se etenee. Ei kakara yllytä vanhempiaan pahoinpitelyyn, kotirauhan häirintään, kunnianloukkaukseen, yms.
Näitä on myös pikkutyttösiä jotka huutavat ikkunasta ohikulkevia ""toi on kyllä pedofiili".
- "mikset mene antamaan turp... Sille, -se nostelee kyllä painoja"...
-"vitt, mä inhoon sitä".. Pihalla huutoa
Kalliiksi tulee lapsiperheelle häirintä.
"Onneksi en kuitenkaan yhtä ruma kuin sinun äitisi"
(jos olisin oikein ilkeällä päällä)
Sanoisin vaan että ihan olet ulkonäöllisesti äitiisi tullut, samanlainen sekasikiö olet. Ja nauraisin hihi hih hih!
Kakara tulee usein toistuessaan ns. Tyhmän rohkeammaksi ja,häirintö saa uusia muotoja (kun saa mellastaa miten huvittaa). Siksi se on syytä lopetuttaa mikäli vanhemmat eivät sitä tajua.
Sanoisin että tiesitkös sen että rumuus voi tarttua ja lähtisin ajamaan kakaraa takaa zombi-ilme päällä ja öristen.
Sanoisin että niinhän me kaikki, kauneus on katsojan silmässä ja rumuus sydämessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisin pennulle kunnolla tukkapöllyä ja sanoisin, että anti olla stanan vaahtosammutin viimeinen kerta kun haukut ihmisiä rumaksi. Tässä vaiheessa äitinsä todennäköisesti kävisi minuun käsiksi, joten itsepuolustuksena kuristaisin sen tajuttomaksi.
Sulla on ollu vissiin aika huono kasvatus.
Ennen vanhaan lapset osattiin pitää ruodussa, eikä tuossa ei olisi ollut mitään ihmeellistä. Luultavasti se naapuriäiti olisi itse hoitanut tuon tukistamisen. Nyt sekin pitää itse tehdä.
En mitään kai.
Mulle kävi kaupassa niin, että aivan ventovieras noin 3-vuotias tyttö itki ja huusi: äiti toi täti löi minua.?? Ihmiset tuijotti. 😁 En kyllä osannut tehdä mitään, kun tuijotin vaan suu auki ja mietin, onkohan kaikki noillakaan kunnossa.
No äitinsä sanoi, että ei kai sentään lyönyt.
Niinhän ne sanoo, jotta totuus tulee lapsen suusta. Sitä ei olis tyhmä huomannut ja viisas ei olis ääneen virkannut.
Vuosia sitten kaupassa joku kakara sanoi mulle noin. Ja vieläpä löi. Eihän sellasen lyönti miltään tuntunut, mutta olin niin ällistynyt etten osannut sanoa mitään vaan lähdin pois. Äitinsä hymisteli jotain taustalla, mutta ei sanonut kullannupulleen mitään. Kieltämättä tuli kyllä paha mieli.
T. ruma täti
Polvistuisin lapsen naaman tasolle ja sanoisin kauniisti silmät kiiluen: Niin olenkin, tällainen rusinanaama sinustakin tulee sitten isona joskus kun olet tehnyt muutaman vttumaisen kakaran ja tehnyt hlvetin pskaa työtä 35-vuotta pienellä palkalla ja mies vaan vttuilee kotona kun ei ole tarpeeksi alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin pennulle kunnolla tukkapöllyä ja sanoisin, että anti olla stanan vaahtosammutin viimeinen kerta kun haukut ihmisiä rumaksi. Tässä vaiheessa äitinsä todennäköisesti kävisi minuun käsiksi, joten itsepuolustuksena kuristaisin sen tajuttomaksi.
Päivän naurut 👍
Ei lapset sano noin koskaan. Känniläisten aikuisten suusta oon kuullut, joskaan en itseeni kohdistuen.
Mitä sitten? So what?