Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon reaktio miehen uskottomuuteen

Vierailija
06.01.2019 |

Tapailin yli vuoden varattua miestä joka lupasi erota ja blaablaa, ero oli aina melkein valmis ja ihan kohta. Kyllästyin sitten ja laitoin vaimolle viestin kuvineen (ei mitään törkykuvia, kuvia minusta ja miehestään lomamatkalla) ja kirjoitin seikkaperäisesti kuinka tiiviisti olemme yhdessä olleet ja että mies luvannut erota ym. Kerroin myös tapailumme pituuden ja matkat jne. Ilmoitin, että muhun saa olla yhteydessä.

Odotin, että vaimo potkaisee miehensä pellolle mutta näin ei todellakaan käynyt. Päinvastoin. Vaimo aloitti tsemppaamaan kovasti ja halusi pitää miehensä. Pikkasen kyttäämistä siten, että miehen soitettava työmatkoilla tiettyihin kellonaikoihin mutta ei se vaimo silloinkaan mitään kysele, jauhaa jostain säästä lähinnä.

No, ollaan nyt taas tapailtu tässä puoli vuotta ja mietin, että eikö se vaimo ihan oikeasti tajua vai eikö se vaan välitä? Mies kuitenkin välillä myöhästelee niissä puheluissaan, yhtäkkiä muutellut aikatauluja ym. Ja ei, sillä vaimolla ei ole toista miestä, lapset kertoisivat jos se olisi poissa yllättäen tms.

En kaipaa mitään moraalisaarnaa tai jäkätystä tms. vaan mielipiteitä siitä miten nainen voi toimia noin? Antaisitko sinä anteeksi tuollaisen ja kaiken lisäksi vielä haluaisit pitää miehesi? Miten voisit koskaan enää luottaa? Miten se ei huomaa ja tajua? Mies kirjoittelee kotona ollessaan toisinaan koko päivän viestejäkin, millainen nainen ei kysy tuon pettämishistorian tuntien kenen kanssa mies kirjoittelee? Miten vaimo ei huomaa pitkän, pitkän avioliiton jälkeen miehessään merkkejä toisesta naisesta? Tai mikä tekee sen, että haluaa pitää miehensä mutta päättää olla välittämättä jos se mies pettää? Mitä noin toimiva nainen enää ylipäätään tuntee miestään kohtaan?

Kommentit (143)

Vierailija
21/143 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tässä nyt ollut pointtina se haluanko minä sitä miestä vai en ja mitä mä ajattelen vaan se miten ihmeessä se vaimo antoi anteeksi ja ennenkaikkea ei nytkään taas tajua mitä on meneillään? 

Siis itse olet suhteessa mieheen jolla on sinun lisäksesi toinenkin nainen, mutta et ymmärrä miksi kukaan olisi suhteessa mieheen jolla on toinen nainen? Öö selvä...

Vierailija
22/143 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vaimolla on esimerkiksi ongelmia yhdynnän kanssa, voi olla esimerkiksi niin kivuliasta ettei pysty. Ja silloin on parempi hoitaa asia niin, että mies hommaa itselleen vakituisen panopuun. Mies ja vaimo silti edelleen rakastavat toisiaan eikä ole aikomuksissakaan mikään ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/143 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä roikut miehessä, jolla on toinen nainen. Hän viestittelee hänelle, on avioliitossa. Harrastaa seksiä, jakaa taloutensa. Elämänsä.

Antaa vaimolleen enemmän kuin sinulle.

Vierailija
24/143 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kolme sovitte hyvin toisillenne, onnea suhteeseenne.

Vierailija
25/143 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastavissa parisuhteissa ei petetä. Tuollainen toiminta on mahdollista vain silloin, kun yhdessä ollaan tavan ja tottumuksen takia, ei rakkauden. Ja kaksi ihmistä pärjää taloudellisesti paremmin kuin yksin. Se onkin sitten eri asia, että miksi joku haluaa elää rakkaudetonta elämää, koska mitä luultavimmin sitä olisi saatavilla muualta.

Rakastavia parisuhteita on monenlaisia. Voi olla myös avoin suhde ja seksiä muilta haetaan vilkastuttamaan sitä omaa suhdetta. Jotkut vieläpä hekumui kertomalla toisilleen kaikki yksityiskohdat ja jotkut haluavat jopa katsoa tai osallistua.

Sanoisin, että APN asema on toivoton. Olet Fuck Buddy, etkä mitään enempää.

Vierailija
26/143 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaanhan ei sanonut, että minä roikun, voihan se mieskin roikkua? Ei mulla ole mitään harhakuvitelmia enkä tuollaista miestä haluaisikaan omaksi (enää, aluksi kyllä kun vielä uskoin sen tarinoihin). Kyllä mä sen tiedän, että vaimo saa enemmän ja saa saadakin. Mä olen ihan sinut tän asian kanssa mutta olen vaan ihmetellyt sitä vaimoa. Tiedän aika paljon heidän suhteesta eikä siinä rakkautta ole sinänsä mutta kyllä musta vaikuttaa, että se vaimo ei todellakaan tajua nyt ja mun mielestä se on jotenkin hämmästyttävää. Pitkä liitto ja kaikkea, eikö sitä nyt mistään huomaa? 

Vierailija
27/143 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläkin voi olla toinen tai useampia, tiennyt luonteen alusta asti. Jossain vaiheessa sitten halusin toista miestä ja juteltiin asiasta ennen kuin aloitin suhteen. Mies ei halunnut mun lähtevän, hänestä on mukavaa kun olen täällä.

Ja munkin suhteeni on varattu.

Vierailija
28/143 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä juuri lähipiirissä mies sai lapsenkin toisen naisen kanssa mutta alkuperäinen avioliitto silti jatkuu.

Niin koska se kahden ihmisen suhde on niin paljon enemmän kuin satunnaiset panemiset ja vahinkoa yksiköt.

Vierailija
29/143 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisäyksenä, suhde ei tosiaan ole avoin, tätä salaillaan kaikin mahdollisin keinoin ja ne puhelut on tiettyihin kellonaikoihin mm. ihan tarkoituksella. Paljonhan mies joutuu valehtelemaan tietenkin. 

Vierailija
30/143 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä oikeasti saat mieheltä muuta kuin yhdessäoloa silloin tällöin ja seksiä? Olet lähes maksullisen toisen naisen osassa ikuisesti. Naisen, joka on vähän reppana ja jämäpala toiveissaan ja odottelee yksin miestä, joka on perheensä luona. Vaimoa varmaan miehen kanssa vain naurattaa sinun osuutesi. Se on molemmille ihan ok, arki luistaa ja molemmat ovat tyytyväisiä. Miehelle olet kuitenkin ihan hyvä vakipilde, joka kannattaa mukana rokottaa. Ja sinähän mukana roikut ja osaavasi tyydyt.

Jotenkin hassua, että aikuinen ihminen tuollaiseen osaan tyytyy, mutta jos se on sinulle hyvä, niin ilmeisesti kaikki muutkin ovat tasapainossa asian kanssa toistaiseksi.

Oletko esitellyt miehen omalle perheellesi ja ystävillesi?

Vierailija
31/143 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaanhan ei sanonut, että minä roikun, voihan se mieskin roikkua? Ei mulla ole mitään harhakuvitelmia enkä tuollaista miestä haluaisikaan omaksi (enää, aluksi kyllä kun vielä uskoin sen tarinoihin). Kyllä mä sen tiedän, että vaimo saa enemmän ja saa saadakin. Mä olen ihan sinut tän asian kanssa mutta olen vaan ihmetellyt sitä vaimoa. Tiedän aika paljon heidän suhteesta eikä siinä rakkautta ole sinänsä mutta kyllä musta vaikuttaa, että se vaimo ei todellakaan tajua nyt ja mun mielestä se on jotenkin hämmästyttävää. Pitkä liitto ja kaikkea, eikö sitä nyt mistään huomaa? 

Taidat olla vähän yksinkertainen ihminen. Joo, jatka sä vaan ihmettelyä.

Vierailija
32/143 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taatusti huomaa, muttei kiinnosta. Joillekin on vaan helpotus kun ei tarvitse kestää jatkuvaa jyystämistä. Ihmisten libidot on niin erilaisia.. ilmeisesti suhde on riittävän hyvä ja antoisa niin miehen kuin vaimokin kannalta. Luuletko tosiaan, että mies on ollut sulle rehellinen? Tottakai hän on välittänyt juttunsa niin, että pimppaa irtoaa sulta. Et oikeasti tiedä heidän suhteestaan mitään.

Vierailija
33/143 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se olet sinä, joka tuossa haluaa roikkua. Jos mies haluaisi roikkua ja sinä et, niin miksi ihmeessä sitten olet tuon miehen kanssa suhteessa? Ja laittelet epätoivoisena vaimolle viestiä, jotta vaimo eroaisi :) Mun mielestä tän tarinan vaimo on enemmän ajan tasalla kuin sinä. Ja ei, et taatusti tiedä heidän suhteestaan oikeasti mitään, tiedät vain sen sadun, jonka mies on sinulle syöttänyt...

Vierailija
34/143 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sanotaan nyt näin, että meillä on ihan oma maailmamme sen miehen kanssa ja se sisältää usein myös hyvinkin pitkiä yhdessäoloja ja viikottain 2-5 päivän yhdessäoloa. Seksi näyttelee suht pientä osaa isommassa kuviossa. Siksipä juuri, koska mun asiat on aivan ok, en kysynyt sitä vaan sitä millainen nainen ei huomaa ja tajua miehensä kaksoiselämää ja ylipäätään antaa anteeksi kun saa tietää pitkään jatkuneesta kaksoiselämästä mutta siihen kysymykseen ei näemmä vastauksia sitten saakaan :D.

Ap

Vierailija
35/143 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huomannut nyt, että mua alkaa hiukan kyllästyttämään ja taas on kuulemma eroamassa, samat selitykset (jotka todella huvittavia). Ap

Vierailija
36/143 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole rölli, niin vaimo ei taida pitää sinua aidosti potentiaalisena uhkana.

Mies oireilee hetken keski-iän kriisiä, sitten palaa normaaliin, eli perheenisäksi.

Vierailija
37/143 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää, että vaimo saamassa suuren perinnön vanhemmiltaan, joten jäisi kaikesta paitsi, jos menisi köyhään suhteeseen kanssasi.

Vierailija
38/143 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sanotaan nyt näin, että meillä on ihan oma maailmamme sen miehen kanssa ja se sisältää usein myös hyvinkin pitkiä yhdessäoloja ja viikottain 2-5 päivän yhdessäoloa. Seksi näyttelee suht pientä osaa isommassa kuviossa. Siksipä juuri, koska mun asiat on aivan ok, en kysynyt sitä vaan sitä millainen nainen ei huomaa ja tajua miehensä kaksoiselämää ja ylipäätään antaa anteeksi kun saa tietää pitkään jatkuneesta kaksoiselämästä mutta siihen kysymykseen ei näemmä vastauksia sitten saakaan :D.

Ap

Sellainen vaimo, jolle sinä et ole uhka. Hänen miehensä on hänelle vakuuttanut, ettet sinä merkitse hänelle mitään. Ehkä mies valehtelee kummallekkin ja etsii koko ajan tinderissä seuraa. Ehkä tapailee muitakin. Sanoo sinulle olevansa perheensä luona. 😁

Vierailija
39/143 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole rölli, niin vaimo ei taida pitää sinua aidosti potentiaalisena uhkana.

Mies oireilee hetken keski-iän kriisiä, sitten palaa normaaliin, eli perheenisäksi.

No just tämmöisen mäkin ymmärtäisin mutta kun se oikeesti tajuu :O

Vierailija
40/143 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietty myös olla, että avioparin koko suhde on mennyt platoniseen suuntaan, jonka takia ei niin väliksi vaikka toinen käykin vieraissa. Mutta koska yhteinen perhe, omaisuus ja muuten sujuva ja mukava arki, niin ei järkeä lähteä rikkomaan palettia jonkun ihastuksen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme