Mitä sängystäsi löytyy tänään? Minä aloitan...
Neljä iiisoa koristetyynyä, päiväpeitto, huppari, kylpytakki, kaksi nukkumistyynyä, huulirasva ja glitterpompula. Sänkyni on aarreaitta.
Ps. En asu minkään sekamelskan keskellä, päinvastoin olen siisteyshullu. :-)
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Lämmin hopeakettu!
n25
Mullakin! Asun sen kanssa :D Heräsin pakaraani tökkivään aamustondikseen, sen ja miehen johon oli kiinnittinyt lisäksi löytyi iso peitto, kolme tyynyä, lakana, koiran kaivama kuoppa patjan jalkopäästä sekä pikkuhousut. Siinäpä ne, loput romppeet on aina joko yöpöydillä tai niiden laatikoissa.
Jos siellä on alaston mies, niin ei löydy peittoa, tyynyä, lakanaa kummempia.
Jos mies on työmatkalla, löytyy lisäksi kirjaa, kissaa, ehkä läppäri tai pädi, unisukat ja silmälasit.
4 tyynyä ja 2 peittoa. Mun tyynyn alla viikonlopulta jäänyt vibraattori. Käsipyyhe paikkojen siistimiseen seksin jälkeen. 70-kiloinen mies ja 60-kiloinen koira (koira ei osallistu seksiin, huom ;D).
Näin oli ainakin kun lähdin töihin aamulla ennen kahdeksaa, luultavasti mies ja koira ovat tosin jo poistuneet sängystä, sillä mies lähtee ennen puoltapäivää takaisin omaan asuntoonsa palatakseen tulevana perjantaina taas viikonlopun viettoon.
Vierailija kirjoitti:
Purentakisko, kirja, neljä tyynyä.
Kuin mun sänky. Tosin enemmän katselen nykyään tabletilta. Kirjahylly on silti käden ulottuvilla. Usein sängystä löytyy myös kissa.
Minä,koira,2peittoa,2tyynyä,puhelin ja lehti
Lakana, peitto, 2 tyynyä, tvn kaukosäädin ja ps3 ohjain
Tosi monella on kissa tai koira sängyssä. Kuinka te saatte nukutuksi niin? Eikö se häiritse? Entä karvat ja hilse?
M kirjoitti:
Fwb kirjoitti:
Järkky määrä asentotyynyjä, peitto, vieraspeitto😉, koirankarvoja , uudet twins-lelut😳😛joskus koira.
Toivoisin löytyvän vuoteenlämmittäjän, vinkvink.
Jos olet nainen ja koira ei tunge sänkyyn tai muuten vaan tuijota, täältä löytyy lämmittäjä.
Ei koira tuijota, menee pois kun käsketään. Rinnat tuijottavat (O)(O), haittaakse?
Ajovaloja voi säätää jos haittaa ja ihan ajoturvallisuuden vuoksiki :)
AI M? I am M. Ootko ns. Töissä vai vapaalla? Tekisit kunnon töitä!
Koira pitää makkarasta ja mä tikkarista :)
Kotona koko päivä, vuoteessa:) vinkvink
Tyyny, peitto, lakana, koiran fleece-peitto ja sellainen 30- kiloinen koira. Ja en saisi varmaan edes nukutuksi ilman koiraa, kun joku sitä kysyi.
Toivoisin välillä, että sieltä löytyisi myös mies, mutta toive ei toteudu. Tosin voisi tulla jo ahdasta.
Miten teillä on noin paljon kamaa sängyssä? Minä ainakin säilytän kirjat yms. yöpöydällä.
Kaksi saksanseisojaa, peitto, tyyny ja minä (tietty myös patja, petari, tyynyliina ja lakana).
Kolme nukkumatyynyä, täkki, läppärin muuntaja (läppärin johto kulkee mun sängynpäädyn kautta töpseliin koska itse kone on sängyn vieressä yöpöydällä), nenäliina ja läppärin hiiri.
Lakanat, kaksi tyynyä, kaksi peittoa, läppäri, tabletti, e-kirjojen lukulaite, sähkökitara, plektra, viritysmittari ja langattomat kuulokkeet.
Vierailija kirjoitti:
Tosi monella on kissa tai koira sängyssä. Kuinka te saatte nukutuksi niin? Eikö se häiritse? Entä karvat ja hilse?
Ei häiritse. Vähän ahdasta kyllä on, kun se välillä valtaa 2/3 sängystä, kun makaa vieressä kyljellään tassut suorana.
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse. Vaikka koira on iso (kun seisoo takajaloillaan etutassut mun olkapäillä, sen naama on mun kasvojen korkeudella ja olen 170 pitkä), sänkykin on iso, ja koira nukkuu aina mun "kinttumutkassa" (so. polvitaipeessa) mun puolella sänkyä. Eli ensin koira, sitten minä ja sitten mies.
Yleensä sängyssä jää vielä ylikin tilaa kun nukutaan kaikki kolme kiinni toisissamme :D
Karvat ja hilse...ei häiritse. Vaihdetaan lakanat kerran viikossa (olisi tarpeellista ilman koiraakin) ja puistellaan petivaatteet samalla.
Oli siinä 130 kilonen muija kun heräsin mutta nyt se on töissä, minä en.
Sitähän tässä kysyttiin. Eiku.