Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni sai kakkukahvit sänkyyn?

Vierailija
14.05.2006 |

Minut herätettiin ihanalla tavallaan jälleen kerran äitienpäivänä varttitunti sitten. Mies toi itse leipomaansa kakkua (ei ole leipuri ammatiltaan vaan it-insinööri), kahvia, kortin, lahjan ja ruusun tarjottimella sänkyyn. Onko muilla näin ihania miehiä? Tämä oli siis kolmas äitienpäivä kun olen äiti ja joka vuosi on tarjotin tullut kahvin ja itseleipomansa kakun ym. kera sänkyyn.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan tuo vielä itse vain nukkuu:(!

Vierailija
2/27 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkukoon nyt muutaman tunnin ja juodaan sitten aamukahvit keittiön pöydän ääressä. Mukavampi niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu vielä. Itse itselleni kakkua leivon, ruokin kiukkuavat lapset, kuuraan eilisen päivän uuninpellit. Vuori silitettäviä odottaa jotta ehdin tehdä kaikki ennen kuin lähdemme juhlimaan anoppia. Täytyy rehellisesti myöntää että itsesäälin kyynel valui aamulla poskea pitkin.

Vierailija
4/27 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti leikki hetken hänen kanssaan jotta sain nauttia rauhassa kupin teetä ennen kuin meni nukkumaan. iltapäivällä mennään mun mummon luokse.

Vierailija
5/27 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli myös ruusupuska ja lahjakortti kampaamoon.

Lapsilta oli kortteja ja itsetehtyjä lahjoja, ja ne kyllä on niitä kaikista ihanimpia.

Vierailija
6/27 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Sankaria ei herätetä, ainakaan liian aikaisin :)

-Aamupalaa (varsinkaan kakkua) ei sänkyyn. Sankarin lempiaamiainen katetaan keittiön pöydälle. Kakkua syödään vasta iltapäivällä. En osaa ajatella kakkua ensimmäiseksi aamulla.

-Lahjoja ei osteta pääsääntöisesti. Joskus voi, mutta ei aina. Opetetaan lapsi toisenlaiseen lahjomiseen ja ilahduttamiseen. Yhtenä vuonna esim. sain lasten valikoimat kivet rannalta, esikoinen oli löytänyt sydämen muotoisen ja kuopus kimaltelevaisen.

Mutta toki kaikkein tärkeintä tällaisissa päivissä on se rakkaimpien huomioiminen" me rakastamme sinua ja olet hyvä äiti" . Tulipa se osoitus miten tahansa!

Miehesi kuulostaa kultaiselta. Harva mies itse leipoo!(Frödingen pakastekakut oli altaista viety joka ikinen, kun kävin eilen kaupassa)

Vierailija
7/27 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta paistettujen kananmunien, paahtoleivän, vanukkaan, hapankorppujen ja teen kanssa. :) Lahjaa ja lapsia unohtamatta.

Vierailija
8/27 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu vielä taaperon kanssa ja minut herätti vauveliinimme. Eli ihan ihana herätys äitienpäiväksi :) Iltapäivällä saan miehen koristeleman kakun ja ehkä hän jonkun aamupalan tekee..itse kun en yleensäkään heti herättyäni syö.

Vierailija
9/27 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero heräsi ja tuli väliimme ja siitä sitten hetken loikoiltuamme siirryimme aamiaisen tekoon keittiöön. Musta on ihana nauttia hitaista viikonloppuaamiaisista lehteä lukien. :)

Mies oli ostanut kakun ja tytön kanssa olivat käyneet ostamassa kivan pienen lahjan (korvikset), oikein kiva :)

Vierailija
10/27 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli soitto keikalta kotiin puol seitsämältä aamulla, joten on vielä unten mailla.

Vierailija
11/27 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 6-vuotiaani herätti aamulla (kello kuusi) 2-vuotiaan pikkuveljensä aamukahvin keittoon ja sain sänkyyn kahvit ja paahtoleipää :-) ja lahjat ja lasten tekemät kortit tietysti kans :-))) Ihanaa!!!

t: yh-äiti

Vierailija
12/27 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla 14:n vuoden aikana toka tai kolmas kerta, kun mulle tuo kahvia sänkyyn. Itse olen tuota tehnyt paljonkin, silloin, kun mies vielä teki vuorotyötä. No, nyt on vuorotyö toisen palveluksessa vaihtunut yrittäjyyteen, joten työmaalleenhan tuo sinkas heti kun oli kahvin mulle tuonut ja katsonut, millasen lahjan oli lapsemme tehnyt hoidossa. Itse " ei ollut ehtinyt" mitään käydä katsomassa, vaikka hyvin tiesi, että oisin tarvinnu uuden silitysraudan ja kauppa olis ollu tossa vajaan kilometrin päässä. No, enpä ole ennenkään mitään saanut, joten ei ylitä uutiskynnystä. Että sellanen antiromantikko mulla miehenä... Mutta kahvi tuli, ois vaan voinu jättää pannun toisenkin kupillisen, mä starttaan vasta parin-kolmen mukillisen jälkeen.

Vierailija
13/27 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui todella lohduttavalta lukea, että muidenkin miehet saattavat vedellä vielä sikeitä.

Tosin en aina tunne itseäni kovin hyväksi äidiksi kun teen kolmea vuoroa työssä ja vapaa-ajat vietän opiskeluiden parissa. Mies hoitaa tällä hetkellä melko kokonaan talouden, lapsen ja eläimet eli ehkäpä mun pitäisi mennä viemään ne kakkukahvit sänkyyn=)

Vierailija
14/27 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mukava aamu on ollut, 13-vuotias esikoinen oli noussut kuudelta keittämään kahvin, hakemaan lehden ja täyttämään kakun. Kaksivuotias kuopus nukkui pitkään ja kaksi lapsista on ollut mummolassa yön, joten sain juoda kahvini ja lukea lehdenkin rauhassa.

Ai niin, sain myös kukan, esikoisen ostaman.

Vierailija
15/27 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait kahvit sänkyyn tai et, oikein hyvää äitienpäivää sinulle! Olet paras äiti lapsellesi:)

Vierailija
16/27 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIVAN IHANAT LAPSET SULLA! ((:

Vierailija
17/27 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa.

Vierailija
18/27 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies makaa sängyssä edelleen. Ei vaivaudu edes kerran vuodessa nousemaan ennen puoltapäivää.

Lapset antoivat lahjansa kun herättiin.

Itse keitin kahvin, mutta esikoinen lupasi tehdä minulle aamupalaleivät.

Nyt on parhaillaan pakertamassa niitä.

Taitaa tulla oikein herkkuleivät.. pari senttiä voita päällä jakaikki lisukkeet päällekkäin mitä kaapista löytyy ;) ja äiti syö sitten " hyvällä" ruokahalulla (toisinsanoen väkisin nielen ja kehun samalla kuinka hyvää leipä on)

On nuo lapset ihania, vaikka mies on pa***pää!

Vierailija
19/27 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä makuuhuoneet yläkerrassa, emme syö siellä.

Ihanaa, kun mies ja lapset tulevat pyytämään aamupalalle :)

Vierailija
20/27 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin yhdessä aamupala ja avasin hänen hoidossa tekemänsä kortin ja piirustuksen.

Sen jälkeen tämä vaippaharjoittelija teki kakan uudelle sohvalle...:-)

Että sellainen aamu oli yh perheessä! Mukavaa viettää rauhallinen aamu ja iloita yhteisestä ajasta!

Muistakaa nauttia elämästä!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi