Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoresta iästään ja vaikuttavasta kiekkourastaan huolimatta yksi jos toinen Nuori Leijona on ehtinyt naarata rinnalleen kauniin tyttöystävän.

Vierailija
06.01.2019 |

Otsikko Ilta-Sanomista.

Entäpä, jos tilanne onkin ollut toisinpäin?
Jokatapauksessa aika halventavaa lähtökohtaisesti.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005956690.html

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

reseption kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee olemaan aika jäätävän tylsä parisuhde, kun ei nämä jäkissankarit varmasti hirveästi löydä keskusteltavaa lukion pohjatiedoilla...

Toisaalta jos toinen puolisko on ihan samalainen että tyttö on lähinnä nähnyt isänsä sohvalla jääkiekkoa katsellen ja kuunnellen isän ihailevaa saarnaa jäkiekkosankareiden parhaimmuudesta.

Koulusivistyksellä ei naisia ole saatu koskaan.

Tämä on totta. Pitää tavallaan osata tapella kovaa ja todistaa se, mutta ei saa silti tapella vaan pitää osata käyttäytyä ja sitten pitää olla siisti ulkonäöltään.

Vähän pitää osata lukea ja laskea, mutta sekin hoituu sillä että on hiljainen ja mystinen eikä puhu paljoa. Voi tehdä surumielisiä ilmeitä maahan tai taivaalle. Sen jälkeen vetää ne kolket leukaa ja haroo hiuksiaan. Ne on hulluna siihen.

Sellaista siihen vaaditaan. Oikeastaan hyvä naama ja siisti olemus jännällä kuvitelmalla.

Tarvitsee olla statusta muiden miesten silmissä. Oli sitten rahaa, lihaksia tai televisiossa esiintymistä.

Vierailija
42/71 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lopunelämäni katkera ja vihainen ihminen, kun en itse nuorena rumana miehenä saatu nauttia perusnäteistä naisista. Korkeintaan nytkin on sellaisia naisia tarjolla, jotka näyttää arttu wiskarilta. 

M33.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.must ei ainakaan tulis mitaa nattii sivustakatsojaa ikin,kaikki naiset ei oosellasii ja kaikki miehet ei onnex vaadi semmosta naiseltakaan....eihan esim tollaset naiset vois kouluttautua,koska tyoelamassa ei voi ollamikaasivustakatselija.

Vierailija
44/71 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa jääkiekkoilijoilla on korkea status. Siinä mielessä otsikko on naurettava, koska naiset kyllä tyrkyttävät itseään. Miehen tarvitsee vain olla olemassa vapaa-ajalla samalla tavalla kuin useimpien naisten.

Vierailija
45/71 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lopunelämäni katkera ja vihainen ihminen, kun en itse nuorena rumana miehenä saatu nauttia perusnäteistä naisista. Korkeintaan nytkin on sellaisia naisia tarjolla, jotka näyttää arttu wiskarilta. 

M33.

Ei mulla arttuwiskarinnäköisellä naisellakaan ole peruskomeita miehiä tarjolla, ei edes arttuwiskarinnäköisiä.

Vierailija
46/71 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniitako? Värittömiä tyttöjä, kaikkoavat heti kun pojasta ei tullutkaan nhl-kiekkoilijaa.

Vierailija
47/71 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi.must ei ainakaan tulis mitaa nattii sivustakatsojaa ikin,kaikki naiset ei oosellasii ja kaikki miehet ei onnex vaadi semmosta naiseltakaan....eihan esim tollaset naiset vois kouluttautua,koska tyoelamassa ei voi ollamikaasivustakatselija.

Siksi tarvitaan hallituspaikkoihin kiintiöitä jne., jotta sivustakatselijanaisetkin saisi kunnon hommia.

Vierailija
48/71 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttavasta urasta huolimatta? Vai pitikö olla (vielä) vaatimattomasta?

Vierailija
49/71 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menetin naiseni urheilijalle, jonka kaveri taas oli menestynyt. Tavallaan se menestyneen tyypin menestys lankeutuu myös ystäville ja sitä kautta voi myös saada naisen tai varastaa naisen toiselta tavikselta :(

Tuli paha mieli ja ajauduin melkein alkoholismiin. Onneksi selvisin siitä.

Mielestäni ihmiset ovat eläimiä ja järjellä ei tässä maailmassa ole mitään valtaa.

Olin jo suunnitellut kotia ( tavallista rivarikaksiota johon minulla olisi teoriassa varaa) perhettä ja muutamaa lasta. Kun kosin niin kuulin että mehän vaan seurustellaan ja ei tässä mitään vakavaa ole ja sitä paitsi on yksi toinenkin josta en ollutkaan kuullut.

Siinpä se sitten meni. Pian alkoholismiepisodin jälkeen kaljuunnuin joten siinäpä se sitten meni. Mun mahkut olla kunnioitettavassa asemassa oleva mies tässä yhteiskunnassa. Olla isä ja mies vaimolle.

Kiitos elämä :(

Vierailija
50/71 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mahdollisuudet meni kirjoitti:

Itse menetin naiseni urheilijalle, jonka kaveri taas oli menestynyt. Tavallaan se menestyneen tyypin menestys lankeutuu myös ystäville ja sitä kautta voi myös saada naisen tai varastaa naisen toiselta tavikselta :(

Mielestäni ihmiset ovat eläimiä ja järjellä ei tässä maailmassa ole mitään valtaa.

Olin jo suunnitellut kotia ( tavallista rivarikaksiota johon minulla olisi teoriassa varaa) perhettä ja muutamaa lasta. Kun kosin niin kuulin että mehän vaan seurustellaan ja ei tässä mitään vakavaa ole ja sitä paitsi on yksi toinenkin josta en ollutkaan kuullut.

Siinpä se sitten meni. Pian alkoholismiepisodin jälkeen kaljuunnuin joten siinäpä se sitten meni. Mun mahkut olla kunnioitettavassa asemassa oleva mies tässä yhteiskunnassa. Olla isä ja mies vaimolle.

Näki paikkansa yletä ja pyrkiä urheilijan kaverista itse tähteen. Kaverien naiset on tavallaan mahdollisuuksien reservissä.

Vierailija
51/71 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tämän lukiessa tuli todella koskettava olo ja osasin samaistua tilanteeseen. Otan osaa ja haluaisin halata sua suomalaisen miehen rehellisellä otteella.

Tsemppiä elämään ja katso eteenpäin. Ajattele tapahtumaa opetuksena siittä että silmäsi pyyhittiin puhtaaksi disney-harhasta. Elämä on kovaa kuten ihmisten eläimellisyydestä.

Vierailija
52/71 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin että deittiskene on jo minunkin ikäluokalleni vaikea, mutta jos pojat joutuvat jo naaraamaan niin huh, aika armotonta on.

Vierailija
53/71 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniitako? Värittömiä tyttöjä, kaikkoavat heti kun pojasta ei tullutkaan nhl-kiekkoilijaa.

Ei kun nämä on just niitä jotka jätetään kun päästään nhl:aan.

Vierailija
54/71 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipurityöt ne väijyy ja kiikkuu mukana kunnes löytyy rahnakkaampaa pelaajaa. Sitä ennen laittaudutaan ja tehdään kauneudesta ja kivuudesta ammatti.

Vierailija
55/71 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt kuvissa etualalla ikäänkuin meriittiensä ansiosta. Mitähän ne saavutukset ovatkaan?

Vierailija
56/71 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nuoria että tuskin karvatkaan kasvavat vielä...

Vierailija
57/71 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi lapset seurustelee,aika menee hukkaan,voisi tehdä monia muita asioita.

Ymmärrän,että nuoret ovat 60-80 lukujen vanhempien kasvattajia,vanhemmilla aina viinit ja sidukat pöydillä,kolmas isä kierroksessa.

Lapsia joita ei kasvatettu eikä kielletty mitään.

Vierailija
58/71 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä vihaan tätä uutisointia! Boikotoin iltalehtiä juuri tämän takia, koska tällaista pa**aa tehdään.  Huomasin otsikot ja veri kuohahti.

Nostetaan jotain tuntemattomia Instagram-tyttöystäviä tapetille "kotijoukkoina", ylläpidetään asetelmaa, että nämä likat vaan siellä miehiään tukevat.

En ihmettele yhtään, miksi toimittajiin ei enää luoteta eikä journalismia arvosteta, koska tämän shaiban katsotaan edustavan journalismia. Ja mikä pahinta: Iltikset ovat luetuin lehti, koska ovat ilmaisia.

Sitten oikeat sanomalehdet laittavat maksumuurin taakse artikkelit ja kuvittelevat, että no ihmiset haluavat kyllä maksaa laadusta.

Paskat halua, ihmiset haluavat ilmaiseksi laatujournalismia ja ammattitaitoisia toimittajia artikkeleineen. Sitten kun se ei ole mahdollista, niin itketään kun Iltikset ovat täynnä tällaista sontaa.

Sitä saa mitä tilaa, ilmaisia ämpäreitä ja silleen.

Vierailija
59/71 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noihin kannattaa tarrata juuri nyt! Kymmenen vuoden kuluttua monella on ammattilaisura, miljoonatulot ja kartanot autoineen USA:ssa. Ja eläkeikä alkaa jo tuossa alle 40-v. hujakoilla.

Onko toi eläkeikä olevinaan plussaa? Eläkepäivät heidän rinnallaan tuskin yhtä juhlaa.

No eiköhän nämä nykyiset tyttikset ole korvattu Miss Suomen perintöprinsessoilla parin vuoden sisään. Ja heistä sitten erotaan viimeistään kun rupeaa noi eläkepäivät häämöttämään. Kenties peräti vaihdetaan sen vuosikymmenen misseihin.

Vierailija
60/71 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, väistit hirveän ihmisen. Sinä et ollut hänelle tärkeä, joten ihan turha surra sellaisen ihmisen menetystä. Anna mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan