Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidä hiuksista huolta, kun vanhenet, älä leikkaa!

Vierailija
06.01.2019 |

Opettele käyttämään suoristusrautaa ja lämpösuojaa. Hanki hyvät hoitoaineet ja hiusöljy. Ei ole mitään kauniimpaa kuin keski-ikäinen nainen, jolla pitkä hyväkuntoinen tukka.

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa kuin tilauksesta tämä aloitus. Minulla on pitkät ja paksut hiukset. Ensi vuonna täytän 50 vuotta. Mietin pitäisikö minun pätkäistä hiukset olkapäämittaan. Ehkä en leikkaakaan.

Vierailija
2/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa kuin tilauksesta tämä aloitus. Minulla on pitkät ja paksut hiukset. Ensi vuonna täytän 50 vuotta. Mietin pitäisikö minun pätkäistä hiukset olkapäämittaan. Ehkä en leikkaakaan.

Ooh, et leikkaa todellakaan! :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 63 ja mulla on pitkät, paksut hiukset.

Pidän ne niin kauan pitkänä, kun itse pystyn ne hoitamaan.

Vierailija
4/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän anneta kaikkien ehkä hiuksilleen ihan mitä haluavat.

Aina näitä samoja, väsyneitä aloituksia samoista aiheista...

Vierailija
5/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah. En tarvitse noita pitääkseni hiukset hyvän näköisenä. Käytän shampoota ja satunnaisesti hoitoainetta. Mulla on pitkä, paksu ja taipuisa tukka. Suoristusrauta tai föönaaminen ei ole hyväksi hiuksille.

48v.

Vierailija
6/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos hiukset eivät ole olleet pitkät, hyväkuntoiset ja kiiltävät nuorenakaan? Ja totuus on, että hiukset muuttuvat hauraammiksi ikääntyessä.

Vierailija
7/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat, lyhyttukkaiset naiset näyttävät miehiltä.

Vierailija
8/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän anneta kaikkien ehkä hiuksilleen ihan mitä haluavat.

Aina näitä samoja, väsyneitä aloituksia samoista aiheista...

Sulla lyhyt, ohut tukka....veikkaan 😉

Vierailija
9/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihailen sinua :) ap

Vierailija
10/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhoille naisille on mahdotonta näyttää parikymppiselle, joten on yks ja sama näyttää vaikka beelsebubilta. Ei ole muitten asia.

Vierailija
11/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään noista ei auta, kun hormonien muutos ohentaa hiuksia ja vähentää hiusten määrää. Mieluummin pidän lyhyempää ja paksumpaa polkkaa kuin pitkää ohutta lirua. En edes föönaa, kiharra tai värjää hiuksia, joten ei johdu ohentuminen näistä.

Vierailija
12/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos hiukset eivät ole olleet pitkät, hyväkuntoiset ja kiiltävät nuorenakaan? Ja totuus on, että hiukset muuttuvat hauraammiksi ikääntyessä.

Kysele kampaajalta vinkkejä. Vaikket pitäisi pitkää tukkaa, niin ehkä kuitenkin haluaisit että hiuksesi näyttävät hyvältä? Paljon on tehtävissä erilaisilla hiustuotteilla. Ap

Vierailija
13/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään noista ei auta, kun hormonien muutos ohentaa hiuksia ja vähentää hiusten määrää. Mieluummin pidän lyhyempää ja paksumpaa polkkaa kuin pitkää ohutta lirua. En edes föönaa, kiharra tai värjää hiuksia, joten ei johdu ohentuminen näistä.

Itseasiassa suomalainen ohut hiuslaatu on pitkänä kaikkein kaunein, kun sitä vaan hoitaa :) ap

Vierailija
14/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja luulee, että kaikki naiset saavat hiuksistaan tuuheat ja paksut, jos niitä vain "hoitaa". Naurettava kuvitelma.

Vierailija
15/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihailen sinua :) ap

Kiitos:)

Vierailija
16/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa näyttää, lyhyet hiukset vetävät katseen pois läskeistä alakerrassa. Se on sekä meidän, että heidän etu.

En ollut tuon kommentin kirjoittaja, mutta vastaan, että mielestäni kyllä pitkät kauniit hiukset vievät kaikista parhaiten huomion pois vartalon epäkohdista. Ap

Vierailija
17/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysele kampaajalta vinkkejä. Vaikket pitäisi pitkää tukkaa, niin ehkä kuitenkin haluaisit että hiuksesi näyttävät hyvältä? Paljon on tehtävissä erilaisilla hiustuotteilla. Ap

Kävin kampaajalla viimeksi eilen ja hän sai hiukseni aivan loistaviksi. Mutta pitkät ne eivät ole eivätkä lyhyetkään. Sain tosi paljon kehuja hiuksistani illalla. Kannatti luottaa kampaajaan, joka tuntee hiukseni. Mutta tosiasia on, että iän myötä ne ohentuvat.

Vierailija
18/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja luulee, että kaikki naiset saavat hiuksistaan tuuheat ja paksut, jos niitä vain "hoitaa". Naurettava kuvitelma.

Ei ole tarkoitus pyrkiä tuuheuteen. Tässä monet tietyn ikäluokan naiset menevät vikaan, kun ovat oman nuoruutensa trendien ”uhreja” :) ap

Vierailija
19/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät suorat hiukset ja pesen ja laitan hoitoainetta, en ikinä kuivaa, vaan annan kuivua itsekseen. En laita mitään muuta hiuksiini koskaan. Minulla on kiiltävät hyväkuntoiset hiukset. N62v

Vierailija
20/127 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah,ikäihmisen lyhet hiukset voivt olla todella tyylikäät ja kauniit,verrattuna siihen pitkään moppiin,kun leukaperätkin roikkuu.Tai ,kun pirkät hiukset on nostettu ns nutturalle,näyttää harmaalta harakan pesältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi