Kuinka moni sai kakkukahvit sänkyyn?
Minut herätettiin ihanalla tavallaan jälleen kerran äitienpäivänä varttitunti sitten. Mies toi itse leipomaansa kakkua (ei ole leipuri ammatiltaan vaan it-insinööri), kahvia, kortin, lahjan ja ruusun tarjottimella sänkyyn. Onko muilla näin ihania miehiä? Tämä oli siis kolmas äitienpäivä kun olen äiti ja joka vuosi on tarjotin tullut kahvin ja itseleipomansa kakun ym. kera sänkyyn.
Kommentit (27)
Lisäksi mies oli eilen tehnyt juustokakkua, jota sitten maistelin, kun luin aamun lehteä sängyssä. Kukat sain jo eilen. Nyt kyllä nukkuu taas, mutta ei se haittaa.
Lapsi oli piirtänyt hoidossa kangaskassiin kukkia ja sen sain lahjaksi. Oli siis kortti ja lahja samassa :)
on se kakun syönti sängyssä. Olen kieltänyt tuomasta mulle mitään kahvia tai kakkua sänkyyn. Saan vain sitten siivota sängyn. Pöytään voi kattaa ja tulla herättämään.
lapsi ja mies tulivat herättelemään 9 maissa. Lapsi 2v lauloi " paljon onnea äiti" ja antoi itse tekemänsä lahjan ja kortin. Oli isänsä kanssa ostanut vielä muumimukinkin, jossa muumimamma.
Kakku oli valmiina jääkaapissa (tein itse pohjan, kun mies pyysi ja he sitten aamulla koristelivat) ja sitä syötiin aamupalan jälkeen.
Oikein mieluinen äitienpäivä.
keitin itse kahvit ja ukko nukkuu vieläkin GRRRRRRRRR. Että tämmönen eka äitienpäivä.
Esikoisella oli ruusut kädessä, keskimmäisellä pari lahjaa ja mies kannatteli tarjottimella prinsessakakkua ja kahvikuppia. Kaikki tulivat sänkyyn syömään kakkua ja kuuntelimme lahjaksi saamaani Nykäsen levyä :DD
Ukko nukkuu krapulaansa, ja lapsetkin nukkuvat, koska valvoivat myöhään. Eilen käytiin anopille ostamassa ruusu ja sanoinkin miehelle, että anoppi saa varmaan neljä tällaista. Silloin mies kysyi lapsilta, että pitäisiköhän äitillekin ostaa. Sanoin siihen, että ei tarvitse. Yöllä, kun mies tuli kapakkareissulta, hän kysyi, että miksen halunnut äitienpäiväruusua.