Nuoresta iästään ja vaikuttavasta kiekkourastaan huolimatta yksi jos toinen Nuori Leijona on ehtinyt naarata rinnalleen kauniin tyttöystävän.
Otsikko Ilta-Sanomista.
Entäpä, jos tilanne onkin ollut toisinpäin?
Jokatapauksessa aika halventavaa lähtökohtaisesti.
Kommentit (71)
Pojat näyttää noissa kuvissa "alle rippikouluikäisiltä", mutta sen sijaan tyttöystävät paljon vanhemmilta, aikuisilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana tunsin moniakin tyttöjä, joille poikaystäväksi kelpasi vain jääkiekkoilija. Ihmekkös tuo, jos pojille on löytynyt upeat tyttöystävät.
Mutta mistä tämä johtuu? Kysyn mielenkiinnosta. Meidän upeiden peppujen vuoksiko?
Mun mahdollisuudet meni kirjoitti:
Itse menetin naiseni urheilijalle, jonka kaveri taas oli menestynyt. Tavallaan se menestyneen tyypin menestys lankeutuu myös ystäville ja sitä kautta voi myös saada naisen tai varastaa naisen toiselta tavikselta :(
Tuli paha mieli ja ajauduin melkein alkoholismiin. Onneksi selvisin siitä.
Mielestäni ihmiset ovat eläimiä ja järjellä ei tässä maailmassa ole mitään valtaa.
Olin jo suunnitellut kotia ( tavallista rivarikaksiota johon minulla olisi teoriassa varaa) perhettä ja muutamaa lasta. Kun kosin niin kuulin että mehän vaan seurustellaan ja ei tässä mitään vakavaa ole ja sitä paitsi on yksi toinenkin josta en ollutkaan kuullut.
Siinpä se sitten meni. Pian alkoholismiepisodin jälkeen kaljuunnuin joten siinäpä se sitten meni. Mun mahkut olla kunnioitettavassa asemassa oleva mies tässä yhteiskunnassa. Olla isä ja mies vaimolle.
Kiitos elämä :(
I feel you, bro 😥
Ei kannattaisi tuossa iässä tuhlata aikaa tyttöystävään jos haluaa joskus tulla tähtipelaajaksi NHL:ssa. Tosin jos ei tarvitse viettää yhdessä "laatuaikaa", vaan yhteinen aika kuluu sänkykammarin puolella, on tyttöystävä hyvä sijoitus. Ei tarvitse joka päivä kuluttaa energiaa seksin hankkimiseen.
Miltähän yksittäisestä nuorgolddiggeristä tuntuu kun sen ystävättären miesystävä nousee NHL-pörssissä mutta omansa jäänyt AHL-jyräksi tai joutunut tulemaan jopa takaisin Suomeen, pahimillaan liigasakin farmisakkiin...
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisia, nättejä nuoria tyttöjä. Suurin osa tuon ikäisiltä näyttää suunnilleen tuolta. Sama väri tukassa kertoo siitä ettei nykyään ole enää muotia maalata tukkaa epänormaalin väriseksi ja tuo on se perussuomitukan väri aikalailla.
Ehkä tavallisia mutta juuri sillä oikealla tavalla. Vaarallista kuvata tavallisiksi kaikkein suosituinta naistyyppiä kun sitten miehet ihmettelee kun tavalliset naiset ei kiinnostu vaikka juuri tuollaisilla on ottajia joka suunnasta.
Ensinnaki,noi tytot nayttaa lapsilta.ja toiseks,jos suosittu on yhteiskunnan orja ja lammas ja tavis,nii sit on.ite oon mieluusti persoonallisempi kuitenka yrittamatta mitaan.tottakai harmaa lammas haluaa harmaan lampaan.muistan vielaki ku olin baarissa ja olin tosi persoknallisen nakonen,nii yks mies tuli ylistaauinka oon koko baarin kaunein koska oon nii persoonallinen,se sano et tusinapissikset ei tunnu missaa
Ihme ja kumma kirjoitti:
Miten ne saa naisia, kun palstanaisten mukaan yksikään nainen ei ole kiinnostunut edes nhl-miljonääreistä?
Häh? Ainahan jokunen rahan perässä juoksija löytyy, usein ovat jotain malleja tai missejä, eikö?
Sanoiko tuo toimittaja aivan oikeasti että ovat naaranneet nuo naiset, tytöt, siis ruumiita ja raatoja naarataan kuten kuolleita järven pohjasta. Voiko enää mitään halventavampaa sanoa nuorista naisista. Tässä puhutaan jo todella törkeästi maailman mestareista ja ja nuorista suomalaisista naisista. Voiko joku olla noin kateellinen nuorten ihmisten parisuhteista vai tarkoittiko että itse on niin kateellinen vaikka toisten menestyksestä ja kauneudesta. Melko tuttua on tuo kauniitten mollaaminen aina vain aivottomiksi. Feministi-yökkis taas oksentaa omaa pahaa oloaan. Menisi vaikka perunakellariin istumaan, ei sinua kukaan kaipaa. Kauniit ja rohkeat ja terveet viedään ensin parisuhdemarkkinoilla.
Ihmettelen, jos tästä ei joku toimittaja kirjoita kolumnia. Juttu on kuin 50-luvulta, paitsi että silloin osattiin ehkä käyttää oikeita verbejä oikeissa yhteyksissä.
Kannattaisikohan sinun lukea manospheren palstoja ja blogeja ja katsoa RSD Social Dynamics -videoita? Maailmankuvasi on yltiönegatiivinen haasteisiin suhteutettuna.
Kalju mies on yhtä komea kuin tuuheahiuksinenkin mies, jos itse haluaa ajatella niin. Monet naiset pitävät nimenomaan kaljuista miehistä, jotka ovat rohkeasti kaljuja ja pitävät kaljuudesta. Muille on sitten hiussiirtoja tarjolla.