Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidä hiuksista huolta, kun vanhenet, älä leikkaa!

Vierailija
06.01.2019 |

Opettele käyttämään suoristusrautaa ja lämpösuojaa. Hanki hyvät hoitoaineet ja hiusöljy. Ei ole mitään kauniimpaa kuin keski-ikäinen nainen, jolla pitkä hyväkuntoinen tukka.

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies, jolla on joku pitkätukka-fetissi. Rauhoitu ja anna meidän olla sellaisia kuin haluamme! Minulla oli pitkät, paksut, luonnostaan taipuisat hiukset, jotka leikkautin lyhyiksi muutama vuosi sitten. Ovat upean näköiset näinkin, sori vaan jos sinulla ei ota eteen.

N54

Olen kolmekymppinen nainen, jolla pitkä ja ohut, lasimainen tukka. Saat olla sellainen kuin haluat, mutta kannustan useampia naisia säilyttämään pitkän tukan. Varsinkin jos syy on vain se, että ”kasvot alkaneet roikkumaan”. Ei se lyhyt tukka tee muuta kuin korostaa asiaa. Ap

Puhutaan sitten uudestaan kun olet viisikymppinen roikkuvalla naamalla ja lirutukalla ;)

Ei kaikilla ole vielä 6-kymppisenäkään liruhiuksia eikä roikkuvia leukaperiä.

Ei tietenkään, mutta toivon että ap:lla on kun hän niin kovin hyvin tietää että oikeat aineet vain käyttöön ja simsalabim taas näyttää kolmekymppiseltä. Ja tähän ;)

Vierailija
82/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies, jolla on joku pitkätukka-fetissi. Rauhoitu ja anna meidän olla sellaisia kuin haluamme! Minulla oli pitkät, paksut, luonnostaan taipuisat hiukset, jotka leikkautin lyhyiksi muutama vuosi sitten. Ovat upean näköiset näinkin, sori vaan jos sinulla ei ota eteen.

N54

Olen kolmekymppinen nainen, jolla pitkä ja ohut, lasimainen tukka. Saat olla sellainen kuin haluat, mutta kannustan useampia naisia säilyttämään pitkän tukan. Varsinkin jos syy on vain se, että ”kasvot alkaneet roikkumaan”. Ei se lyhyt tukka tee muuta kuin korostaa asiaa. Ap

Puhutaan sitten uudestaan kun olet viisikymppinen roikkuvalla naamalla ja lirutukalla ;)

Voit jo nyt puhua kohta 70-vuotiaalle äidilleni, jolla sama hiuslaatu kuin minulla ja joka ei ole leikannut hiuksiaan. Hän jos kuka on kaunis. Ap

Kauneus on katsojan silmässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N54

Voit jo nyt puhua kohta 70-vuotiaalle äidilleni, jolla sama hiuslaatu kuin minulla ja joka ei ole leikannut hiuksiaan. Hän jos kuka on kaunis. Ap

Aa, onko hänen kauneutensa hyvien aineiden ansiota?

Vierailija
84/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravinto on tärkein, muistetaan suödä tarpeeksi rasvaa ja vitamiineja.

Muna päivässä tekee ihmeitä ;-)

Pitkistä hiuksista en luovu enää, nuorena piti kerran kokeilla lyhyttäkin.

Vierailija
85/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jottei jäisi epäselvyyksiä, en tarkoita pitkällä tukalla mitään alaselkään yltävää poninharjaa. Esim. tämä on mielestäni pitkä ja naisellinen hiusmalli: https://yourjournee.com/wp-content/uploads/2018/06/23260118-long-bob-ha…

Tämä taas ei:

http://3.bp.blogspot.com/_bgmcQYJiWGE/TRqTjqesKBI/AAAAAAAAFV0/kXtF9vGsq…

Ap

Vierailija
86/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyitä, malliin leikattuja hiuksia joutuu leikkauttamaan usein, jos haluaa niiden pysyvän tyylikkäässä mallissaan. Kalliiksi tulevat. Niitä pitää yleensä myös laittaa joka aamu töihin lähtiessä. Helpompia hiuksia ei ole kuin pitkät hiukset. Peset ja annat kuivua ilman föönejä, harjaat ja laitat poninhännälle aamulla töihin lähtiessä. Ei mene kampaus pilalle, vaikka joutuu lakinkin laittamaan näillä keleillä päähän. Niistä saa myös kauniita kampauksia, jos sellaiseen on tarvetta.

Pakkoko niitä on parturissa aina nipsiä, kevyt tasaus välillä ja sit välillä malliin palaus. Lyhyillä tukilla joko raudalla nopeasti suoraksi, max 5 min ja tai itse suihkin muotoilevat vettä, rutistellaan kihsrsksi ja siinä se. Alle minuutti.

Tuo sun kuvailema helppo hoitoisuus onnistuu vain paksuilla ja suorilla hiuksilla, jos yhtään kiharaa, kuten monilla, se on vaan hamppupehko ponnarilla , ei nätti yhtään. Ja ihan samoin hyppää pystyyn pipon jäljiltä kuin lyhyilläkin.

Ja kukaan ei niitä kauniita kampauksia tee kuin hyyyyvin harvoin, 99% se tukka on vaan ponnarilla tai nutturalla.

Reilusti yli 6-kymppisellä työkaverillani on pitkät, osittain jo harmaantuneet luonnonkiharat hiukset poninhännällä. Hän näyttää todella kauniilta eikä mitään hamppukasalta.

Vierailija
87/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N54

No siis hänellä on sellaista kosteussuihketta, jota laittaa joka päivä. Se silottaa hiuksen. Muuten sitten kauneus varmaan runsaan ulkoilun ja terveellisten elämäntapojen tulosta. Ap

Vierailija
88/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jottei jäisi epäselvyyksiä, en tarkoita pitkällä tukalla mitään alaselkään yltävää poninharjaa. Esim. tämä on mielestäni pitkä ja naisellinen hiusmalli: https://yourjournee.com/wp-content/uploads/2018/06/23260118-long-bob-ha…

Tämä taas ei:

Ap

Niin, sinun mielestäsi.

Minäkin sanon mielipiteeni ja tuo alempikin mielestäni on oikein nätti ja naisellinen malli.

Jokainen tyylillään ja omalla maullaan.

Vierailija
89/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä taas ei:

Ap

Niin, sinun mielestäsi.

Minäkin sanon mielipiteeni ja tuo alempikin mielestäni on oikein nätti ja naisellinen malli.

Jokainen tyylillään ja omalla maullaan.

No näinhän se on tietysti :) Makuja on erilaisia. Ap

Vierailija
90/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N54

No siis hänellä on sellaista kosteussuihketta, jota laittaa joka päivä. Se silottaa hiuksen. Muuten sitten kauneus varmaan runsaan ulkoilun ja terveellisten elämäntapojen tulosta. Ap

Geeneillähän ei ole mitään vaikutusta? Varsinkin kun teillä oli samanlainen tukka?

Muakin kiinnostaa miten ap kokee olevansa pätevä väittämään että haurastuvan tukan saa kuntoon oikeilla aineilla ja elintavoilla, kerta hänen ei ole tarvinnut taistella haurastumista vastaan?

Vierailija
91/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmin mahdollinen aihe riidellä. Ap:kin varmaan ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia ja siihen, millaiset hiukset toimivat, vaikuttaa myös persoona.

Vierailija
92/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmin mahdollinen aihe riidellä. Ap:kin varmaan ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia ja siihen, millaiset hiukset toimivat, vaikuttaa myös persoona.

Joo just näin. Sikäli olen samaa mieltä, että tilanteita ja ihmisiä on erilaisia. Lähinnä tämä aloitus on heille, jotka ovat ajatelleet, että hiukset ”pitäisi” leikata tietyn iän jälkeen tai kuvittelevat, ettei ohuehko hius voisi näyttää hyvältä pitkänä. Tosiaan, paljon on tehtävissä.

Kansainvälisiä eroja on ja meillä se yleisnäkymä tuolla kadulla on sellainen, että keski-ikäisillä naisilla on lyhyttä tukkaa. Ei meillä sen hauraammat hiukset ole, kuin vaikka länsinaapurissa. Ap

Vierailija
93/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaikkia pituuksia, tukka on paksu ja kiiltävä. Tykkään puolipitkästä eniten, sopii mulle parhaiten. Tyylillä on kiva leikitellä, kuka haluaa näyttää samalta 20v??? Just leikkautin sellasen vähän ysärityylisen polkan, kaula näkyy vähän. Tosi fresh ja sopii mulle hyvin, siroihin kasvoihin sopii. Tekee mut kuulemma paljon nuoremman näköiseksi ;).

Pitkä tukka voi olla tylsä, itellä se oli aina kiinni. Muuten roikkui suussa yms oli tiellä ja muutenkin raskaan näköinen. Joillekin sopii! Kokonaisuus ratkaisee ,ei pelkkä hiusten pituus.

Vierailija
94/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyitä, malliin leikattuja hiuksia joutuu leikkauttamaan usein, jos haluaa niiden pysyvän tyylikkäässä mallissaan. Kalliiksi tulevat. Niitä pitää yleensä myös laittaa joka aamu töihin lähtiessä. Helpompia hiuksia ei ole kuin pitkät hiukset. Peset ja annat kuivua ilman föönejä, harjaat ja laitat poninhännälle aamulla töihin lähtiessä. Ei mene kampaus pilalle, vaikka joutuu lakinkin laittamaan näillä keleillä päähän. Niistä saa myös kauniita kampauksia, jos sellaiseen on tarvetta.

Pakkoko niitä on parturissa aina nipsiä, kevyt tasaus välillä ja sit välillä malliin palaus. Lyhyillä tukilla joko raudalla nopeasti suoraksi, max 5 min ja tai itse suihkin muotoilevat vettä, rutistellaan kihsrsksi ja siinä se. Alle minuutti.

Tuo sun kuvailema helppo hoitoisuus onnistuu vain paksuilla ja suorilla hiuksilla, jos yhtään kiharaa, kuten monilla, se on vaan hamppupehko ponnarilla , ei nätti yhtään. Ja ihan samoin hyppää pystyyn pipon jäljiltä kuin lyhyilläkin.

Ja kukaan ei niitä kauniita kampauksia tee kuin hyyyyvin harvoin, 99% se tukka on vaan ponnarilla tai nutturalla.

Reilusti yli 6-kymppisellä työkaverillani on pitkät, osittain jo harmaantuneet luonnonkiharat hiukset poninhännällä. Hän näyttää todella kauniilta eikä mitään hamppukasalta.

Sitten se tekee niille tasan tarkkaan muutakin kuin vaan harjaa ja antaa kuivua.

Minulla on luonnonkiharat hiukset ja jotta ne näyttää hyvältä, niitä harjataan KAUAN, käytännössä kunnes kuivuu, joka kestää kauan. Suihkutellaan hoitavia ja takunesto aineita (jotka on kyl yhtä tyhjän kanssa). Suihkussa käytät kalliita hoitovoiteita, normi hoitoaineet on vitsi, eivätkä auta. Monesti suoristus ettei ihan villiinny pienestä tuulenpuuskasta.

Ikinä ei lyhyt tukka vaatinut näin paljon aikaa, rahaa ja vaivaa kuin pitkä.

Vierailija
95/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun hiukseni ovat hyväkuntoiset mutta pitkät eivät ole olleet ikinä. Tämä hyväkuntoinen hiirenhäntä olis aika naurettava pitkänä. 

Leukapituisella polkalla mennään =)

54v

Kokeile long bob mallia joskus :) ap

Mulla on pakko olla otsatukka. Joskus kampaajan kanssa ollaan keskusteltu otsatukan kasvattamisesta mutta hiusten kasvusuunta on niin voimakkaasti eteenpäin ettei tulisi toimimaan ilman erikeeperiä. Lisäksi hiukset ovat tökösuorat, minkäänlainen nätti pitkä sivuotsiskaan ei toimi.

Hiusten ehdoilla mennään.

Polkka

Mulla myös todella voimakas pyörre otsalla, mikä tarkoittaa sitä että otsis on lähes pakollinen... mutta nyt kasvatan kuitenkin ja vedän otsiksen pinneillä sivuun tai 70-luvun tyyliin taakse. Katsotaan kauanko jaksan elätellä toiveita että näyttäisin hyvältä ilman otsista...

Vierailija
96/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän anneta kaikkien ehkä hiuksilleen ihan mitä haluavat.

Aina näitä samoja, väsyneitä aloituksia samoista aiheista...

Sulla lyhyt, ohut tukka....veikkaan 😉

N. 90%:lla suomalaista on ohut tukka. Ja se on ihan ok.

Itse olen nelikymppisenä kasvattanut pitkät hiukset. Koska halusin.

En ole koskaan pitänyt siitä että ihmisiä tungetaan johonkin muottiin iän tai sukupuolen perusteella.

T. Ohis

Vierailija
97/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ongelmana toiselta puolelta ohuemmat hiukset, millä puolella nukun, oli pakko leikkauttaa lyhyeksi oli niin pahan näköiset. Onko muilla samaa ongelmaa?

Vierailija
98/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ongelma ratkesi System 4:n nro 2 shampoolla,hiuspohja kunnossa eikä hiuksia enää lähde.Tätä ennen kaikki kokeilin,pillerit ja ns.allergiashampoot.

Vierailija
99/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyssä iässä sillä ei ole mitään merkitystä minkänäköinen tukka päässä on. Itse olen laiska enkä jaksa hoitaa tai laittaa tukkaa, joten pidän sen pitkänä - ja aina nutturalla. Olen suunnitellut, että jos elän tosi vanhaksi niin vedän mummoikäisenä ihan siilin.

Vierailija
100/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun hiukseni ovat hyväkuntoiset mutta pitkät eivät ole olleet ikinä. Tämä hyväkuntoinen hiirenhäntä olis aika naurettava pitkänä. 

Leukapituisella polkalla mennään =)

54v

Kokeile long bob mallia joskus :) ap

Mulla on pakko olla otsatukka. Joskus kampaajan kanssa ollaan keskusteltu otsatukan kasvattamisesta mutta hiusten kasvusuunta on niin voimakkaasti eteenpäin ettei tulisi toimimaan ilman erikeeperiä. Lisäksi hiukset ovat tökösuorat, minkäänlainen nätti pitkä sivuotsiskaan ei toimi.

Hiusten ehdoilla mennään.

Polkka

Mulla myös todella voimakas pyörre otsalla, mikä tarkoittaa sitä että otsis on lähes pakollinen... mutta nyt kasvatan kuitenkin ja vedän otsiksen pinneillä sivuun tai 70-luvun tyyliin taakse. Katsotaan kauanko jaksan elätellä toiveita että näyttäisin hyvältä ilman otsista...

Siis otsalla oleva pyörrehän juuri ESTÄÄ otsiksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan