Vaimon reaktio miehen uskottomuuteen
Tapailin yli vuoden varattua miestä joka lupasi erota ja blaablaa, ero oli aina melkein valmis ja ihan kohta. Kyllästyin sitten ja laitoin vaimolle viestin kuvineen (ei mitään törkykuvia, kuvia minusta ja miehestään lomamatkalla) ja kirjoitin seikkaperäisesti kuinka tiiviisti olemme yhdessä olleet ja että mies luvannut erota ym. Kerroin myös tapailumme pituuden ja matkat jne. Ilmoitin, että muhun saa olla yhteydessä.
Odotin, että vaimo potkaisee miehensä pellolle mutta näin ei todellakaan käynyt. Päinvastoin. Vaimo aloitti tsemppaamaan kovasti ja halusi pitää miehensä. Pikkasen kyttäämistä siten, että miehen soitettava työmatkoilla tiettyihin kellonaikoihin mutta ei se vaimo silloinkaan mitään kysele, jauhaa jostain säästä lähinnä.
No, ollaan nyt taas tapailtu tässä puoli vuotta ja mietin, että eikö se vaimo ihan oikeasti tajua vai eikö se vaan välitä? Mies kuitenkin välillä myöhästelee niissä puheluissaan, yhtäkkiä muutellut aikatauluja ym. Ja ei, sillä vaimolla ei ole toista miestä, lapset kertoisivat jos se olisi poissa yllättäen tms.
En kaipaa mitään moraalisaarnaa tai jäkätystä tms. vaan mielipiteitä siitä miten nainen voi toimia noin? Antaisitko sinä anteeksi tuollaisen ja kaiken lisäksi vielä haluaisit pitää miehesi? Miten voisit koskaan enää luottaa? Miten se ei huomaa ja tajua? Mies kirjoittelee kotona ollessaan toisinaan koko päivän viestejäkin, millainen nainen ei kysy tuon pettämishistorian tuntien kenen kanssa mies kirjoittelee? Miten vaimo ei huomaa pitkän, pitkän avioliiton jälkeen miehessään merkkejä toisesta naisesta? Tai mikä tekee sen, että haluaa pitää miehensä mutta päättää olla välittämättä jos se mies pettää? Mitä noin toimiva nainen enää ylipäätään tuntee miestään kohtaan?
Kommentit (143)
Kysymys kuuluu, miksi mies ei jätä vaimoaan? Vaimo tietää jo toisesta.
Hahahaaa tämähän on ihan selkeä kuvio jossa Ap:tä narutetaan kuin pässiä narussa.
1. Vaimo on ajat sitten löytänyt uuden rakkauden mutta mies ei haluaisi päästää vaimostaan irti.
2. Vaimo ja aviomies eivät ota eroa koska jonkinlaiset taloudelliset syyt. Ja ehkäpä vaimollakaan ei uuden suhteensa suhteen ole uusia naimisiin meno suunnitelmia. Jos jommalle kummalle tulee yllättäen kuolema jää perinnät heidän ja heidän lastensa välisiksi ilman että siinä on mitään kolmansia pyöriä jaolla.
3. Vaimoa ei kiinnosta ukkonsa tämänhetkiset panot ja kun ap lähetti valokuvat ym. sössötykset niin vaimo lähetti kiukkuisen tekstiviestin miehensä hoidolle tyyliin "ei kiinnosta teidän puuhanne pankaa ja reissatkaa niin paljon kun kiinnostaa minua ei kiinnosta". Mutta voih se tekstiviesti menikin väärälle 2 naiselle ja tästä sitten syntyi miehelle aikamoinen selittely rumba.
4. Ja nyt mies joutunee salailemaan 2 naistaan toiselta 2 naiselta ja tekemään näitä puhelinsoittoja, muka vaimolleen.
Voi voi ap kun olet mennyt helppoon.
Vierailija kirjoitti:
No, ollaan nyt taas tapailtu tässä puoli vuotta ja mietin, että eikö se vaimo ihan oikeasti tajua vai eikö se vaan välitä?
no kyllä juttu on niin, että sun älyäsi tässä kuuluisi kyseenalaistaa. Viet tyhmyyden ihan uudelle tasolle. :O
Vaimo piruuttaan jatkaa avioliittoa, josta mies ei halua lähteä. Ihan ap sinun kiusaksi. Ehkä.
Olen tullut tulokseen, että se vaimo kieltää kaiken, ei edes halua tietää eikä siksi ota selvää. Ihan pienillä jutuilla saisi heti selville kaiken mutta juuri niitä juttuja ei tee eikä katso. No, mikäs siinä. Itse selvittäisin pohjamutia myöten kaiken mutta tämä nainen on sitten valinnut kieltämislinjan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ollaan nyt taas tapailtu tässä puoli vuotta ja mietin, että eikö se vaimo ihan oikeasti tajua vai eikö se vaan välitä?
no kyllä juttu on niin, että sun älyäsi tässä kuuluisi kyseenalaistaa. Viet tyhmyyden ihan uudelle tasolle. :O
Joo. Ei miehellä ole mitään aikeita tehdä liikkeitä kummankaan naisen suuntaan. Perseily jatkuu ja karavaani kulkee. Käsittämätöntä, ettei ap ymmärrä tätä.
Naimisissa oleva dj oli kihloissa toisen kanssa ja seurusteli kolmannen kanssa. Ravintoloissa hänellä oli yhden yön suhteita. Hän reissasi töiden vuoksi. No ei kai normaalia tuokaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut tulokseen, että se vaimo kieltää kaiken, ei edes halua tietää eikä siksi ota selvää. Ihan pienillä jutuilla saisi heti selville kaiken mutta juuri niitä juttuja ei tee eikä katso. No, mikäs siinä. Itse selvittäisin pohjamutia myöten kaiken mutta tämä nainen on sitten valinnut kieltämislinjan. Ap
Kysymys:
MIKSI vaimon pitäisi tehdä kaikki ns. likainen työ miehensä ( ja sinun) puolesta? Miksi vaimon pitäisi alkaa tehdä eroa, järjestää lasten asioita, katsoa lasten surua, miettiä uusia asumisjärjestelyitä jne. jne.
Tehkää itse likainen työnne, jos kerran eroa haluatte. Itse en ainakaan siihen ryhtyisi munattoman miehen puolesta. Mulla on parempaakin tekemistä tässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla kannattaisi painostaa miestä ottamaan ero eikä vaimoa. Vaimo kun ei tiedä suhteenne ainutlaatuisuutta. Ei kyllä taida tietää mieskään.
Vierailija kirjoitti:
No en nyt rupea kertomaan tarkemmin suhteestamme mutta kysehän ei siis ole mistään hotellihuonepanoista vaan paljon laajamittaisemmasta. Mutta antaa sen osion nyt olla. Ap
Arveletko siis, että vaimon suhde mieheen on vähäisempää hotellihuonetasoa, eikä niin laajamittainen? Oikeasti?...
Tämän on pakko olla viikonloppuprovo, sillä ei kukaan voi ollanoin yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Kun katsot peiliin, niin näet henkilön, joka on valinnut kieltämislinjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en nyt rupea kertomaan tarkemmin suhteestamme mutta kysehän ei siis ole mistään hotellihuonepanoista vaan paljon laajamittaisemmasta. Mutta antaa sen osion nyt olla. Ap
Eli todellisuudessa haluaisit, että se vaimo jättäisi miehen, kun se sinun ah, niin ihana miehesi ei sitä itse tee. Hah, ihan oikein sulle, että ovat edelleen yhdessä eikä se asia tule muuttumaan miksikään :)
Ilmeisesti mies tekee siis reissutöitä:) Tai muuta sellaista laajamittaisempaa...
Voin kertoa että minua haittaisi jos miehellä paljastuisi suhde. Olen kuitenkin sellainen etten saa mitään romahduksia. jos toinen ei rakasta niin minkäs sille voi. Toki oma rakkaus kuolee siinä samalla. En raivoaisi vaan yrittäisin olla kuin ei mitään ja samalla hoitaisin oman ja lasten elämää pikkuhiljaa uuteen suuntaan. Ehkä asuisin omassa kodissani josta tykkään lasten kanssa kun mieskin olisi paljon poissa. En heittäisi elämääni noin vaan pois mutta pikkuhiljaa muuttaisin sitä siihen suuntaan että yhtenä kauniina päivänä vippaisin miehen pikkusormella ulos siitä elämästä. Ei kaiken tarvitse heti olla niin dramaattista.
Ap. Oletko vaimon paras ystävä vai miten olet niin hyvin tietoinen hänen toiminnastaan? Luotatko vain siihen mitä mies asiasta kertoo?
Tuo ap:n tyhmyys on kyllä niin silmiinpistävää että pakko olla keksitty koko tarina.
Niin kuin on jo sanottu mies suojelee 2 naistaan salailemalla suhdekiemuroita ja ap joka tod.näk. on joko 3 tai 4 nainen on täysin vedätetty jakorasia.
Vaimon pitäisi lähettää sinulle lasku "miehen vuokra 100 euroa /laaki". Oot niin yksinkertainen että varmaan maksaisit.
Kaikenlaisia reaktioita ihmiset voivat kehitellä. Puolisoni kanssa meillä on ollut kurjaa vuosikausia, tosi isoja ongelmia. Ei väkivaltaa tai viinaa tai muuta välitöntä eroa vaativaa, vaan kuolleet tunteet, riitelyä, kämppäkaverimeininkiä, jonkinlaista eri suuntiin vetämistä, luottamuspulaa ja kaikkea. Mutta lapset ja raha.
Menin ja rakastuin toiseen. Puoliso sai tietää. Ensin tietysti lisää riitaa mutta nyt vähän syvällisemmin parisuhteemme tilaa koskien ja ehkä rakentavammin ja silmiä avaavammin. Kummallekin selvisi uusia asioita toisesta ja suhteen laadusta. Ei mitään hyvää. Ero alkoi näyttää ainoalta ratkaisulta, mutta edelleen ne lapset ja raha.
Nyt ihan viimeksi kun keskusteltiin eroamisen vaikutuksista ja vaihtoehdoista, puoliso ehdottikin avointa suhdetta. Siis saisin hankkia sivusuhteen seksiä ja romantiikkaa varten, toteuttaakseni tarpeitani joita suhteemme ei anna. Hieman ällistyin. Hän haluaisi pitää kulissit pystyssä keinolla millä hyvänsä. Samalla tajusin, että ne ovat myös syitä miksi alkujaan hän minut valitsi. Raha, lapset, ehkä status. Ei ihme että on ollut vaikeaa. Hän ihan suoraan sanoo että ei halua erota koska pitää talostamme eikä eronnut lapsekas matalapalkkaduunari kuulemma enää keski-ikäisenä ole yhtään mitään yhteiskunnassa tai parisuhdemarkkinoilla.
Lähinnä ihmettelen että mitä ap näkee tuollaisessa miehessä?
t. Mies
Miehellä on perhe, koti, lapset ja vaimo sekä rakastajatar.
Mies poimii tyytyväisenä rusinat pullasta.
Miksi ihmeessä hän lähtisi muuttamaan tilannetta, joka on hänelle täydellinen ratkaisu.
Mua lähinnä ihmetyttää miksi ap haluaa roikkua tässä kuviossa mukana?
Sitten vaimo laittaa facebookkiin yhteisiä kuvia perheestään. Niissä mies näyttää niin rakastuneelta. Yhteistä parisuhdeaikaa.