Vieläkö joku tilaa tai muuten lukee Hesaria?
Minä lopetin tilaamisen vuonna 2011 ja nytven edes klikkaa otsikoita.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen mies kirjoitti:
Luin Hesaria jo lapsuudenkodissa. Kun muutin omilleni, tilasin Hesarin. Luin sitä 35 vuotta, odottaen sitä tehtäisiin minulle, keskivertokansalaiselle. Lopulta annoin periksi, koska sitä tehdään lähinnä punavihreille, akateemisille, sinkkunaisille, enkä kuulu mihinkään mainittuun kohderyhmään.
Kyllä se minusta vaikuttaa ainakin ulkopoliitiikan uutisoinnin osalta hyvin oikeistolaiselta. Mutta Vihreäthän ovatkin kokkareitten puisto-osasto ja aika oikeistolaisia nykyään arvoiltaan. Vasemmistoa kannattavana en näe, että HS:ssa kovinkaan paljon olisi vasemmistomyönteistä juttua.
Etkö ole huomannut miten HS kirjoittaa esim. Assangesta ja Venezuelasta? Täysin oikeistolaisesta, yksipuolisesta näkökulmasta, USA:n kantoja peesaten eli HS on läpisuomettunut ja oikein kunnolla rähmällään usalaisten "arvojen" (= epädemokraattiset vallanvaihdokset, vallankaappaukset ovat hyviä silloin kun vassarit tms. jotka eivät tottele USA:n käskyjä pitää saada pois vallasta) edessä.
HS ei kirjoita mitään. Se on CNN käännetty teksti. Sen takia maailmassa ei paljoa muuta tapahdu kuin Trump
Ilmeisesti Saarikoskille tuli ero, kun vaimo ”komennettiin” kotiin?
Saska jää tinuttamaan yksistään.
Luen netistä niitä naisten- tai iltapäivälehtien tasoisia juttuja. Mielipiteissä tulee välillä paljon ajankohtaisempaa ja rehellisempää uutista kuin itse artikkeleissa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen mies kirjoitti:
Luin Hesaria jo lapsuudenkodissa. Kun muutin omilleni, tilasin Hesarin. Luin sitä 35 vuotta, odottaen sitä tehtäisiin minulle, keskivertokansalaiselle. Lopulta annoin periksi, koska sitä tehdään lähinnä punavihreille, akateemisille, sinkkunaisille, enkä kuulu mihinkään mainittuun kohderyhmään.
Kyllä se minusta vaikuttaa ainakin ulkopoliitiikan uutisoinnin osalta hyvin oikeistolaiselta. Mutta Vihreäthän ovatkin kokkareitten puisto-osasto ja aika oikeistolaisia nykyään arvoiltaan. Vasemmistoa kannattavana en näe, että HS:ssa kovinkaan paljon olisi vasemmistomyönteistä juttua.
Etkö ole huomannut miten HS kirjoittaa esim. Assangesta ja Venezuelasta? Täysin oikeistolaisesta, yksipuolisesta näkökulmasta, USA:n kantoja peesaten eli HS on läpisuomettunut ja oikein kunnolla rähmällään usalaisten "arvojen" (= epädemokraattiset vallanvaihdokset, vallankaappaukset ovat hyviä silloin kun vassarit tms. jotka eivät tottele USA:n käskyjä pitää saada pois vallasta) edessä.
HS ei kirjoita mitään. Se on CNN käännetty teksti. Sen takia maailmassa ei paljoa muuta tapahdu kuin Trump
No joo, siltähän se kieltämättä vaikuttaa. Mutta esim. viimeisen Assangea koskevan täysin vääristellyn jutun, joka oli kopsattu suoraan Guardianista, alla oli 4 toimittajan nimet. Sitten otsikkoon olivat läväyttäneet vielä sanat "The Guardian" ettei vaan heitä voida kunnianloukkauksesta haastaa oikeuteen Manafort tai Assange kun eiväthän he oikeasti itse väitä mitään vaan Guardian. Noitten kyseisten toimittajien juttuihin (Berner, l. Saarikoski ja pari muuta) en ikinä enää luota tämän jälkeen.
”Työväestö” on kutistunut. Jos työväki on näitä vahvakouraisia rasvanäppejä ja raudoittajia.
Kommunistit ja vassarit on nykyään huomioväri lepsoja, anarkisteja ja vihreitä. Siellä ei kunnon työnorjalle ole sijaa. Siellä on ihan eri arvot nykyään.
”Työväkeä” löytää lähinnä persuista ja sinisistä. Heitä lepsot ja vihreät kutsuu ääri-sitä ja tätä.