Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla aktiivisuusranneke/älykello?

Vierailija
06.01.2019 |

Mihin käytät kyseistä laitetta ja koetko sen hyödylliseksi? Oliko kannattava hankinta vai menivätkö rahat hukkaan? Minkämerkkinen laite sinulla on käytössä?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyytyväinen olen ollut Samsungiini. Näkee verenpaineen, pulssin, ekg:n, jotka on ne tärkeimmät.  Unen seurantakin on aika kätevä ja näkee kuinka pitkän matkan sitä on päivässä tultu käveltyä.

Vierailija
62/80 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan ajan askelmittari riittää. Se on hyvin kannustava, eikä levittele sijainti tietojani. Puolivuosittain lasken päivän kävelyjen keskiarvon. Haaveena olisi, että se hieman nousisi tai pysyisi samana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi halvin malli ollu kuin 29,00 ja olen kyllä kuukauden kokemuksella todella tyytyväinen. Akun kesto mahtava kun tarvinut ladata vaan kaksi kertaa. Metalli runko hyvä noihin muovi härpäkkeisiin verrattuna.

Vierailija
64/80 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuin omastani, kun huomasin, ettei niiden tekemää vakoilua voi estää. Jos hankkii Linukselle, niin ehkä, tai jos ei ole nettiin liitettävä jopa missään vaiheessa, tai on joku yksityisyyttä suojeleva taho tehnyt sellaisen älykellon ohjelman ja kellon siltä osin, joku vuosi.

Vierailija
65/80 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sekä Suunto, Apple Watch että Polar. Applea käytin tosi pitkään ainoana kellona ja ajattelin jonkin aikaa, etten mitään muuta haluakaan. Lopulta kuitenkin kyllästyin siihen, ettei akku kestä mitään. Jos lähden vaikka koko päivän vaellukselle ja haluan mitata suorituksen katsoakseni reittiä, kulutusta, matkaa ja aikaa myöhemmin puhelimesta, akku loppuu taatusti ennen kuin olen perillä. Niinpä otan pitemmille reissuille mukaan nykyään Suunnon. Muutenkin Apple Warchin käyttö on pikku hiljaa jäänyt lähes kokonaan. Polarin sain lahjaksi ja se on näistä tavallaan urheilukäyttöön monipuolisin, mutta Suunto on ulkonäöltään omaa silmääni miellyttävin.

Monille ei-niin-urheilullisille ihan halpakin aktiivisuusranneke on hyvä vaihtoehto. Esimerkiksi sihteerini on nyt parin vuoden ajan kävellyt kaikki portaat ja pienet matkat, jotka teki ennen raitiovaunulla, ihan vain sen takia että saa päivän askeltavoitteensa täyteen (kello mittaa). Hänelle se on ollut valtavan hyödyllistä terveyden ja vireyden kannalta.

Haluaisitko vaihtaa sihteerisi nuorempaan ja hyväkuntoisempaan? Vai miksi hänet piti mainita, kun ei liity otsikkoon mitenkään?

Vierailija
66/80 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun normaalia kelloa ei tarvii kiikuttaa kaksi kertaa viikossa laturissa. Jos siihen saa lisäominaisuuksia ilman nettiä ja hyvällä pariston kestävyydellä, niin se on eri asia.

Vierailija
67/80 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikilla nuoremmilla naisilla on älykello.

Vierailija
68/80 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oura

Vierailija
69/80 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilukello, joka mittaa myös aktiivisuutta. Ei sitä enää tarvitsisi seurata, koska tiedän liikkuvani tarpeeksi. Unenseurannasta on ollut hyötyä siinä mielessä, että on oppinut että liian myöhään lenkillä käynti tahtoo häiritä unia.

Vierailija
70/80 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
71/80 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on polarin urheilukello. Seuraan paljonko tulee askeleita, sykettä, treenejä ja välillä tutkailen yöunta. Ja tietysti katson paljonko kello on. Oon tyytyväinen tähän ja funtsailin tovin ennen kuin ostin sen.

Vierailija
72/80 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena voi sanoa, että monet naiset saattavat käyttää älykelloa moniin tarkoituksiin. Älykello voi auttaa heitä seuraamaan fyysistä aktiivisuuttaan, hallitsemaan viestejään ja ilmoituksiaan, seuraamaan untaan ja jopa monitoroimaan terveyttään, esimerkiksi kuukautisten seurantaan. Katso täältä vielä lisää - https://maidonkeraaja.fi/paras-alykello-naiselle/

Vierailija
73/80 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut 10 vuotta jokin mittari. Viimeiset 4 vuotta Polarin Vantage. En mitenkään erityisemmin tietoja tutkaile tai niistä stressaa, kun harvoin niissä on mitään normaalista poikkeavaa. Kunto ja suorituskyky on toki noussut, mutten noudata mitään ohjelmaa niin se tapahtuu hitaasti.

Vierailija
74/80 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus polarin m430. Tyylikäs ja roiskeen kestävä yms mutta se näyttö karu ja huonosti näkyvä. Suositelkaa älykelloa nimenomaan unen seurantaan hyvää. Suunto kelloissa taas on isompi näyttö mutta akku kestää huonommin. Polarilla on ne omat sovellukset pakolliset mutta akku kestää hyvin

Vierailija
75/80 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy Suomessa harvinaisempi Amazfit T-Rex 2, rakennettu sotilasstandardien mukaan https://www.verkkokauppa.com/fi/product/818947/Amazfit-T-Rex-2-alykello…

Käytän askelten, unen, sykkeen ja urheilusuoritusten seuraamiseen. Mä nauran näille tunnetuimpien merkkien akunkestoille, tämä kestää heittämällä 24 vrk. Uusi T-Rex 3 vielä pätevämpi vekotin.

Vierailija
76/80 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut muutaman vuoden kaapissa. Ei kiinnostanut enää kytätä kaloreita ja kilometrejä. 

Vierailija
77/80 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku 30€ ranneke. Hankin ihan vain vedenpitäväksi kelloksi ja askelmittariksi, mutta olen tykästynyt myös siihen "Etsi puhelin " -toimintoon ja siihen, että värisee ranteessa kun on puhelu tai viesti tulossa (kun ei hiljaisella olevasta puhelimesta aina huomaa). Muita toimintoja en juuri käytä. Tykkään myös siitä, että on kevyt, kapea eikä hiosta (on ranteessa aina paitsi latauksessa ollessa). Akun lataan noin kerran viikossa.

Vierailija
78/80 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole moista härpäkettä. En ole vielä keksinyt, mihin sellaista tarvitsen.

Harrastan maantiepyöräilyä, enkä ole siinäkään vielä keksinyt, mihin tarvitsisin "ajotietokonetta". Lidlin vitosen mittari riittää täysin.

Taidan olla boomeri.

Vierailija
79/80 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Polarin simppelein malli. Hankin sen jostain alennusmyynnistä ennen kaikkea sykkeen seurantaan, kun syke saattoi heitellä niin villisti. On täyttänyt tehtävänsä hyvin, ja on ollut mielenkiintoista seurata myös askelmääriä, kilometrejä ja aktiivista aikaa. Ei se läheskään kaikkea tiedä, mutta noissa on on paikallaan.

Vierailija
80/80 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin hommata huawei watch fit 4 kellon. Kuitenkin tarkempaan miettiessä tajusin, etten tarviikkaan koko kelloa. Olen joskus aiemmin omistanut älykellon ja silloin se oli ihan siisti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme