Vaimon reaktio miehen uskottomuuteen
Tapailin yli vuoden varattua miestä joka lupasi erota ja blaablaa, ero oli aina melkein valmis ja ihan kohta. Kyllästyin sitten ja laitoin vaimolle viestin kuvineen (ei mitään törkykuvia, kuvia minusta ja miehestään lomamatkalla) ja kirjoitin seikkaperäisesti kuinka tiiviisti olemme yhdessä olleet ja että mies luvannut erota ym. Kerroin myös tapailumme pituuden ja matkat jne. Ilmoitin, että muhun saa olla yhteydessä.
Odotin, että vaimo potkaisee miehensä pellolle mutta näin ei todellakaan käynyt. Päinvastoin. Vaimo aloitti tsemppaamaan kovasti ja halusi pitää miehensä. Pikkasen kyttäämistä siten, että miehen soitettava työmatkoilla tiettyihin kellonaikoihin mutta ei se vaimo silloinkaan mitään kysele, jauhaa jostain säästä lähinnä.
No, ollaan nyt taas tapailtu tässä puoli vuotta ja mietin, että eikö se vaimo ihan oikeasti tajua vai eikö se vaan välitä? Mies kuitenkin välillä myöhästelee niissä puheluissaan, yhtäkkiä muutellut aikatauluja ym. Ja ei, sillä vaimolla ei ole toista miestä, lapset kertoisivat jos se olisi poissa yllättäen tms.
En kaipaa mitään moraalisaarnaa tai jäkätystä tms. vaan mielipiteitä siitä miten nainen voi toimia noin? Antaisitko sinä anteeksi tuollaisen ja kaiken lisäksi vielä haluaisit pitää miehesi? Miten voisit koskaan enää luottaa? Miten se ei huomaa ja tajua? Mies kirjoittelee kotona ollessaan toisinaan koko päivän viestejäkin, millainen nainen ei kysy tuon pettämishistorian tuntien kenen kanssa mies kirjoittelee? Miten vaimo ei huomaa pitkän, pitkän avioliiton jälkeen miehessään merkkejä toisesta naisesta? Tai mikä tekee sen, että haluaa pitää miehensä mutta päättää olla välittämättä jos se mies pettää? Mitä noin toimiva nainen enää ylipäätään tuntee miestään kohtaan?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Kukaanhan ei sanonut, että minä roikun, voihan se mieskin roikkua? Ei mulla ole mitään harhakuvitelmia enkä tuollaista miestä haluaisikaan omaksi (enää, aluksi kyllä kun vielä uskoin sen tarinoihin). Kyllä mä sen tiedän, että vaimo saa enemmän ja saa saadakin. Mä olen ihan sinut tän asian kanssa mutta olen vaan ihmetellyt sitä vaimoa. Tiedän aika paljon heidän suhteesta eikä siinä rakkautta ole sinänsä mutta kyllä musta vaikuttaa, että se vaimo ei todellakaan tajua nyt ja mun mielestä se on jotenkin hämmästyttävää. Pitkä liitto ja kaikkea, eikö sitä nyt mistään huomaa?
Älä sinä huolehdi, kyllä minä sen huomaan. Meillä nyt vaan on asiat hyvin, ei viitsitä rikkoa perhettä ja ruveta omaisuutta jakamaan yhden naikkosen vuoksi. Me molemmat saadaan, mitä halutaan, joten näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu, miksi mies ei jätä vaimoaan? Vaimo tietää jo toisesta.
Miksi jättäisi. Eihän mies tossa mikään hölmö ole. Tajunnu, että voi pitää molemmat naiset. Naisethan tossa on epätoivosia, kun roikkuu tollasessa miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu, miksi mies ei jätä vaimoaan? Vaimo tietää jo toisesta.
Miksi jättäisi. Eihän mies tossa mikään hölmö ole. Tajunnu, että voi pitää molemmat naiset. Naisethan tossa on epätoivosia, kun roikkuu tollasessa miehessä.
Ap luulee, että vaimo ei tajua. Itse kertonut. Vaimo taitaa tehdä kiusaa, kun mies tottelee häntä koiran tavoin laittamaan tekstaria tiettyyn kellon aikaan.
Ap kokee mustasukkaisuutta.
Ap, eikö sinusta ole surullista, että et voi koskaan saada miestä omaksesi? Et voi kulkea hänen kanssaan kaupungilla, tavata kavereita ja sukulaisia, viettää joulua, pääsiäistä tai juhannusta yhdessä, et voi hankkia hänen kanssaan lapsia, et asua yhteisessä kodissa? Ainoa, mitä saat, on nuo viestit, yhteiset matkat ja seksi. Sekö sinulle riittää?
Elokuvissa jompikumpi tai molemmat naiset jättäisivät tämän miehen ja uusi rakkaus löytyisi muualta. Mutta oikea elämä ei ole romanttista komediaa, vaan yleensä aivan arkista ja tylsää tallaamista ilman romanttista loppuhuipennusta.
Miehellä on kaikki hyvin. Hänellä on kaksi naista, joista kumpikaan ei halua hänestä luopua, vaikka kumpikin toisistaan tietävät. Miehen ei tarvitse edes salailla enää teidän suhdetta. Miksi ihmeessä hän muuttaisi mitään? Hän saa pesää kahdesta suunnasta ja kummankin naisen palvonnan.
ap on mälliränni eikä tajua asiaa. Miksi naiset ovat noin tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
No ei tässä nyt ollut pointtina se haluanko minä sitä miestä vai en ja mitä mä ajattelen vaan se miten ihmeessä se vaimo antoi anteeksi ja ennenkaikkea ei nytkään taas tajua mitä on meneillään?
Et näy yksinkertaisena ihmisenä ymmärtävän, että syy on kaiketi sama kuin miksi SINÄ ITSE et tajua, mitä on meneillään ja annat miehelle anteeksi loputtoman paskanpuhumisen.
Sinulle mies on luvannut erota, muttei eroa. Vaimolle mies on luvannut lopettaa sivusuhteensa, muttei lopeta.
Kyllä vaimo sen miehensä pettämisen varmasti tajuaa ihan kuten sinäkin kaiketi tajuat, ettei mies koskaa eroa ja ota sinua.
Silti elätte itsepetoksessa.
Kysy itseltäsi, miksi.
Vaimolle varmaan ne kulissit ja miehen tuomat tulot ja isänrooli ovat tärkeitä. Ehkä hän ottaa itse eron, kun löytää paremman miehen tilalle, mutta siihen asti on kätevämpää pitää nykyinen koti ja tulotaso. Näin oletan, mutta varmuudella en voi tietenkään tietää.
Ei tuo sitä paitsi ole mitenkään xx-kromosomijuttu. Tiedän yhden miehen, jonka vaimo pettää häntä, mies tietää sen, mutta katsoo sormien lävitse, koska lapset ja vaimon kovat tulot. Status quo on parempi säilyttää, elävät kaiketi seksitöntä kumppanielämää, koska arki on siten helpompaa.
Itselle tuottaa mielihyvää kun istun vain sohvallani ja välillä punnertelen matolla käsilläseisonta-asennossa. Vaimo ja tyttis tappelee minusta watsapissa.
Välillä vaimo tulee kysymään että rakastanko minä sitä ja sanon että rakastan. Sitten sanon että en rakasta sitä toista ja panin vaan, kun et antanut ja olit niin väsynyt aina.
Toivottavasti seksielämämme paranee tulevaisuudessa.
Käyn tekemässä voileivän vaimolle, kun se on nyt raskaana ja odottaa toista lastamme.
Huomenna on työpäivä ja lepäilen sohvalla. Vieressä on pähkinöitä appelsiinimehua ja tv sekä läppäri.
Otan rennosti ja annan akkojen tapella keskenään. En tosiaankaan jätä tytärtäni tai riko perhettä seksin vuoksi. Tytär istuu vierellä ja harjoittelee käsilläseisontaa. Tulee viereen syömään pähkinöitä. Hassuttelemme ja katsomme dvd-elokuvia. Tämä on tyttären ja iskän päivä.
Vaimo tapelkoon sen toisen kanssa. Riidanhakuisuus tuo vaimosta huonot puolet esille.
Kohta tulee vaihe, jossa molemmat alkaa haukkumaan minua. Olen ostanut vaimolle valmiiksi sitä varten kalliin lahjan niin leppyy.
Pistäisi sen puhelimen jo kiinni...
Konjakkikomistus kirjoitti:
Itselle tuottaa mielihyvää kun istun vain sohvallani ja välillä punnertelen matolla käsilläseisonta-asennossa. Vaimo ja tyttis tappelee minusta watsapissa.
Välillä vaimo tulee kysymään että rakastanko minä sitä ja sanon että rakastan. Sitten sanon että en rakasta sitä toista ja panin vaan, kun et antanut ja olit niin väsynyt aina.
Käyn tekemässä voileivän vaimolle, kun se on nyt raskaana ja odottaa toista lastamme.
Huomenna on työpäivä ja lepäilen sohvalla. Vieressä on pähkinöitä appelsiinimehua ja tv sekä läppäri.
Otan rennosti ja annan akkojen tapella keskenään. En tosiaankaan jätä tytärtäni tai riko perhettä seksin vuoksi. Tytär istuu vierellä ja harjoittelee käsilläseisontaa. Tulee viereen syömään pähkinöitä. Hassuttelemme ja katsomme dvd-elokuvia. Tämä on tyttären ja iskän päivä.
Vaimo tapelkoon sen toisen kanssa. Riidanhakuisuus tuo vaimosta huonot puolet esille.
Kohta tulee vaihe, jossa molemmat alkaa haukkumaan minua. Olen ostanut vaimolle valmiiksi sitä varten kalliin lahjan niin leppyy.
Sä voisit itse laittaa sen puhelimen kiinni ja keskittyä tyttäreesi. Aika vaikea on tehdä punnerruksia ja kirjoittaa samaan aikaan palstalle;) Hassu provo.
Vierailija kirjoitti:
Sä voisit itse laittaa sen puhelimen kiinni ja keskittyä tyttäreesi. Aika vaikea on tehdä punnerruksia ja kirjoittaa samaan aikaan palstalle;) Hassu provo.
Ei siinä mene kuin hassut sekunnit, kun muutaman punnertaa. Et taida osata käsilläseisontaa ja siitä nenää mattoon punnerruksia. Tyttö nukahti päiväunille kainaloon ja dvd-pyörähti uudelleen käyntiin.
Vaikka miehenä en haluaisi että koko maailma pyörii mun ympärillä niin se vaan pyörii. Haluaisin vähän taukoa tästä kaikesta huomiosta mitä saan osakseni.
Hulluja nuo akat. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mene kuin hassut sekunnit, kun muutaman punnertaa. Et taida osata käsilläseisontaa ja siitä nenää mattoon punnerruksia. Tyttö nukahti päiväunille kainaloon ja dvd-pyörähti uudelleen käyntiin.
Vaikka miehenä en haluaisi että koko maailma pyörii mun ympärillä niin se vaan pyörii. Haluaisin vähän taukoa tästä kaikesta huomiosta mitä saan osakseni.
Jumalasta tuntuu varmasti samalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut tulokseen, että se vaimo kieltää kaiken, ei edes halua tietää eikä siksi ota selvää. Ihan pienillä jutuilla saisi heti selville kaiken mutta juuri niitä juttuja ei tee eikä katso. No, mikäs siinä. Itse selvittäisin pohjamutia myöten kaiken mutta tämä nainen on sitten valinnut kieltämislinjan. Ap
Sinulla kannattaisi painostaa miestä ottamaan ero eikä vaimoa. Vaimo kun ei tiedä suhteenne ainutlaatuisuutta. Ei kyllä taida tietää mieskään.
Ap on varmasti erityinen. Kyllä pappi kohta sanoo amen. Totta totisesti.
Ehkä asia on vaimon kanssa sovittu juttu ja sua pidetään pimennossa, että sä pysyisit mukana. Avoin liitto miehellä ja vaimolla, ei aiettakaan erota, mutta jotta mies pitäisi sut myös valehtelee että eroaa. Aika simppeliä mun mielestä. Eli vaimolla kuvio selvillä, sulla ei?
Kun vaimo ei kerran noteerannut sunkaan ulostuloa juurikaan niin eikö tämä ole se selvin ratkaisu?
Miksi sä haluat miehen, joka pettää? :D
Ei ole sovittu juttu lainkaan, se 100% varmaa. Ap
Äijä-level 100 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kukaanhan ei sanonut, että minä roikun, voihan se mieskin roikkua? Ei mulla ole mitään harhakuvitelmia enkä tuollaista miestä haluaisikaan omaksi (enää, aluksi kyllä kun vielä uskoin sen tarinoihin). Kyllä mä sen tiedän, että vaimo saa enemmän ja saa saadakin. Mä olen ihan sinut tän asian kanssa mutta olen vaan ihmetellyt sitä vaimoa. Tiedän aika paljon heidän suhteesta eikä siinä rakkautta ole sinänsä mutta kyllä musta vaikuttaa, että se vaimo ei todellakaan tajua nyt ja mun mielestä se on jotenkin hämmästyttävää. Pitkä liitto ja kaikkea, eikö sitä nyt mistään huomaa?
En ymmärrä, miten heidän avioliittonsa ja vaimon mietteet ovat millään lailla sinun asiasi.
Jos on hyvä mies niin aina voi taistella ja antaa anteeksi. Minä ainakin tappelin miehestäni ja sivusuhde sai jäädä nuolemaan näppejään. Pitäkää miehistänne huoli ja tarkkailkaa miehiänne!!!
Aina löytyy joku lunttu väijymässä nurkan takana.
Ja kuka edes haluaa tuollaisen miehen kanssa vakavaan suhteeseen? Miksi?