Mitä sängystäsi löytyy tänään? Minä aloitan...
Neljä iiisoa koristetyynyä, päiväpeitto, huppari, kylpytakki, kaksi nukkumistyynyä, huulirasva ja glitterpompula. Sänkyni on aarreaitta.
Ps. En asu minkään sekamelskan keskellä, päinvastoin olen siisteyshullu. :-)
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Neljä iiisoa koristetyynyä, päiväpeitto, huppari, kylpytakki, kaksi nukkumistyynyä, huulirasva ja glitterpompula. Sänkyni on aarreaitta.
Ps. En asu minkään sekamelskan keskellä, päinvastoin olen siisteyshullu. :-)
4 nukkumatyynyä, 2 peittoa, hiuspompula, kuulokkeet ja puhelin
Niin jos joku ei ymmärtänyt, niin sänkyni oli ihan sekaisin, ei pedattu. -ap
200cm leveyttä vain itselleni. Usein läppri löytyy viereltä, 62 tuumainen telkku jalkopäästä, mustat lakanat ja tyynyliinat. Aina 0,5l kylmä vissypullo jossain käden ulottuvilla öiseen suun kuivaukseen ja janoon.
Läjä tyynyjä, kaksi peittoa ja mun villahuopa. Yösukat, kirja ja käsirasva. Mies ja kolme kissaa.
Järkky määrä asentotyynyjä, peitto, vieraspeitto😉, koirankarvoja , uudet twins-lelut😳😛joskus koira.
Toivoisin löytyvän vuoteenlämmittäjän, vinkvink.
Vierailija kirjoitti:
200cm leveyttä vain itselleni. Usein läppri löytyy viereltä, 62 tuumainen telkku jalkopäästä, mustat lakanat ja tyynyliinat. Aina 0,5l kylmä vissypullo jossain käden ulottuvilla öiseen suun kuivaukseen ja janoon.
Käytätkö muutenkin mustia vaatteita?
5-7-9 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Vuonna -92 se tapahtui.
Once you turn black, you never go back.
Minun sängystäpä löytyykin tänä aamuna eräs ammattikoulupoika, joka tuli viettämään minun asunnolle pitkän viikonlopun. On vähän aamu unisempi kaveri ja tuolla se kuorsaa vielä peiton alla ja vieläpä aivan munasillaan. Täyttää kuukauden päästä 18 vuotta ja hänellä on aivan mahtavan miehekäs vartalo. Kyllä täytyy sanoa että on minulla ollut mukava viikonloppu tämän Jorin kanssa. Saunoteltu ollaan ja vähän otettu juomaa ja sitten olemme myös hyväilleet toisiamme. Tänään hän kuitenkin lähtee minun suureksi harmiksi.
t. gay setä
Vierailija kirjoitti:
5-7-9 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Vuonna -92 se tapahtui.
Kumpi: liehutukka vai 5-7-9?
2 tyynyä, kaksi peittoa ja kaksi pipoa :) Nukun ja asun yksin. Vanha, satavuotias hirsitalo kyseessä ❤️
Keuhkoputken tulehduksen takia jotain kuivuneita limaklönttejä. Niitä olen unen pöpperöissäni yskinyt lakanoille, mutta mysteeri on enää siinä miksi ne köntsät on niin ruskeita?!
Ukko36 kirjoitti:
Yksi 19v irakilainen mies, 44v turkulainen nainen, minä, käsiraudat, pari levinnyttä liukkarituubia, päähän laitettava säkki ja vaahtokarkkeja.
Unohtuiko luettelosta se machete-veitsi. (Hui olkoon).
Fwb kirjoitti:
Järkky määrä asentotyynyjä, peitto, vieraspeitto😉, koirankarvoja , uudet twins-lelut😳😛joskus koira.
Toivoisin löytyvän vuoteenlämmittäjän, vinkvink.
Jos olet nainen ja koira ei tunge sänkyyn tai muuten vaan tuijota, täältä löytyy lämmittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Anneblack ?
Löytyisipä kaunis kiihoittava alaston nainen.
Nyt on vaan runkkupapereita.
Salaiset viestit mafialle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5-7-9 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Vuonna -92 se tapahtui.
Kumpi: liehutukka vai 5-7-9?
Nahkalla mennään.
Vierailija kirjoitti:
Lämmin hopeakettu!
n25
Omani sai orkun jälkeen sydärin ja kylmeni.
Yksi 19v irakilainen mies, 44v turkulainen nainen, minä, käsiraudat, pari levinnyttä liukkarituubia, päähän laitettava säkki ja vaahtokarkkeja.