Pidä hiuksista huolta, kun vanhenet, älä leikkaa!
Opettele käyttämään suoristusrautaa ja lämpösuojaa. Hanki hyvät hoitoaineet ja hiusöljy. Ei ole mitään kauniimpaa kuin keski-ikäinen nainen, jolla pitkä hyväkuntoinen tukka.
Kommentit (127)
Esim. Anne Borgströmin ilme nuoreni 15 vuotta leikkaamalla se pitkä linnanneitoroikko pois. Ihan totta, mitä joku edellä sanoi, että superpitkä tukka yli 35-vuotiaalla ei näytä hyvältä.
Tulee ap.stä mieleen vanha nikki Helnyc. Hymiöt, napakat nopeat vastaukset, pikku hiljaa lisääntyvä veetuilu... Trolli mikä trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos hiukset eivät ole olleet pitkät, hyväkuntoiset ja kiiltävät nuorenakaan? Ja totuus on, että hiukset muuttuvat hauraammiksi ikääntyessä.
Kysele kampaajalta vinkkejä. Vaikket pitäisi pitkää tukkaa, niin ehkä kuitenkin haluaisit että hiuksesi näyttävät hyvältä? Paljon on tehtävissä erilaisilla hiustuotteilla. Ap
Minimieläkkeellä ei ole rahaa ostella niitä tuotteita, huoh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun hiukseni ovat hyväkuntoiset mutta pitkät eivät ole olleet ikinä. Tämä hyväkuntoinen hiirenhäntä olis aika naurettava pitkänä.
Leukapituisella polkalla mennään =)
54v
Kokeile long bob mallia joskus :) ap
Mulla on pakko olla otsatukka. Joskus kampaajan kanssa ollaan keskusteltu otsatukan kasvattamisesta mutta hiusten kasvusuunta on niin voimakkaasti eteenpäin ettei tulisi toimimaan ilman erikeeperiä. Lisäksi hiukset ovat tökösuorat, minkäänlainen nätti pitkä sivuotsiskaan ei toimi.
Hiusten ehdoilla mennään.
Polkka
Vierailija kirjoitti:
Pidän aloittajan asennetta melkoisen loukkaavana. Oletko ap koskaan tavannut naista, joka kärsii pälvikaljusta tai on menettänyt hiuksensa syöpähoitojen seurauksena? Haluaisin todella tietää, miten näille naisille puhuisit hiusten säilyttämisestä pitkinä ja hyväkuntoisina. Itse menetän hiuksia ja ne ovat hyvin hauraat kilpirauhasen vajaatoiminnan ja matalan rauta-arvon takia. Sinänsä aivan sama, vaikka hiukseni olisivat lyhyet ja kivaan kasvoilleni sopivaan malliin leikattu, kunhan pysyn terveenä ja fyysisesti kunnossa.
Juurikin näin.. itse olen vielä nuori nainen (29v), mutta kärsin perinnöllisestä hiustenlähdöstä eli hiukset ohenee tasaista tahtia aika nopeastikin ja nyt jo päänahka paistaa tietyssä valossa. Joo, kasvata näistä sitten joku pitkä kaunis tukka vielä vuosienkin päästä kun päässä tuskin enää paljon tukkaa enää on siinä vaikka 20 vuoden päästä. Rasittavaa yleensäkin, miten paljon hiuksia hehkutetaan naiseuden mittana ja ikäänkuin se olisi oma valinta millaiset ne on. Aika rajallista mitä sille omalle hiuslaadulle voi tehdä. Tällainen hehkutus vaan lisää niiden naisten häpeää, joilla sitä tukkaa ei syystä tai toisesta ole tai on hyvin vähän.
Minulla on paksut hiukset, olen 50. Valitettavasti naama alkaa roikkua iän myötä, ja mikään ei roikuta sitä enempää kuin roikkuvat hiukset. Siksi olen huomannut, että minulle paras malli on short bob, jossa hiukseteovät ylitä leukarajaa.
Mulla on ollut lapsesta asti ohuet päätä pitkin valuvat ja todella hennot hiukset. Nämä ei ikinä näyttäisi hyviltä pitkinä vaikka kuinka hoitaisin. Kun on leukaan asti oleva polkka näyttää ihan kivalta, saa jopa vähän kohotettua päänahasta irti niin näyttävät tuuheammilta.
Ap on mies, jolla on joku pitkätukka-fetissi. Rauhoitu ja anna meidän olla sellaisia kuin haluamme! Minulla oli pitkät, paksut, luonnostaan taipuisat hiukset, jotka leikkautin lyhyiksi muutama vuosi sitten. Ovat upean näköiset näinkin, sori vaan jos sinulla ei ota eteen.
N54
Mä alan satsaamaan hiuksiini sitten, kun saan nämä oikeasti suuremmat ongelmat selvitettyä, tai edes sopivaan kuosiin. Ei meillä kaikilla viiskymppisillä tosiaankaan ole varaa kampaajaan sekä hyviin tuotteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos hiukset eivät ole olleet pitkät, hyväkuntoiset ja kiiltävät nuorenakaan? Ja totuus on, että hiukset muuttuvat hauraammiksi ikääntyessä.
Kysele kampaajalta vinkkejä. Vaikket pitäisi pitkää tukkaa, niin ehkä kuitenkin haluaisit että hiuksesi näyttävät hyvältä? Paljon on tehtävissä erilaisilla hiustuotteilla. Ap
Käsitinkö oikein, että kuitenkin haluaisit? Älä siinä tapauksessa osta kampaamosta, niissä on törkykalliit hinnat. Tilaa netistä tai hanki alennusmyynneistä säästökokoja, jotka kestää pitkään. Voit löytää todella edullisestikin laadukkaita tuotteita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hah hah. En tarvitse noita pitääkseni hiukset hyvän näköisenä. Käytän shampoota ja satunnaisesti hoitoainetta. Mulla on pitkä, paksu ja taipuisa tukka. Suoristusrauta tai föönaaminen ei ole hyväksi hiuksille.
48v.
Samaa mieltä. Mulla on luonnonkihara, paksu ja pitkä tukka. Kerran elämässäni olen kokeillut suoristusrautaa, föönattu on ainoastaan satunnaisilla kampaajakäynneillä. Shampoolla ja hoitoaineella pesen joka toinen päivä.
51v
Minullaon hajusteallergia. Edes kampaajani - joka on iso ja kallis kampaamo kampissa - ei osaa suositella minulle tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun hiukseni ovat hyväkuntoiset mutta pitkät eivät ole olleet ikinä. Tämä hyväkuntoinen hiirenhäntä olis aika naurettava pitkänä.
54v
Mulla on pakko olla otsatukka. Joskus kampaajan kanssa ollaan keskusteltu otsatukan kasvattamisesta mutta hiusten kasvusuunta on niin voimakkaasti eteenpäin ettei tulisi toimimaan ilman erikeeperiä. Lisäksi hiukset ovat tökösuorat, minkäänlainen nätti pitkä sivuotsiskaan ei toimi.
Polkka
Tää on melkein kuin mun hiukseni, kampaajan laittamana =)
https://i1.wp.com/therighthairstyles.com/wp-content/uploads/2015/07/6-s…
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies, jolla on joku pitkätukka-fetissi. Rauhoitu ja anna meidän olla sellaisia kuin haluamme! Minulla oli pitkät, paksut, luonnostaan taipuisat hiukset, jotka leikkautin lyhyiksi muutama vuosi sitten. Ovat upean näköiset näinkin, sori vaan jos sinulla ei ota eteen.
N54
Olen kolmekymppinen nainen, jolla pitkä ja ohut, lasimainen tukka. Saat olla sellainen kuin haluat, mutta kannustan useampia naisia säilyttämään pitkän tukan. Varsinkin jos syy on vain se, että ”kasvot alkaneet roikkumaan”. Ei se lyhyt tukka tee muuta kuin korostaa asiaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitinkö oikein, että kuitenkin haluaisit? Älä siinä tapauksessa osta kampaamosta, niissä on törkykalliit hinnat. Tilaa netistä tai hanki alennusmyynneistä säästökokoja, jotka kestää pitkään. Voit löytää todella edullisestikin laadukkaita tuotteita. Ap
Ap:lla ei ole minkäänlaista käsitystä siitä, millaista on olla köyhä. Jos esim. satasen pullo maksaa nyt 50€ niin onhan se "halpaa", mutta voitko kuvitella, että jollain ei ole edes sitä viiskymppistä ylimääräistä. Joten ap voi tunkea noi hyvää tarkoittavat vinkit hanuriinsa.
Olen myös sitä mieltä, että ap on joku peräkammarin poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
54v
Polkka
Tää on melkein kuin mun hiukseni, kampaajan laittamana =)
https://i1.wp.com/therighthairstyles.com/wp-content/uploads/2015/07/6-s…
No tuossahan se on se suomalaisen naisen univormu. Anteeksi, meillä on vaan eri mieltymykset. ap
Joka päivä ihmettelen, kuka näitä aloituksia keski-ikäisten naisten hiuksista tehtailee. Suomi on vapaa maa. Minun nuoruudessani nutturoita pitivät mummot, ja nuorilla oli lyhyt tai lyhyehkö tukka. En aio nytkään ruveta hiuksia kasvattamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat, lyhyttukkaiset naiset näyttävät miehiltä.
Totta. Siihen lisäksi ylipaino ja hiuksiin joku räikeä "räväkkä" väri niin on kyllä kamala harakka kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat, lyhyttukkaiset naiset näyttävät miehiltä.
Näin kerran teatterissa siron, hoikan, ehkä yli 70 v. naisen, jolla oli aivan lyhyt, tasavärinen hopeanhohtoinen tukka ja tyylikkäät vaatteet. Oli aivan upea! Olisi käynyt mallista.
Paras keino pitää pitkät hiukset hyväkuntoisina on se, ettei käytä minkäänaisia föönejä ja suoristusrautoja.