Mitä sängystäsi löytyy tänään? Minä aloitan...
Neljä iiisoa koristetyynyä, päiväpeitto, huppari, kylpytakki, kaksi nukkumistyynyä, huulirasva ja glitterpompula. Sänkyni on aarreaitta.
Ps. En asu minkään sekamelskan keskellä, päinvastoin olen siisteyshullu. :-)
Kommentit (58)
Lakanat, peitto ja kaksi tyynyä sekä mies nukkumassa yövuoron jäljiltä.
Huulirasva, läjä lukulaseja joiden päältä yleensä yöllä herään, ja kirja. Joskus hajonneiden lasien osia, mutta ei tällä hetkellä.
Löysin aamutuimaan tinderistä nuoren melko kauniin naisen, joka tulee illalla käymään. Toivottavasti hän löytää tiensä myös sänkyyn asti.
Purentakisko, kirja, neljä tyynyä.
Vierailija kirjoitti:
Huulirasva, läjä lukulaseja joiden päältä yleensä yöllä herään, ja kirja. Joskus hajonneiden lasien osia, mutta ei tällä hetkellä.
Kuinka monet lukulasit tarvitset?? -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monet lukulasit tarvitset?? -ap
Tarvitsen yhdet kerrallaan ihan normaalisti, mutta minulla on monet lukulasit jotka ajelehtii asunnossa paikasta toiseen päätyen lopulta sänkyyn.
Minä. Peittoja ja tyynyjä. Kaukosäädin. Kissa. Tytön pässi-pehmolelu.
2tyynyä, ketipinoria folioliuskallinen, peitto, nappikuulokkeet.
Alaston minä, kolme tyynyä, peitto, kynsiviila ja läppäri.
Minä. 6 tyynyä 2 peittoa ja hel*vetin karvainen lakana. Vaikka rakeilla ei ole sänkyyn mitään asiaa :/
Tällä hetkellä näyttäisi peiton ja tyynyjen lisäksi olevan kissa ja koira, peiton alta tosin saatta löytyä toinenkin kissa.
Yksi makkaratyyny, kolme nukkumatyynyä, kaksi peittoa, lakanat, mies, mun yövillasukat, lämmitettävä viljatyyny.
Sänkyvaatteet, tabletti, puhelin, latureita, suklaata, toffeeta, lakritsia, pikkuleipiä, tyhjä pullo, lehtiä, kirja, lukulasit, lusikka, haarukka, sytkäri, kynä, nappikuulokkeet, tavalliset kuulokkeet, olikohan tässä jo kaikki.
Petari, lakana, peitto, tyyny, lekottelytyyny ja päiväpeittohuopa. Tällä hetkellä myös minä ja kännykkäni.
siistii, mahtusinko minäki sinne?
Toki löytyy myös peitto. -ap