Vaimon reaktio miehen uskottomuuteen
Tapailin yli vuoden varattua miestä joka lupasi erota ja blaablaa, ero oli aina melkein valmis ja ihan kohta. Kyllästyin sitten ja laitoin vaimolle viestin kuvineen (ei mitään törkykuvia, kuvia minusta ja miehestään lomamatkalla) ja kirjoitin seikkaperäisesti kuinka tiiviisti olemme yhdessä olleet ja että mies luvannut erota ym. Kerroin myös tapailumme pituuden ja matkat jne. Ilmoitin, että muhun saa olla yhteydessä.
Odotin, että vaimo potkaisee miehensä pellolle mutta näin ei todellakaan käynyt. Päinvastoin. Vaimo aloitti tsemppaamaan kovasti ja halusi pitää miehensä. Pikkasen kyttäämistä siten, että miehen soitettava työmatkoilla tiettyihin kellonaikoihin mutta ei se vaimo silloinkaan mitään kysele, jauhaa jostain säästä lähinnä.
No, ollaan nyt taas tapailtu tässä puoli vuotta ja mietin, että eikö se vaimo ihan oikeasti tajua vai eikö se vaan välitä? Mies kuitenkin välillä myöhästelee niissä puheluissaan, yhtäkkiä muutellut aikatauluja ym. Ja ei, sillä vaimolla ei ole toista miestä, lapset kertoisivat jos se olisi poissa yllättäen tms.
En kaipaa mitään moraalisaarnaa tai jäkätystä tms. vaan mielipiteitä siitä miten nainen voi toimia noin? Antaisitko sinä anteeksi tuollaisen ja kaiken lisäksi vielä haluaisit pitää miehesi? Miten voisit koskaan enää luottaa? Miten se ei huomaa ja tajua? Mies kirjoittelee kotona ollessaan toisinaan koko päivän viestejäkin, millainen nainen ei kysy tuon pettämishistorian tuntien kenen kanssa mies kirjoittelee? Miten vaimo ei huomaa pitkän, pitkän avioliiton jälkeen miehessään merkkejä toisesta naisesta? Tai mikä tekee sen, että haluaa pitää miehensä mutta päättää olla välittämättä jos se mies pettää? Mitä noin toimiva nainen enää ylipäätään tuntee miestään kohtaan?
Kommentit (143)
Mitä se sinua edes liikuttaa? Vaimolla on omat syynsä pysyä miehensä kanssa. Tai voi olla että vaimoa ei edes kiinnosta. Olen itsekin elänyt avoliitossa jossa mies petti mennen tullen ja mulle se oli aivan sama. Ja petin sitten itsekin, koska samat säännöt molemmille.
Ainoastaan mies ja vaimo tietävät mikä heitä pitää yhdessä ja sinä kuulet vaan miehen version. Ihan yhtä hyvin vaimolla voi olla sivusuhde. Ainoa varma asia tuossa kuviossa on että mies ei tule oma-aloitteisesti eroamaan, vaimo tuon liiton päättää silloin kun tahtoo.
Olen kiinnostunut eräästä varatusta miehestä ja punon uudelle vuodelle juonia.
Saa nähdä saanko naarattua ukon haaviini.
Sen verran komea saalis on että en välitä lapsistakaan.
Tämä on vapaa maa yrittää.
t. mimmu 22
Eli kun et onnistunut miestä varastamaan kunnolla niin sitten kunnon kusipäänä koitit vielä paljastaa toiminnan vaimolle ja sitten luulet että tässä ongelma ja outous on se vaimo etkä sinä?
Missä ladoissa teitä vitipäitä kasvatetaan?
Vaimo ei tule eroa ottamaan. Mieskin haluaa pysyä naimisissa. Älä sinä vaivaa päätäsi perheellisten asioilla. Jos et ole tyytyväinen omaan elämääsi, hanki vapaa mies. Vai oletko sinäkin taas sellainen, joka ei vapaille kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sovittu juttu lainkaan, se 100% varmaa. Ap
Mieskö näin kertoi 😂😂😂😂
Jäin miettimään asiaa meidän perheen kannalta. Olen ollut mieheni kanssa yli 20 vuotta ja lapset ovat jo teinejä. Jos nyt ero tulisi, niin aikamoinen täräys se olisi kaikille. Miehen osalta se olisi taloudellisesti hyvin huono juttu, sillä velaton omakotitalomme lähtisi myyntiin. Meillä kummallakaan ei ole varaa maksaa toista tästä ulos tai sitten pitäisi ottaa kunnon laina siihen puuhaan ja en usko mieheni enää innostuvan lainan maksamisesta, kun on kerran tottunut jo kauan, että tullut palkka on omassa käytössä.
Olemme suunnitelleet talomme arkkitehdin kanssa itse ja se on juuri meidän näköinen ja kokoinen. Mies on rakentanut ison osan talosta itse ja hän tietää kanssani joka ikisen jutun mm. talotekniikasta, materiaaleista ja menneistä + tulevista tekemisistä. Myös puutarha on näiden vuosien aikana meidän kahden kohta kohdalta miettimä, rakkaudella hoidettu ja miehen silmäterä. Kotiimme ja pihaanmme liittyy myös lasten lapsuusajan muistot, heidän kanssaan istutetut nimikkopuut ja muut ihanat asiat. Talon ja ainutlaatuisen tontin myyminen mukavine naapureineen olisi todella raskas juttu miehelle ja muutto johonkin muualle ei varmasti innostaisi. Tuskinpa hän edes tyytyisi mihinkään, sillä oma koti on oma koti.
Erossa lapset jakaantuisivat varmasti, sillä mitä luultavimmin teinitytöt valitsisivat minut. He ovat myös sen ikäisiä, että heitä ei voisi pakottaa enää mihinkään rytmiin. Se olisi myös todella iso isku miehelle ja sitä iskua ei joku uusi mamma korvaisi. Mies ei myöskään saa enää ikinä lasta, joten uutta perhettä ei voisi enää tehdä vanhan paikalle.
Miljoona muutakin juttua on, mutta ei, en voisi kuvitella miestäni lähtemään vieraisiin. Hän ei ole tyhmä ja tietää jo etukäteen, että eron tullessa olisivat hänen pelikortit todella surkeat. Uusi suttura olisi silloin varsinainen pata-akka, jonka käteen jääminen olisi tuho.
Vierailija kirjoitti:
t. mimmu 22
Anna mennä tyttönen, anna mennä! Jos mies mukaasi lähtee, niin kohta pääset kaitsemaan miehen lapsukaisia ja hoitamaan heitä vuoroviikoin. Siinä sinä hassu tyttö huomaat peseväsi lasten pyykkejä oksennustaudin jälkeen, ostelet heille oikeanlaisia muroja ja kun kerran Prisman ohi menet, niin kipaiset sieltä ostamassa pikku Lauri-Annikalle kurahousut rikkinäisten tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mimmu 22
Anna mennä tyttönen, anna mennä! Jos mies mukaasi lähtee, niin kohta pääset kaitsemaan miehen lapsukaisia ja hoitamaan heitä vuoroviikoin. Siinä sinä hassu tyttö huomaat peseväsi lasten pyykkejä oksennustaudin jälkeen, ostelet heille oikeanlaisia muroja ja kun kerran Prisman ohi menet, niin kipaiset sieltä ostamassa pikku Lauri-Annikalle kurahousut rikkinäisten tilalle.
Minussa on kuule naista enemmän kuin sinussa tai koko palstassa yhteensä.
t. mimmu 22
Usko nyt vain. Jos tämä mies olisi oikeasti vaimonsa jättämässä sinun takiasi ja ratsastaisitte yhdessä auringonlaskuun, olisi hän sen jo tehnyt. Perheellä ja avioliitolla on valtava voima. Enkä usko vaimon olevan niin tyhmä ettei olisi tilanteen tasalla.
Jatka elämääsi ja etsi vapaa mies. Tuhlaat aikaa pettäjään. Etkä todennäköisesti ole ensimäinen etkä tule olemaan viimeinenkään sivusuhde hänelle. Sori.
Enkä itse kyllä moisen kanssa uskaltaisi edes parisuhteeseen ryhtyä.
Meillä mies saa harrastaa suhteita. Minua ei seksi kiinnosta ja mies ilmoitti aina uuden naisen nimen. Lasten jälkeen piuhat laitettiin poikki ja mies sai vapaasti harrastaa seksiä muiden kanssa kunhan ei pane paljaaltaan. 15 vuoden aikana on ollut 8 naista, joiden nimet tiedän tarkalleen. Näistä 5 otti yhteyttä ja kertoi olevansa kakkonen, 2 naista oli yhtä aikaa "salasuhteessa", yksi tuli raskaaksi ja väitti lapsen olevan miehen. Tämä oli vale. Yksi nainen ymmärsi täysin että kyseessä on seksisuhde. Kaikki muut olivat niin rakastuneita. 2 naista häiriköivät ja tulivat työpaikalle huutamaan. Mies on siinä iässä että heppi ei nouse ja suhteet ovat myös jääneet.
Niin kauan aikaa kun et ole jutellut sen naisen kanssa, niin älä luule tietäväsi siitä suhteesta yhtään mitään. Pettäjällä on näet hauska taipumus kertoa vain oma versionsa tarinasta. SINÄ et ole kokenut yhtään hetkeä siitä suhteesta, joten älä hölmö ala leikkiä asiantuntevaa terapeuttia ja väitä tietäväsi siitä suhteesta yhtään mitään. Villi veikkaukseni on, että sen naisen näkemys eroaa aika lailla sen miehen tarinasta ja se kaikki kuuluu vain näiden kahden välille.
Luuleeko ap nyt olevansa ns. toinen nainen? Vai ehkä kuitenkin peräti kolmas?
Mies pysyy aviossa, eikä vaimo lähde, koska heillä yhteiset lapset sekä omaisuus.
Ap on miehelle ns. halpa huvi.
Tuntemani mies jätti kerralla ja yllätyksenä vaimonsa ja pitkäaikaisen rakastajattarensa ja meni kimppaan kolmannen kanssa. Tämä rakastajatar oli uskonut miehen lupauksiin että eroaa kun lapset ovat isompia. Toisin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mimmu 22
t. mimmu 22
"Kuuluisia harhaluuloja" osa 200. Odotellaan rauhassa, mitä mimmu 32 tähän sanoo.
Voi ap. Mitä sinä saat tuosta? Ansaitset parempaa. Mies ei sinua kunnioita, haluaa itsekkäästi kaiken. Ja sinä hukkaat parhaat vuotesi olemalla perheellisen miehen kakkonen. Sulle ei rakennu mitään todellista. Mies jakaa vaimonsa kanssa kodin, kerryttänee omaisuutta, heillä lienee perheystävät jne. Siis se varsinainen arki ja elämä. Ja sinä tyydyt siihen mihin tyydyt. Tosi surullista. Kun katsot elämääsi joskus taaksepäin, tulet katumaan mitä teit itsellesi
Ellei vaimo ole ihan urpo niin varmasti hän on tietoinen miehensä puuhailuista. Häntä satuttaa miehen käytös mutta siitä huolimatta rakastaa miestään ja haluaa tai yrittää pitää perheensä kasassa ja pelastaa sen mikä pelastettavissa on. Mies ei puolestaan tiedä mitä haluaa eikä osaa tehdä päätöksiä vaan leikkii kotia toisen kanssa ja toinen nainen (=sinä) on irrottelua, omia halujaan ja "mitä jos" -leikkiä varten. Sinä puolestasi tiedät mitä haluat muttet hyväksy totuutta että kaikkea ei voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies saa harrastaa suhteita. Minua ei seksi kiinnosta ja mies ilmoitti aina uuden naisen nimen. Lasten jälkeen piuhat laitettiin poikki ja mies sai vapaasti harrastaa seksiä muiden kanssa kunhan ei pane paljaaltaan. 15 vuoden aikana on ollut 8 naista, joiden nimet tiedän tarkalleen. Näistä 5 otti yhteyttä ja kertoi olevansa kakkonen, 2 naista oli yhtä aikaa "salasuhteessa", yksi tuli raskaaksi ja väitti lapsen olevan miehen. Tämä oli vale. Yksi nainen ymmärsi täysin että kyseessä on seksisuhde. Kaikki muut olivat niin rakastuneita. 2 naista häiriköivät ja tulivat työpaikalle huutamaan. Mies on siinä iässä että heppi ei nouse ja suhteet ovat myös jääneet.
Hienoa että löytyy kypsiä sivistyneitä naisia ja tasavertaisia kumppaneita. Oma vaimoni kanssa teimme täsmälleen samanlaisen sopimuksen ja täytyy sanoa että en minä hirveästi ihmisuhteita jaksa. Kymmenen vuoden aikana olen kolme seksikumppania tavannut ja siinä se.
Yllättäen vaimon seksuaalisuus heräsi ennen viittäkymmentä ja olen sanonut että jos hän haluaa vastavuoroisesti kokeilla muita niin en pahastu. Sen verran reilu hän oli ja kärsi vähän mustasukkaisuudesta ja minä kuitenkin rakastan häntä täydellä sydämellä. Vaimoni on elämäni nainen.
Seksin himo oli joskus sellainen että ajautui muiden juttusille. Asia sovittiin, koska vaimo niihin aikoihin kärsi haluttomuudesta ja koki inhoa seksiä kohtaan. Tätä on ollut heidän suvussaan ja tiedetään että isoäitikin oli samalainen.
Nyt kuitenkin nautimme toisistamme ja en koe mitään tarvetta käydä muualla.
Rakkaus on ihan eriasia kuin seksi. Kaikki pahoittelut niille naisille, joista ainakin yksi alkoi vainoamaan perhettäni ja sai kuulla kunnian sanat vaimoltani.
Sinällään avoimet suhteet eivät välttämättä sovi, kun aina joku voi rakastua ja rakastunut ihminen pettyessään voi satuttaa itseään ja muita. Onneksi ei tarvittu poliisia sentään.
Todella moni vaan eroaa niin helposti. Tämä ratkaisu piti perheen yhdessä ja lasten tasapaino säilyi.
Lapset ovat usein kärsijöinä erossa. Lasten tulevaisuus ja opinnot voivat häiriintyä, vaikka vanhemmat toista väittävätkin. Ero pelkän pettämisen takia on usein hätäinen ja huono ratkaisu. Se ei ole ratkaisu vaan hysteerinen toimenpide.
T: Eppa 58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mimmu 22
t. mimmu 22
Oksettava pentu.
Mällitaulu.
Eikö sulla ole yhtään mitään moraalia?
Heh! Moni kakkonen luulee että mies vaihtaisi saavutetun elintasonsa ja lastensa äidin johonkin satunnaiseen hoitoon. Vaimolle pankkikortti ja uusi MB parin vuoden välein siitä huolimatta että hän itsekin tienaa hyvin on mukava pikku bonus jonka vuoksi voi lainatakin toisinaan miestään jollekulle. Pääsee itse viettämään "tyttöjen iltoja" sen salilla tapaamansa komistuksen kanssa tai saa ihan vain nukkua yönsä ilman jatkuvaa vonkausta. Näin se menee.
Näköjään on kysymyksen ymmärtäminen mammoille liian vaikeaa.